De eerste is nice! Blauwquote:Op maandag 14 juni 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catrice It Blue My Mind 2 laagjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence SYF Caribbean Sea + CG Passion in the Pacific ieder 1 laagje.
In 2 dagen tijd 3 untrieds afgestreept.
Je stelt me niet teleurquote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Nou, daar zijn ze, de Londen-faal-foto's
[ afbeelding ]
Alles in zo'n stomme doorzichtige zak gepropt voor de douane... was best wat inpak- en propwerk!
[ afbeelding ]
Primark Lakjes!! Niet de meest geweldige kleuren... maar gewoon, omdat ze er lakjes hadden toch maar alle kleuren meegenomen...(1 pond p.s. ook maar!)
[ afbeelding ]
UV-reactive polish! Ben ik wel benieuwd naar, of dat wat doet. Ook van de Primark
[ afbeelding ]
Barry M Vivid Purple, Barry M Racing Green, Sleek Oxford, Sleek Poison Ivy
[ afbeelding ]
Models Own: Mystic Mauve, Pastel Pink, Golden Peach
[ afbeelding ]
Models Own: Top Turquoise, Blue Lagoon, Blue Moon
En dan nog 2 Barry M oogschaduws, een paar make-up-kwasten, en 3 sleek palettes
(en kleren... hahaha, ook nog. De koffers waren vol op de terugweg)
Hoi BE-die-het-voorlopig-echt-bij-haar-twee-lakjes-zou-houdenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Amygrace, die grijze uit de OP, ik heb er vandaag me in mijn handen gestaan. Vol twijfel... niet gedaan, maar nu zie ik hem bij jou!
Mooi!
Ik zit hier nu ook met natte handjes... Catrice - from dusk till dawn.
Straks een foto'tje als ze droog zijn.
Staat je goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Holiday Glow, uit een swappie met PeRi
mooi! echt nice kleurtjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:18 schreef milka82 het volgende:
Goedemorgen! Gaat iemand hier binnenkort nog bij Cherry Culture bestellen en wil mijn tegoedbon overnemen? Kreeg gister een mailtje dat mijn bestelling verdwenen was (ja duh, hij is al anderhalve maand onderweg) en nu heb ik iets van 9 dollar als tegoed gekregen... Ik heb het zwaar gehad met die toko, maar misschien iemand anders?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een docent kijkt je trouwens raar aan als je als man dit topic aan het F5en bent.....
Oeh, mag ik 'm overnemen ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:18 schreef milka82 het volgende:
Goedemorgen! Gaat iemand hier binnenkort nog bij Cherry Culture bestellen en wil mijn tegoedbon overnemen? Kreeg gister een mailtje dat mijn bestelling verdwenen was (ja duh, hij is al anderhalve maand onderweg) en nu heb ik iets van 9 dollar als tegoed gekregen... Ik heb het zwaar gehad met die toko, maar misschien iemand anders?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook! Nouja, over 2 wekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club Rock Candy!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef Lemony_Flutter het volgende:
Ik zoek een nagellak in een transparant roze/rode kleur, dus niet dekkend maar echt doorzichtig. Weten jullie er misschien een?
Tuullijk! Pm me maar even! Verzendkosten iets van 6 dollar ofzo...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oeh, mag ik 'm overnemen ?
Wat zijn de verzendkosten eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef milka82 het volgende:
[..]
Tuullijk! Pm me maar even! Verzendkosten iets van 6 dollar ofzo...
Vanochtend: pakketjeuh!Mai and Jays hebben weer aan me verdiend! *sorry Vamperotica en Miss Moana, helaas nog geen TD
*
[ afbeelding ]
Ik ben fan van Nubar, valt het op?
Na het inrichten van de Helmer gelijk een paar in de verkoop gegooid voor een klein prijsje (zie swaptopic!)
Ah!quote:
Ik moest voor 8 lakjes zo'n $16 betalen aan verzendkosten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ja ik doe er direct nog wat Diamont opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef Holyme het volgende:
DeltaCephei, mooi! Al zou ik er zelf nog wel wat meer tc overheen gooien
milka82, oh leuk pakketje!
[ afbeelding ]
Nubar Brilliant. Hmm.
Ohquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef milka82 het volgende:
[..]
Vanochtend: pakketjeuh!Mai and Jays hebben weer aan me verdiend! *sorry Vamperotica en Miss Moana, helaas nog geen TD
*
[ afbeelding ]
Ik ben fan van Nubar, valt het op?
Na het inrichten van de Helmer gelijk een paar in de verkoop gegooid voor een klein prijsje (zie swaptopic!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |