SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-géén blogabet, bvd-
lol het gaat erom wat er nu gebeurt en niet om vier jaar geleden.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:49 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Inderdaad, Australië haalde in 2006 de achste finale, Denemarken had zich niet eens gekwalificeerd.
Inderdaad, volgens die logica is Australie een even groot voetballand als Nederlandquote:Op maandag 14 juni 2010 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
lol het gaat erom wat er nu gebeurt en niet om vier jaar geleden.
Radio 1quote:Op maandag 14 juni 2010 13:51 schreef marcodej het volgende:
Snoeks moet wat rustiger doen. Hij staat een versnelling te hoog.
Ja, omdat de NOS het geluid zachter heeft gezet.quote:
Het is hier zelfs warmer.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef OmniRocket het volgende:
19 graden.. wk in duitsland was warmer
Ja en?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:54 schreef Spooky4u het volgende:
90% balbezit en hier klagen ze alweer over spelers......
Ik ook, op de plaatselijke voetbalclub van ons dorp..quote:
Het is winter in Zuid-Afrika...quote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef OmniRocket het volgende:
19 graden.. wk in duitsland was warmer
Ik heb ook altijd het idee dat de winnaar van het WK toch meestal vrij stroef begint in de poulefase.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:55 schreef OmniRocket het volgende:
wedstrijden hoeven niet goed te zijn, als we maar het WK winnen
Ja, nee, logisch dat het dan niks is he. Kun je niks aan doen. Jammer, tot over 4 jaar jongens!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:55 schreef Ugjerke het volgende:
Oh nee! Ze hebben met andere ballen getraind!
Ja, eh, het gaat toch niet om balbezit? Ik wil goals zienquote:Op maandag 14 juni 2010 13:54 schreef Spooky4u het volgende:
90% balbezit en hier klagen ze alweer over spelers......
Daarom wordt het geluid juist zo monotoon.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:56 schreef donald_dick het volgende:
gelukkig geen toeters van meer dan een meter
Tijd voor de schuifvuvuquote:Op maandag 14 juni 2010 13:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daarom wordt het geluid juist zo monotoon.
Komt allemaal door de commercie jwtzquote:Op maandag 14 juni 2010 13:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, nee, logisch dat het dan niks is he. Kun je niks aan doen. Jammer, tot over 4 jaar jongens!
waarom houd de NOS het toetergeluid niet op in niveauquote:
Dat jij stijf staat is niet zo erg - dat zij stijf staan is veel erger.quote:
Ook jaquote:Op maandag 14 juni 2010 13:54 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ik ook, op de plaatselijke voetbalclub van ons dorp..
Hij wilde zijn 3de been ook nog trekken, maar gelukkig heeft hij dat achterwege gelaten.quote:
Gelukkig wel, 1 voetbalt zo moeilijk....quote:
Maar van Basten is niet geselecteerd..quote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef cheqy het volgende:
Ik hoop dat we verliezen. In '88 verloren we namelijk ook de eerste wedstrijd.![]()
Hij moet eruit.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Kuyt voegt ook helemaal niets toe, alleen breedtepassen.
Oh! Ik zie hem ookquote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef liveevil het volgende:
Er voetbalt een spook mee, ik zie wel een schaduw maar geen speler
Robben wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar van Basten is niet geselecteerd..
Huntelaarquote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar van Basten is niet geselecteerd..
ja ik zag het ook net, zal wel een camera zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef liveevil het volgende:
Er voetbalt een spook mee, ik zie wel een schaduw maar geen speler
Idd, ze gaan toch allemaal voor die ene wondergoal die je 1 of 2 keer in je leven maakt.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:01 schreef Confetti het volgende:
HOU TOCH OP MET DIE VRIJE TRAPPEN VAN 80 METER
Moet nog wat harder met al die toeters.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:01 schreef Confetti het volgende:
quote:
Ja en die waren er in '88 allebei niet bij. Dit word dus niksquote:
Zit je weer met een kloppend slurfje? Hier, speciaal voor jouquote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij wilde zijn 3de been ook nog trekken, maar gelukkig heeft hij dat achterwege gelaten.²
Zag ik zonet ook al, dacht aan een vogel, maar hij was vrij statisch aan het bewegen....quote:
Hmm, ze moeten zich neer laten schoppen als ze dichterbij zijn...?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:01 schreef Confetti het volgende:
Laat maar.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ja en die waren er in '88 allebei niet bij. Dit word dus niks
Neuhquote:Op maandag 14 juni 2010 14:04 schreef IedeK. het volgende:
mooie redding!
Potdikkie, wat verrasten die mij gisteren zeg! Echt goed gewoon!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:04 schreef Type-R het volgende:
Eigenlijk zijn we net zo matig als al die andere teams.
Behalve Duitsland
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:04 schreef Type-R het volgende:
Eigenlijk zijn we net zo matig als al die andere teams.
Behalve Duitsland
Ja, en dan raakt hij een grasspriet en issie weer weet ik veel hoelang uit de runningquote:Op maandag 14 juni 2010 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Secret Weapon Robben moet worden ingebracht.²
quote:
Die denken de volgende wedstrijd dat ze er al zijn en vergeten te scoren. *Iets met de wens is de vader van de gedachte.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:05 schreef rub3n het volgende:
[..]
Potdikkie, wat verrasten die mij gisteren zeg! Echt goed gewoon!
hij speelt echt vaak gewoon heel slecht. Heeft ie een paar goede acties en dan lijkt het wel wat, maar hij is alleen maar aan het mokken en zeuren meestal..quote:Op maandag 14 juni 2010 14:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kan Sneijder niet een doodschop krijgen? Wat een egoist zeg.
het is helaas de zwakste schakelquote:Op maandag 14 juni 2010 14:05 schreef Mistbank het volgende:
De kwetsbaarheid van de verdediging is in dit eerste half uur ook direct weer duidelijk geworden.
past bij dit WKquote:Op maandag 14 juni 2010 14:06 schreef IemandNiemand het volgende:
Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende wedstrijd.
Haha, ik wens met je meequote:Op maandag 14 juni 2010 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die denken de volgende wedstrijd dat ze er al zijn en vergeten te scoren. *Iets met de wens is de vader van de gedachte.*
Dan moet de Jong harder tackelenquote:
Truukjes doen in de middencirkel en de bal verliezen. Vrijetrappen van 35 meter erin proberen te trappen. Alsjeblieft zegquote:Op maandag 14 juni 2010 14:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
hij speelt echt vaak gewoon heel slecht. Heeft ie een paar goede acties en dan lijkt het wel wat, maar hij is alleen maar aan het mokken en zeuren meestal..
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zeg, Van Der Vaart naast Van Bommel laten spelen, Van Bommel eruit voor Elia en Kuyt eruit voor Robben. En dan via de flanken proberen iets te creeren.
ja precies.. hij sjokt ook altijd zo ongemotiveerd rond vind ikquote:Op maandag 14 juni 2010 14:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Truukjes doen in de middencirkel en de bal verliezen. Vrijetrappen van 35 meter erin proberen te trappen. Alsjeblieft zeg_!
zei je dat echt of typte je het alleen?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zeg, Van Der Vaart naast Van Bommel laten spelen, De Jong eruit voor Elia en Kuyt eruit voor Robben. En dan via de flanken proberen iets te creeren.
Toen hadden we Robbenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:09 schreef Symphonic het volgende:
De eerste helft tegen Hongarije was ook bagger.
Te hopen dat ze dan de 2e helft net zo spelen als tegen Hongarije.
Hier word ik niet zo heel blij van.
Ze spelen op hoogte.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:10 schreef Reneuh het volgende:
Hebben ze tot in de late uurtjes in de kroeg gehangen ofzo? Wat een uitgebluste indruk maken ze!
Zeg eerlijk, dit werkt laxerend.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:09 schreef Symphonic het volgende:
De eerste helft tegen Hongarije was ook bagger.
Te hopen dat ze dan de 2e helft net zo spelen als tegen Hongarije.
Hier word ik niet zo heel blij van.
Je hebt snelheid nodig, slimme loopacties.. Dat zie je nu totaal nietquote:Op maandag 14 juni 2010 14:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop wel dat hij de 2e helft speelt
Eerlijk: Dit werkt laxerendquote:Op maandag 14 juni 2010 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, dit werkt laxerend.²
Tuurlijk is hij aanspeelbaar. Die denen zien ook wel dat hij alles verprutstquote:Op maandag 14 juni 2010 14:10 schreef franske19 het volgende:
Dat gezeik op Sneijder de hele tijd. Hij is wel de enige die continu aanspeelbaar is, de rest staat stil.
Ik denk dat we nog mazzel hebben eerlijk gezegd, er had al zeker 1 kaart kunnen (moeten) vallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |