Ja hoor, alleen ik ben er minder overdag dus kan er minder van meegenieten zoals jullie doenquote:
nouja, als het net zo gaat als vandaag... mis je ook niet veelquote:Op maandag 14 juni 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen ik ben er minder overdag dus kan er minder van meegenieten zoals jullie doen
Die van Gelder was ook zo negatief in de 1e helftquote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef iBenny het volgende:
ELIA,ELIA,ELIA,ELIA! nee, tegen de paal en daar gaat 'ie!
Dat dan weer wel, ik was bijna blij dat ik de wedstrijd niet kon zienquote:Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
nouja, als het net zo gaat als vandaag... mis je ook niet veel
Dr was ook niks positiefs aan de 1e helft...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van Gelder was ook zo negatief in de 1e helft
Wil niet zeggen dat je er geen geld voor vroeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
En bij het tweede doelpunt dook ik bij een man de auto in om mee te luisteren![]()
En ja het was een bekende
Dat is eigenlijk geen gek idee, vragen om geld voor het luisteren naar Jackquote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je er geen geld voor vroeg.
Vind je dat erg?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk geen gek idee, vragen om geld voor het luisteren naar Jack
WK welquote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef Crimyclown het volgende:
Zal dit het laatste WK voor Kuijt worden?
Jackquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef Crimyclown het volgende:
Zal dit het laatste WK voor Kuijt worden?
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef iBenny het volgende:
ELIA,ELIA,ELIA,ELIA! nee, tegen de paal en daar gaat 'ie!
Doen wij normaal gesproken ookquote:Op maandag 14 juni 2010 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik keek vroeger altijd TV met geluid uit en dan de radio erbij aangeweldig om te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |