Wat ben jij vrolijk?quote:
owquote:
quote:
Zaai, net de eerste fatsoenlijke aanval van Kameroen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm k zit nu niet bij een tv in de buurt (bij NL ook maar de laatste 20 minuten <gelukkig, dat waren de beste>)
hoe loopt deze wedstrijd?
Ben bang dat dit hele WK een grote aaneenschakeling van teleurstellende wedstrijden gaat wordenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zaai, net de eerste fatsoenlijke aanval van Kameroen.
het niveau is tot nu toe niet bijster hoog helaas.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben bang dat dit hele WK een grote aaneenschakeling van teleurstellende wedstrijden gaat worden
Beetje naief om te verwachten dat iedereen optimaal zal presterenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het niveau is tot nu toe niet bijster hoog helaas.
Bedoel niet specifiek NL, maar behalve Deutschland leed ieder team aan dit twijfelachtige prestatieniveau...quote:Op maandag 14 juni 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje naief om te verwachten dat iedereen optimaal zal presteren
Maar wie weet moet iedereen ff die eerste wedstrijd doorkomen, en dan begint het pas
ik hoop het.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje naief om te verwachten dat iedereen optimaal zal presteren
Maar wie weet moet iedereen ff die eerste wedstrijd doorkomen, en dan begint het pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bella!![]()
Je gaat me inhalenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
Nog 15 minuten zo houden, goed voor mijn punten
Ja, maar..quote:Op maandag 14 juni 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
Nog 15 minuten zo houden, goed voor mijn punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |