Hey meis, alles goed?quote:
Overlopertquote:Op maandag 14 juni 2010 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Japan - Kameroen 0 - 0
Italie - Paraguay 1 - 0
geen kaarten in mijn pool
quote:
quote:
Tja, die 15 mensen in de WKSC zijn er idd best veelquote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
neuh hoor,geen zin om in de massa van FOK! te verdwijnen
Ja wel goed, moet eigenlijk klussen maar ben bekaf dus doe het maar nietquote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoihoi!
ja! alhoewel: druk (wie immer: tentamenperiode!)
en met jou?
[..]
neuh hoor,geen zin om in de massa van FOK! te verdwijnen
Ook niet bij Italiequote:Op maandag 14 juni 2010 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Japan - Kameroen 0 - 0
Italie - Paraguay 1 - 0
geen kaarten in mijn pool
En wat is wapperdewapper dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
En ik deed nog wel wapperdewapper voor jou
nee joh, de FOK! pool bedoel ikquote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, die 15 mensen in de WKSC zijn er idd best veel
Ja, maar daar kijken we niet meer naarquote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee joh, de FOK! pool bedoel ik
Ja, daar zitten wij ook in, maar de subleague is wat telt hequote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee joh, de FOK! pool bedoel ik
Die zal ik dan gemist hebbenquote:
Nouquote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar daar kijken we niet meer naar
Onze eigen subleaugue is veul leuker
Dank uquote:
Ja hoor, alleen ik ben er minder overdag dus kan er minder van meegenieten zoals jullie doenquote:
nouja, als het net zo gaat als vandaag... mis je ook niet veelquote:Op maandag 14 juni 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen ik ben er minder overdag dus kan er minder van meegenieten zoals jullie doen
Die van Gelder was ook zo negatief in de 1e helftquote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef iBenny het volgende:
ELIA,ELIA,ELIA,ELIA! nee, tegen de paal en daar gaat 'ie!
Dat dan weer wel, ik was bijna blij dat ik de wedstrijd niet kon zienquote:Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
nouja, als het net zo gaat als vandaag... mis je ook niet veel
Dr was ook niks positiefs aan de 1e helft...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van Gelder was ook zo negatief in de 1e helft
Wil niet zeggen dat je er geen geld voor vroeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
En bij het tweede doelpunt dook ik bij een man de auto in om mee te luisteren![]()
En ja het was een bekende
Dat is eigenlijk geen gek idee, vragen om geld voor het luisteren naar Jackquote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je er geen geld voor vroeg.
Vind je dat erg?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk geen gek idee, vragen om geld voor het luisteren naar Jack
WK welquote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef Crimyclown het volgende:
Zal dit het laatste WK voor Kuijt worden?
Jackquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef Crimyclown het volgende:
Zal dit het laatste WK voor Kuijt worden?
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef iBenny het volgende:
ELIA,ELIA,ELIA,ELIA! nee, tegen de paal en daar gaat 'ie!
Doen wij normaal gesproken ookquote:Op maandag 14 juni 2010 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik keek vroeger altijd TV met geluid uit en dan de radio erbij aangeweldig om te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |