SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-géén blogabet, bvd-
lol het gaat erom wat er nu gebeurt en niet om vier jaar geleden.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:49 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Inderdaad, Australië haalde in 2006 de achste finale, Denemarken had zich niet eens gekwalificeerd.
Inderdaad, volgens die logica is Australie een even groot voetballand als Nederlandquote:Op maandag 14 juni 2010 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
lol het gaat erom wat er nu gebeurt en niet om vier jaar geleden.
Radio 1quote:Op maandag 14 juni 2010 13:51 schreef marcodej het volgende:
Snoeks moet wat rustiger doen. Hij staat een versnelling te hoog.
Ja, omdat de NOS het geluid zachter heeft gezet.quote:
Het is hier zelfs warmer.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef OmniRocket het volgende:
19 graden.. wk in duitsland was warmer
Ja en?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:54 schreef Spooky4u het volgende:
90% balbezit en hier klagen ze alweer over spelers......
Ik ook, op de plaatselijke voetbalclub van ons dorp..quote:
Het is winter in Zuid-Afrika...quote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef OmniRocket het volgende:
19 graden.. wk in duitsland was warmer
Ik heb ook altijd het idee dat de winnaar van het WK toch meestal vrij stroef begint in de poulefase.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:55 schreef OmniRocket het volgende:
wedstrijden hoeven niet goed te zijn, als we maar het WK winnen
Ja, nee, logisch dat het dan niks is he. Kun je niks aan doen. Jammer, tot over 4 jaar jongens!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:55 schreef Ugjerke het volgende:
Oh nee! Ze hebben met andere ballen getraind!
Ja, eh, het gaat toch niet om balbezit? Ik wil goals zienquote:Op maandag 14 juni 2010 13:54 schreef Spooky4u het volgende:
90% balbezit en hier klagen ze alweer over spelers......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |