quote:
looool.................quote:Op maandag 14 juni 2010 14:55 schreef Tristessa het volgende:
Haha. Op de radio: Elia in 2 seconden gevaarlijker dan van Persie in 67 minuten..
so truequote:Op maandag 14 juni 2010 14:55 schreef Tristessa het volgende:
Haha. Op de radio: Elia in 2 seconden gevaarlijker dan van Persie in 67 minuten..
Doe effe normaal man.quote:
Psies, lijkt mij ook handiger.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou RVP eraf halen: laat hem rust nemen. Die gele kaart neem je gewoon mee en vervalt na 2 wedstrijden.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:55 schreef Tristessa het volgende:
Ja, daarom zeg ik dat ookquote:Op maandag 14 juni 2010 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe effe normaal man.
Ooit eerder een voetbalwedstrijd gezien
Ze weten het zelf ook niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:56 schreef Milou__ het volgende:
Mensen doen hier alsof ze bert van marwijk zijn
En daarna het commentaar van Snoeks:quote:
is niets mee miszegdquote:Op maandag 14 juni 2010 14:56 schreef Crazy Harry het volgende:
Nice:
Jack van Gelder: "Elia in 2 seconden gevaarlijker dan van der Vaart in 67 minuten"
Hmm, zouden de scheidsrechters ook les hebben gehad in Nederlandse krachttermen?quote:
ZA is een Rugby land he. Wedden dat iemand vroeg: moeten er geen langere stokken aan de palen?quote:
Why?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:57 schreef Diepzinnig het volgende:
Wat oneerlijk dat die doelpunt voor Nl teld.
Hij zit er toch in?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:57 schreef Diepzinnig het volgende:
Wat oneerlijk dat die doelpunt voor Nl teld.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:59 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
My GOD, waarom zat Elia er niet meteen in?
Voor de rest van het WK erin houden die gouden kerel!
Maar veel leuker dan die zoutzak van een Snoeks.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:58 schreef DeTolk het volgende:
AAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGG
JACK VAN GELDER IS SLECHT VOOR JE HART
en net Sneijder verwarren met De Jong.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:58 schreef tong80 het volgende:
'Rommedhal' 'Nee Gronkjaer.'
'Beckman' 'Nee Gronkjaer.'
'Elia' 'Nee Gronkjaer.'
Die stem van hem arrgh.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:58 schreef Pieter-utd het volgende:
Jezus Frank Snoeks![]()
![]()
![]()
'WEER EEN TRUC VAN ELIA, TRUC TWEE!!!!!'![]()
![]()
Ik wil hem echt bijna op mute zetten zegquote:Op maandag 14 juni 2010 14:58 schreef wdn het volgende:
wtf Snoek verzint het waar je bij staat "tikkie tikie sokker"
Hephaistos, zo moeten we denken!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Elia op links, Robben op rechts, dat gaat nog wel een heel verschil maken...
Radio 1quote:Op maandag 14 juni 2010 14:58 schreef sbientje het volgende:
mijn achterburen hebben 10 sec. vertraging op mij hahahaha... goed schot van bommel, goede voorzet ook van elia
v.d Vaart ook, Sneijder ook, van Bommel ook...quote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Inderdaad Van Persie speelt heel ongelukkig
Nou komt het goed..quote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef Disorder het volgende:
Cruyff stelt zich voor..
Welke wedstrijd kijk jijquote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef Qwea het volgende:
haal die vdv eriut man!
Kapot gaan?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:59 schreef ASSpirine het volgende:
Stel je voor, als Elia al zoveel brengt, wat doet Robben dan wel niet
Leg eens uit.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Begin Snoeks steeds meer een held te vinden
VdV is al gewisseld, Van Bommel en Sneijder vallen nog mee bij Van Persiequote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
v.d Vaart ook, Sneijder ook, van Bommel ook...
Van Persie heeft al een gele kaart, het is uit voorzichtigheid lijkt mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:01 schreef ViaRegnum het volgende:
Van Persie eruit?! Kuyt was veel minder goed bezig dan Van Persie.
Iddquote:Op maandag 14 juni 2010 15:02 schreef ToetNL het volgende:
Nou kan het leuk worden met Elia en Afellay
Ja. In die zijn .... bij Chelsea en tijdens de voorrondes wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:02 schreef Crazy Harry het volgende:
Die van Persie speelt normaal beter ofzo? Aangezien ik er over de radio best goede dingen hoor terwijl hier over hem wordt geklaagd...
Goede speler maar Robben en Sneijder zijn beter. Dat moet hij zelf ook eens inzien.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:02 schreef Crazy Harry het volgende:
Die van Persie speelt normaal beter ofzo? Aangezien ik er over de radio best goede dingen hoor terwijl hier over hem wordt geklaagd...
Overdrijven bedoel je.quote:
Niet omdat ie slecht speelde maar door het gevaar van twee keer geelquote:
Mja hoe zeg je dat? Hij brengt het leukquote:
serieusquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. In die zijn .... bij Chelsea en tijdens de voorrondes wel.
Maar een EK/WK is echt iets anders ben ik bang
Aan beide kanten eentje zelfsquote:Op maandag 14 juni 2010 15:03 schreef Symphonic het volgende:
Er moet nog wel een doelpunt bij
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus we winnen de wedstrijd door een fout van de tegenpartij.
Huntelaar is een prutserquote:Op maandag 14 juni 2010 15:04 schreef MagicIsland1 het volgende:
Huntelaar had daar gestaan
Je bedoelt rechtsvoor?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:03 schreef wdn het volgende:
AFFELAY speelde op de linksvoor
oh wacht dat is HIJ zelf
z'n schoonvaderquote:Op maandag 14 juni 2010 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
'Er stond iemand bij van Bommel. Een Deen'. Ja, wie anders? Jimmy Jump?
typisch Snoeks.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
'Er stond iemand bij van Bommel. Een Deen'. Ja, wie anders? Jimmy Jump?
Een pruters die zowat de enige echte spits in de selectie is en aangezien Van Persie enorm matig speelde er al lang ingebracht had moeten worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |