Hey meis, alles goed?quote:
Overlopertquote:Op maandag 14 juni 2010 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Japan - Kameroen 0 - 0
Italie - Paraguay 1 - 0
geen kaarten in mijn pool
quote:
quote:
Tja, die 15 mensen in de WKSC zijn er idd best veelquote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
neuh hoor,geen zin om in de massa van FOK! te verdwijnen
Ja wel goed, moet eigenlijk klussen maar ben bekaf dus doe het maar nietquote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoihoi!
ja! alhoewel: druk (wie immer: tentamenperiode!)
en met jou?
[..]
neuh hoor,geen zin om in de massa van FOK! te verdwijnen
Ook niet bij Italiequote:Op maandag 14 juni 2010 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Japan - Kameroen 0 - 0
Italie - Paraguay 1 - 0
geen kaarten in mijn pool
En wat is wapperdewapper dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
En ik deed nog wel wapperdewapper voor jou
nee joh, de FOK! pool bedoel ikquote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, die 15 mensen in de WKSC zijn er idd best veel
Ja, maar daar kijken we niet meer naarquote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee joh, de FOK! pool bedoel ik
Ja, daar zitten wij ook in, maar de subleague is wat telt hequote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee joh, de FOK! pool bedoel ik
Die zal ik dan gemist hebbenquote:
Nouquote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar daar kijken we niet meer naar
Onze eigen subleaugue is veul leuker
Dank uquote:
Ja hoor, alleen ik ben er minder overdag dus kan er minder van meegenieten zoals jullie doenquote:
nouja, als het net zo gaat als vandaag... mis je ook niet veelquote:Op maandag 14 juni 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen ik ben er minder overdag dus kan er minder van meegenieten zoals jullie doen
Die van Gelder was ook zo negatief in de 1e helftquote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef iBenny het volgende:
ELIA,ELIA,ELIA,ELIA! nee, tegen de paal en daar gaat 'ie!
Dat dan weer wel, ik was bijna blij dat ik de wedstrijd niet kon zienquote:Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
nouja, als het net zo gaat als vandaag... mis je ook niet veel
Dr was ook niks positiefs aan de 1e helft...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van Gelder was ook zo negatief in de 1e helft
Wil niet zeggen dat je er geen geld voor vroeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
En bij het tweede doelpunt dook ik bij een man de auto in om mee te luisteren![]()
En ja het was een bekende
Dat is eigenlijk geen gek idee, vragen om geld voor het luisteren naar Jackquote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je er geen geld voor vroeg.
Vind je dat erg?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk geen gek idee, vragen om geld voor het luisteren naar Jack
WK welquote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef Crimyclown het volgende:
Zal dit het laatste WK voor Kuijt worden?
Jackquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef Crimyclown het volgende:
Zal dit het laatste WK voor Kuijt worden?
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef iBenny het volgende:
ELIA,ELIA,ELIA,ELIA! nee, tegen de paal en daar gaat 'ie!
Doen wij normaal gesproken ookquote:Op maandag 14 juni 2010 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik keek vroeger altijd TV met geluid uit en dan de radio erbij aangeweldig om te horen
Wat ben jij vrolijk?quote:
owquote:
quote:
Zaai, net de eerste fatsoenlijke aanval van Kameroen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm k zit nu niet bij een tv in de buurt (bij NL ook maar de laatste 20 minuten <gelukkig, dat waren de beste>)
hoe loopt deze wedstrijd?
Ben bang dat dit hele WK een grote aaneenschakeling van teleurstellende wedstrijden gaat wordenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zaai, net de eerste fatsoenlijke aanval van Kameroen.
het niveau is tot nu toe niet bijster hoog helaas.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben bang dat dit hele WK een grote aaneenschakeling van teleurstellende wedstrijden gaat worden
Beetje naief om te verwachten dat iedereen optimaal zal presterenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het niveau is tot nu toe niet bijster hoog helaas.
Bedoel niet specifiek NL, maar behalve Deutschland leed ieder team aan dit twijfelachtige prestatieniveau...quote:Op maandag 14 juni 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje naief om te verwachten dat iedereen optimaal zal presteren
Maar wie weet moet iedereen ff die eerste wedstrijd doorkomen, en dan begint het pas
ik hoop het.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje naief om te verwachten dat iedereen optimaal zal presteren
Maar wie weet moet iedereen ff die eerste wedstrijd doorkomen, en dan begint het pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bella!![]()
Je gaat me inhalenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
Nog 15 minuten zo houden, goed voor mijn punten
Ja, maar..quote:Op maandag 14 juni 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
Nog 15 minuten zo houden, goed voor mijn punten
Wat ja maarquote:
wuut? welke vragen?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:36 schreef Rauzer het volgende:
iBenny je hebt m'n vragen van vanmorgen niet beantwoord!
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:31 schreef Symphonic het volgende:
De zon staat vol op mijn scherm en ik zie geen moer meer.
Het wordt tijd om af te sluiten en naar huis te gaan
Jij die van mij uit de TT ook nog nietquote:Op maandag 14 juni 2010 17:36 schreef Rauzer het volgende:
iBenny je hebt m'n vragen van vanmorgen niet beantwoord!
Ja dan moet je het goed neerzettenquote:
ook de kaarten?quote:
quote:
quote:
Ik heb de wedstrijd van net ook nauwelijks gevolgdquote:Op maandag 14 juni 2010 17:57 schreef Torrio het volgende:
Ik denk dat Nieuw Zeeland - Slowakije morgenmiddag de eerste wedstrijd gaat zijn die ik niet ga kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |