quote:
looool.................quote:Op maandag 14 juni 2010 14:55 schreef Tristessa het volgende:
Haha. Op de radio: Elia in 2 seconden gevaarlijker dan van Persie in 67 minuten..
so truequote:Op maandag 14 juni 2010 14:55 schreef Tristessa het volgende:
Haha. Op de radio: Elia in 2 seconden gevaarlijker dan van Persie in 67 minuten..
Doe effe normaal man.quote:
Psies, lijkt mij ook handiger.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou RVP eraf halen: laat hem rust nemen. Die gele kaart neem je gewoon mee en vervalt na 2 wedstrijden.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:55 schreef Tristessa het volgende:
Ja, daarom zeg ik dat ookquote:Op maandag 14 juni 2010 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe effe normaal man.
Ooit eerder een voetbalwedstrijd gezien
Ze weten het zelf ook niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:56 schreef Milou__ het volgende:
Mensen doen hier alsof ze bert van marwijk zijn
En daarna het commentaar van Snoeks:quote:
is niets mee miszegdquote:Op maandag 14 juni 2010 14:56 schreef Crazy Harry het volgende:
Nice:
Jack van Gelder: "Elia in 2 seconden gevaarlijker dan van der Vaart in 67 minuten"
Hmm, zouden de scheidsrechters ook les hebben gehad in Nederlandse krachttermen?quote:
ZA is een Rugby land he. Wedden dat iemand vroeg: moeten er geen langere stokken aan de palen?quote:
Why?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:57 schreef Diepzinnig het volgende:
Wat oneerlijk dat die doelpunt voor Nl teld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |