Orly rechtsboven is Fantasea, zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef AmyGrace het volgende:
Raadjeplaatje dit worden de lakjes van m'n komende TD-faal, + Seche Vite, maar die is niet zo boeiend :
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Orly rechtsboven is Fantasea, zou ik zeggen.
flipflopflepflapflup fantasy?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:21 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nope!
Edit: ik ga niks verklappen heur...
Ook geboren en getogen zuid-limburger hier.. spreek al jaren geen plat meerquote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook geboren en getogen limburger (ook Blerick), maar die verleert het limburgs praten steeds meer. Er komen gewoon steeds meer nederlandse woorden doorheen.
Sorry!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:09 schreef Misstique het volgende:
Kunnen we ajb kappen met die spoilers? Dat is mogelijk nog irritanter dan het geslowchat dat eronder 'verstopt' zit.
Nope!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Sorry!
@AmyGrace: linksboven, is dat Stella?
Staat je mooi!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ook geboren en getogen zuid-limburger hier.. spreek al jaren geen plat meer
* Ainnir heeft heimwee naar Maastricht
Ontopic: volgens mij heb ik mijn ideale nude gevonden!
[ afbeelding ]
OPI Sand in my Suit
Welke is het dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nope!
@ Ainnir, dat vind ik ook wel een mooie nude (en dat zegt nogal wat, want ik ben niet zo van de nudes) pringels![]()
Cowgirl up?quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cowgirl up?
@ Ainnir: Da's een mooie
Jupquote:Op maandag 14 juni 2010 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Rechtsonder: Suzi Skies In The Pyrenees?
Da's ook meteen de laatste die ik ga raden. Die andere CG en die Orly zeggen me helemaal niks.
Heeft die niet meer een shimmer erin zitten?quote:
Welke blauwe bedoel je? Die in de fotocollage is van China Glaze (Bermuda Breakaway) Hč, nou geef ik er zomaar 1 wegquote:Op maandag 14 juni 2010 23:43 schreef Tamashii het volgende:
AmyGrace, mag ik weten welke blauwe Catrice dat is?
Nee, in de OPquote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Welke blauwe bedoel je? Die in de fotocollage is van China Glaze (Bermuda Breakaway) Hč, nou geef ik er zomaar 1 weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |