Truukjes doen in de middencirkel en de bal verliezen. Vrijetrappen van 35 meter erin proberen te trappen. Alsjeblieft zegquote:Op maandag 14 juni 2010 14:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
hij speelt echt vaak gewoon heel slecht. Heeft ie een paar goede acties en dan lijkt het wel wat, maar hij is alleen maar aan het mokken en zeuren meestal..
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zeg, Van Der Vaart naast Van Bommel laten spelen, Van Bommel eruit voor Elia en Kuyt eruit voor Robben. En dan via de flanken proberen iets te creeren.
ja precies.. hij sjokt ook altijd zo ongemotiveerd rond vind ikquote:Op maandag 14 juni 2010 14:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Truukjes doen in de middencirkel en de bal verliezen. Vrijetrappen van 35 meter erin proberen te trappen. Alsjeblieft zeg_!
zei je dat echt of typte je het alleen?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zeg, Van Der Vaart naast Van Bommel laten spelen, De Jong eruit voor Elia en Kuyt eruit voor Robben. En dan via de flanken proberen iets te creeren.
Toen hadden we Robbenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:09 schreef Symphonic het volgende:
De eerste helft tegen Hongarije was ook bagger.
Te hopen dat ze dan de 2e helft net zo spelen als tegen Hongarije.
Hier word ik niet zo heel blij van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |