Zoals de naam al zegt zijn ze op een lage temperatuur in de oven gebakken, daardoor geven ze veel meer kleur af.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:50 schreef RenRen- het volgende:
Wat is een baked eyeshadow?
Even alles opnieuw lakkenRevolution en Heli-yum denk ik
whoa, die eerste 2 zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 20:45 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Debsterr die oogschaduwtjes zien er inderdaad mooi uit
Okai, nog nooit van gehoordquote:Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoals de naam al zegt zijn ze op een lage temperatuur in de oven gebakken, daardoor geven ze veel meer kleur af.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:
Mooie nageltjes komen er weer voorbij!!
Net mijn WK mani eraf gehaald. Morgen sportdag van mijn dochter en ik sta bij het speerwerpen. Aangezien ik heerlijk in het zonnetje sta, heb ik een holo gepakt. Wild at heart en een konad van OMG. Helaas nu geen zon, dus geen foto, hopelijk morgen ochtend nog even gauw.
Ik heb met beide geen problemen!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef manda-rijn het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het eruit ziet!![]()
Weet iemand of Catrice beter is dan Essence?
Mijn Essence is zo waterig
Het kan ook net aan je lakje liggen he..quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef manda-rijn het volgende:
[..]
Ik ben van beide geen fan eigenlijk... dus aan mij heb je niks, sorryquote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef manda-rijn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Nou, daar zijn ze, de Londen-faal-foto's
[ afbeelding ]
Alles in zo'n stomme doorzichtige zak gepropt voor de douane... was best wat inpak- en propwerk!
[ afbeelding ]
Primark Lakjes!! Niet de meest geweldige kleuren... maar gewoon, omdat ze er lakjes hadden toch maar alle kleuren meegenomen...(1 pond p.s. ook maar!)
[ afbeelding ]
UV-reactive polish! Ben ik wel benieuwd naar, of dat wat doet. Ook van de Primark
[ afbeelding ]
Barry M Vivid Purple, Barry M Racing Green, Sleek Oxford, Sleek Poison Ivy
[ afbeelding ]
Models Own: Mystic Mauve, Pastel Pink, Golden Peach
[ afbeelding ]
Models Own: Top Turquoise, Blue Lagoon, Blue Moon
En dan nog 2 Barry M oogschaduws, een paar make-up-kwasten, en 3 sleek palettes
(en kleren... hahaha, ook nog. De koffers waren vol op de terugweg)
heerlijk he, ik ben daar ook ernstig aan verslaafd!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik had nog een zooi Lush gehaald... wat is dat een lekker spul zeg!!
Heerlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik had nog een zooi Lush gehaald... wat is dat een lekker spul zeg!!
Ja, echt heel lekker!! Ik heb 3 van die blokken meegenomen: 1 shampoo-bar en 2 zeep-dingen.... Ik ben verliefd!!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef progje het volgende:
[..]
heerlijk he, ik ben daar ook ernstig aan verslaafd!
En wat een geweldige nagellak buit
Dat zei die jongen van de winkel ook al! Geen idee wat het in NL kost... ik was nu voor 2 redelijk grote stukken zeep en een shampoo-bar waar ik volgens het winkelmeisje 4(!!!!) maanden mee kan doen bijna 18 pond kwijt..quote:
Leuk!! Heb je die nieuw gekocht? Of was dat 1 van de 2 die je had?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:Amygrace, die grijze uit de OP, ik heb er vandaag me in mijn handen gestaan. Vol twijfel... niet gedaan, maar nu zie ik hem bij jou!
Mooi!
Ik zit hier nu ook met natte handjes... Catrice - from dusk till dawn.
Straks een foto'tje als ze droog zijn.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk!! Heb je die nieuw gekocht? Of was dat 1 van de 2 die je had?
Ik heb toch het idee dat je stiekem ook al meer wilt
Nice color!! Wel jammer als ie minder paars is, maar misschien is ie op mijn beeldscherm wel precies zoals ie isquote:Op maandag 14 juni 2010 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Models Own: Mystic Mauve (wel iets minder paars in het echt, iets minder fel zegmaar)
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Betrapt!
[ afbeelding ]
Met het avond rood nog in de lucht, dus heel toepasselijk 'From dusk til dawn'.
Nu dus 3 nieuwe lakjes en ik vond nog 3 oude in de la. Zilveren rimmel, lichtblauw-merk? en iets donkerrozigs.
't Is nog niet veel qua lengte, maar vooruit.
Helaas heb ik nog steeds last van het schuren halverwege de nagel. Mijn rechterduimnagel is aan de beurt deze keer. Oh, en softballen is ook niet bevorderlijk voor mooie nagels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet mijn oranje er afhalen maar dat wordt morgen pas denk ik...
Was in Londenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:10 schreef Juud- het volgende:
Ohh lindytje, wat een coole lakjes! Ik heb ze toen ik een keer bij de Primark hier in Rdam was niet gezien. Maargoed.. ik ben er ook maar heel even binnengeweest want het leek de Efteling wel..hysterisch!
BrightEyes: ben benieuwd naar je nagels, die hebben we hier nog niet gezien geloof ik
Prima nagels toch!! Staat je goed, het kleurtjequote:Op maandag 14 juni 2010 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Betrapt!
[ afbeelding ]
Met het avond rood nog in de lucht, dus heel toepasselijk 'From dusk til dawn'.
Nu dus 3 nieuwe lakjes en ik vond nog 3 oude in de la. Zilveren rimmel, lichtblauw-merk? en iets donkerrozigs.
't Is nog niet veel qua lengte, maar vooruit.
Helaas heb ik nog steeds last van het schuren halverwege de nagel. Mijn rechterduimnagel is aan de beurt deze keer. Oh, en softballen is ook niet bevorderlijk voor mooie nagels.
Ik heb hier ook beroerd licht hoor... ik zal morgen in daglicht nog eens kijken...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nice color!! Wel jammer als ie minder paars is, maar misschien is ie op mijn beeldscherm wel precies zoals ie is
Die kan ik zelf ook wel waarderenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind trouwens van Lindy'tje het rijtje: Barry M Vivid Purple, Barry M Racing Green, Sleek Oxford, Sleek Poison Ivy echt supermooi!
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef Linnie20v het volgende:
@ JoysaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet mijn oranje er afhalen maar dat wordt morgen pas denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Bij de Boots... en niet bij alle 10000000 die er in Londen zitten, ik ben er wel in 20 geweest denk ik (echt, serieus...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:18 schreef Tegan het volgende:
Waar verkopen ze Models Own in Londen Lindytje?
Hm. Ik ga begin juli naar Londenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij de Boots... en niet bij alle 10000000 die er in Londen zitten, ik ben er wel in 20 geweest denk ik (echt, serieus...liep maar dapper mee elke keer...) en bij 1 daarvan hadden ze Models Own...
Maar de grooste Boots die op Oxford Circus zit, de kant van de Primark op.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Echt te erg wat dit topic met iedereen doet!!
Maar ik vind je nagels wel mooi hoor!! Ik vind die lengte juist wel mooi! Mijn nagels groeien erg hard, dus om die lengte te hebben en houden, zou ik om de dag moeten veilen en daar heb ik gewoon geen zin in. Zijn nu ook echt te lang naar mijn zin, maar goed, van de week weer even tijd maken.
Oh mooi is diequote:Op maandag 14 juni 2010 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Models Own: Mystic Mauve (wel iets minder paars in het echt, iets minder fel zegmaar)
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:22 schreef Joysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:50 schreef Mss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]Mijn vriend is ook geboren en getogen limburger (ook Blerick), maar die verleert het limburgs praten steeds meer. Er komen gewoon steeds meer nederlandse woorden doorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's iig al 1 goed!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zie Emerald Sparkle, maar de rest weet ik niet. Die Orly rechtsboven is nice!!
En dat gewoon met een iphone cameraquote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef AmyGrace het volgende:
@Linnie20v,glittahrz!
@Dwyn, je hebt je nagels iets te ver gekanteld om de kleur goed te kunnen bewonderen, maar dat is idd een mooi kleurtje!
@Ijsdraakje,Wat een bjoetie!
@Joysa, cool! Ik willum ookJe hebt het neoneffect goed op de foto gekregen zeg!
En mijn nagels zijn ook platter als ze in water zijn geweest. Zit daar altijd gefascineerd naar te kijken..'k vind ze platter veel mooier![]()
@Debsterr, weer 3 untrieds minderIk zie alleen die Passion in the Pacific niet zo goed zitten...
@Ainnir, goed pakketje!
@Lindytje, wat een faalDie Models Own-lakjes..
Je Mystic Mauve nagels zijn mooi!
@Brighteyes, mooi is ie hè? Dank je! Toch maar halen dusDie Catrice-lakjes zijn echt zo leuk om uit te proberen! En mooi gelakte nagels hoor...
Nope!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zie Emerald Sparkle, maar de rest weet ik niet. Die Orly rechtsboven is nice!!
edit: Ow, rechtsonder is iets van Aragorn tomorrow volgens mij?
Midden onder = Pool Partyquote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef AmyGrace het volgende:
Raadjeplaatje dit worden de lakjes van m'n komende TD-faal, + Seche Vite, maar die is niet zo boeiend :
[ link | afbeelding ]
Orly rechtsboven is Fantasea, zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef AmyGrace het volgende:
Raadjeplaatje dit worden de lakjes van m'n komende TD-faal, + Seche Vite, maar die is niet zo boeiend :
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Orly rechtsboven is Fantasea, zou ik zeggen.
flipflopflepflapflup fantasy?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:21 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nope!
Edit: ik ga niks verklappen heur...
Ook geboren en getogen zuid-limburger hier.. spreek al jaren geen plat meerquote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook geboren en getogen limburger (ook Blerick), maar die verleert het limburgs praten steeds meer. Er komen gewoon steeds meer nederlandse woorden doorheen.
Sorry!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:09 schreef Misstique het volgende:
Kunnen we ajb kappen met die spoilers? Dat is mogelijk nog irritanter dan het geslowchat dat eronder 'verstopt' zit.
Nope!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Sorry!
@AmyGrace: linksboven, is dat Stella?
Staat je mooi!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ook geboren en getogen zuid-limburger hier.. spreek al jaren geen plat meer
* Ainnir heeft heimwee naar Maastricht
Ontopic: volgens mij heb ik mijn ideale nude gevonden!
[ afbeelding ]
OPI Sand in my Suit
Welke is het dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nope!
@ Ainnir, dat vind ik ook wel een mooie nude (en dat zegt nogal wat, want ik ben niet zo van de nudes) pringels![]()
Cowgirl up?quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cowgirl up?
@ Ainnir: Da's een mooie
Jupquote:Op maandag 14 juni 2010 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Rechtsonder: Suzi Skies In The Pyrenees?
Da's ook meteen de laatste die ik ga raden. Die andere CG en die Orly zeggen me helemaal niks.
Heeft die niet meer een shimmer erin zitten?quote:
Welke blauwe bedoel je? Die in de fotocollage is van China Glaze (Bermuda Breakaway) Hè, nou geef ik er zomaar 1 wegquote:Op maandag 14 juni 2010 23:43 schreef Tamashii het volgende:
AmyGrace, mag ik weten welke blauwe Catrice dat is?
Nee, in de OPquote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Welke blauwe bedoel je? Die in de fotocollage is van China Glaze (Bermuda Breakaway) Hè, nou geef ik er zomaar 1 weg![]()
De eerste is nice! Blauwquote:Op maandag 14 juni 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catrice It Blue My Mind 2 laagjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence SYF Caribbean Sea + CG Passion in the Pacific ieder 1 laagje.
In 2 dagen tijd 3 untrieds afgestreept.
Je stelt me niet teleurquote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Nou, daar zijn ze, de Londen-faal-foto's
[ afbeelding ]
Alles in zo'n stomme doorzichtige zak gepropt voor de douane... was best wat inpak- en propwerk!
[ afbeelding ]
Primark Lakjes!! Niet de meest geweldige kleuren... maar gewoon, omdat ze er lakjes hadden toch maar alle kleuren meegenomen...(1 pond p.s. ook maar!)
[ afbeelding ]
UV-reactive polish! Ben ik wel benieuwd naar, of dat wat doet. Ook van de Primark
[ afbeelding ]
Barry M Vivid Purple, Barry M Racing Green, Sleek Oxford, Sleek Poison Ivy
[ afbeelding ]
Models Own: Mystic Mauve, Pastel Pink, Golden Peach
[ afbeelding ]
Models Own: Top Turquoise, Blue Lagoon, Blue Moon
En dan nog 2 Barry M oogschaduws, een paar make-up-kwasten, en 3 sleek palettes
(en kleren... hahaha, ook nog. De koffers waren vol op de terugweg)
Hoi BE-die-het-voorlopig-echt-bij-haar-twee-lakjes-zou-houdenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Amygrace, die grijze uit de OP, ik heb er vandaag me in mijn handen gestaan. Vol twijfel... niet gedaan, maar nu zie ik hem bij jou!
Mooi!
Ik zit hier nu ook met natte handjes... Catrice - from dusk till dawn.
Straks een foto'tje als ze droog zijn.
Staat je goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Holiday Glow, uit een swappie met PeRi
mooi! echt nice kleurtjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:18 schreef milka82 het volgende:
Goedemorgen! Gaat iemand hier binnenkort nog bij Cherry Culture bestellen en wil mijn tegoedbon overnemen? Kreeg gister een mailtje dat mijn bestelling verdwenen was (ja duh, hij is al anderhalve maand onderweg) en nu heb ik iets van 9 dollar als tegoed gekregen... Ik heb het zwaar gehad met die toko, maar misschien iemand anders?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een docent kijkt je trouwens raar aan als je als man dit topic aan het F5en bent.....
Oeh, mag ik 'm overnemen ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:18 schreef milka82 het volgende:
Goedemorgen! Gaat iemand hier binnenkort nog bij Cherry Culture bestellen en wil mijn tegoedbon overnemen? Kreeg gister een mailtje dat mijn bestelling verdwenen was (ja duh, hij is al anderhalve maand onderweg) en nu heb ik iets van 9 dollar als tegoed gekregen... Ik heb het zwaar gehad met die toko, maar misschien iemand anders?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook! Nouja, over 2 wekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club Rock Candy!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef Lemony_Flutter het volgende:
Ik zoek een nagellak in een transparant roze/rode kleur, dus niet dekkend maar echt doorzichtig. Weten jullie er misschien een?
Tuullijk! Pm me maar even! Verzendkosten iets van 6 dollar ofzo...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oeh, mag ik 'm overnemen ?
Wat zijn de verzendkosten eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef milka82 het volgende:
[..]
Tuullijk! Pm me maar even! Verzendkosten iets van 6 dollar ofzo...
Vanochtend: pakketjeuh!Mai and Jays hebben weer aan me verdiend! *sorry Vamperotica en Miss Moana, helaas nog geen TD
*
[ afbeelding ]
Ik ben fan van Nubar, valt het op?
Na het inrichten van de Helmer gelijk een paar in de verkoop gegooid voor een klein prijsje (zie swaptopic!)
Ah!quote:
Ik moest voor 8 lakjes zo'n $16 betalen aan verzendkosten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ja ik doe er direct nog wat Diamont opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef Holyme het volgende:
DeltaCephei, mooi! Al zou ik er zelf nog wel wat meer tc overheen gooien
milka82, oh leuk pakketje!
[ afbeelding ]
Nubar Brilliant. Hmm.
Ohquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef milka82 het volgende:
[..]
Vanochtend: pakketjeuh!Mai and Jays hebben weer aan me verdiend! *sorry Vamperotica en Miss Moana, helaas nog geen TD
*
[ afbeelding ]
Ik ben fan van Nubar, valt het op?
Na het inrichten van de Helmer gelijk een paar in de verkoop gegooid voor een klein prijsje (zie swaptopic!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |