Belmiep bij een grote ziektekostenverzekeraar (maar dan wel inbound en niet commercieel hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een baan.
Wat voor baan hoop je ST?
Gauw, regel dat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is cool.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Belmiep bij een grote ziektekostenverzekeraar (maar dan wel inbound en niet commercieel hoor)
Toen ik na 4 jaar inbound servicetelefoontjes ineens ook commercieel outbound moest gaan bellen heb ik mijn toenmalige baas heel hard uitgelachenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is cool.Inbound sowieso.
Ik had een cursus gehad voor outbound, maar dat is echt een hel. Het ergste is nog dat je serieus je eigen "leugens" gaat geloven.
Ja, dat is het belangrijkst, als het niet goed voelt hou je het waarschijnlijk ook niet lang vol en dan is het loon leuk, maar dan ben je helemaal niet blij met je werk (en jezelf)quote:Op maandag 14 juni 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het ook niet doen, ik wilde het proberen omdat het ongeveer het 3 dubbele betaalde voor mij. Maar het voelde echt niet goed.
Wat een goed plan!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:55 schreef Marvelous het volgende:
Zo maar eens boodschappen doen!! eindelijk een beetje rust in de supermarkt!
In me eentje is niet erg hoor, maar ik moet nog koken... (krijg bezoek) en vanavond gewoon weer werken, nog veel wasjes draaien! dus druk druk druk,quote:Op maandag 14 juni 2010 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een goed plan!
Of even op het strand gaan zitten jij (in je eentje)
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gauw, regel dat!en danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I know...maar zon! En strandquote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef Marvelous het volgende:
[..]
In me eentje is niet erg hoor, maar ik moet nog koken... (krijg bezoek) en vanavond gewoon weer werken, nog veel wasjes draaien! dus druk druk druk,
huishouden gaat niet vanzelf he
vragen of hij jou even wil aannemenquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vragen of hij jou even wil aannemen
Heul niet, ik heb ook bij de gemeente gewerkt hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:denk ook echt dat hij dat gaat doen. Voor gemeentebanen heb je toch wel minimaal MBO nodig
Balie lijkt me trouwens wel leuk, beetje paspoorten aanvragen enzo doen
ik vind het redelijk waaien, strand is zo dichtbij... kom ik al vaak genoegquote:
hmm misschien eens een open sollicitatie sturen:quote:Op maandag 14 juni 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Heul niet, ik heb ook bij de gemeente gewerkt hoor![]()
Maar hij werkt bij de verkeershandel, pleintjes plannen en straatjes indelen enzo
gemenerdtdtdt!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:15 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik vind het redelijk waaien, strand is zo dichtbij... kom ik al vaak genoeg![]()
Jaa, doen!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm misschien eens een open sollicitatie sturen:
Hoi Gemeente
Ik wil een baan.. maakt me niet uit wat als ik maar kan werken
groetjes
LL
![]()
En nu ga ik plat op de bank
Dat lukt ook heul niet met die klotetoetersquote:Op maandag 14 juni 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, niet bij een wedstrijd van Nederland
Worstelen?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:09 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Eensch, maar ik weet wel iets leukers
Echt, wie vinden die toeters nou leuk, niemand toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lukt ook heul niet met die klotetoeters
Alle kleine jongetjes hier in de buurt..en dat zijn er minstens 1000 zo te horenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt, wie vinden die toeters nou leuk, niemand toch?
Hier zijn ze voor het eerst sinds heel lang allemaal stil!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alle kleine jongetjes hier in de buurt..en dat zijn er minstens 1000 zo te horen
Hier valt het nu ook wel mee hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier zijn ze voor het eerst sinds heel lang allemaal stil!![]()
Rust op straat
Zit je met een kussentje voor je gezicht op de bank?quote:
rare jongens, die belgenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neuken = poepen in België en ze gaan daar ook plassen alvorens te poepen, ej
Nee, 3 meter van de TV verwijderd op de computerquote:Op maandag 14 juni 2010 14:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit je met een kussentje voor je gezicht op de bank?
Stiekem kijk je af en toe heus welquote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, 3 meter van de TV verwijderd op de computer
Il las kietelaaraanvalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ja, bij spannende momentenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem kijk je af en toe heus wel
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Il las kietelaaraanval
WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
Even LL's briljante inbreng van net herhalen:
[ afbeelding ]
Soms ben ik wel eens briljantquote:Op maandag 14 juni 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
Even LL's briljante inbreng van net herhalen:
[ afbeelding ]
Ik vond dat ie even elk topic langs moest komenquote:
Ohquote:
hier gingen die toeters zo hard dat er een kat de lucht in sprong, 4 poten tegelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook af, ik hoorde de buren YESSSSSS roepen....
arm beest....quote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier gingen die toeters zo hard dat er een kat de lucht in sprong, 4 poten tegelijk
Ja, inderdaad en hoequote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Lol ik lees... eigen doelpunt van de DenenDAS DAN WEER TRIEST
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Lol ik lees... eigen doelpunt van de DenenDAS DAN WEER TRIEST
Kuukel!quote:
Hoe dat?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Marijke, je avatar!
Ben zojuist ontslagen![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Marijke, je avatar!
NOHquote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Marijke, je avatar!
Somsquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Marijke, je avatar!
Tja, gezien je spelling begrijp ik het wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kelstte veelvolgesn mijn baas.. Omdat veel collegas hetover mehebben, denkt hij dat ik de hele tijd met ze sta te lullen?Maar mn colelgas zijn gewoon nisk gewend, dus als ik ze iets kleinsvertel hebben ze het er de hele dag over...
Maar goed, mooi klote![]()
Dacht eindleijk ergens goed op mn plek te zijn, en nu na andrhlaf jaar ertoch uit.. een paar weken voor ik mn contract zou krijgen
![]()
dus, als iemadnnog wat weet binnen een uur rijden van Koarnjum (bij Leeuwarden)...
]quote:Op maandag 14 juni 2010 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kelstte veelvolgesn mijn baas.. Omdat veel collegas hetover mehebben, denkt hij dat ik de hele tijd met ze sta te lullen?Maar mn colelgas zijn gewoon nisk gewend, dus als ik ze iets kleinsvertel hebben ze het er de hele dag over...
Maar goed, mooi klote![]()
Dacht eindleijk ergens goed op mn plek te zijn, en nu na andrhlaf jaar ertoch uit.. een paar weken voor ik mn contract zou krijgen
![]()
dus, als iemadnnog wat weet binnen een uur rijden van Koarnjum (bij Leeuwarden)...
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben sporten, fijne middag allemaal!![]()
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Erg grappig minkuukel.. Ik zit nu ff snel in de pauze op fok, en mn kop staat niet naar perfecte spelling
Prima. Voetbal kijkende op de beamer, met McDonalds, en niet te hoeven werkenquote:
bofbips.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima. Voetbal kijkende op de beamer, met McDonalds, en niet te hoeven werken
McDonaldsquote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Prima. Voetbal kijkende op de beamer, met McDonalds, en niet te hoeven werken
Ik thuisquote:Op maandag 14 juni 2010 15:11 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ontbijt morgen bij Burger King...
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:15 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om iets klaar te maken als ik net wakker ben... ik ben geen ochtendmens....
Ik drink geen koffie.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar eerst een bakkieen dan een beker drinkontbijt.
Veel geld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:20 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Veel geld.
Broodjes smeren voor een opwaardeerkaart ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:22 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Broodjes smeren voor een opwaardeerkaart ?
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, zoiets... ik ben snel klaar hoor...
Ja, maar ik ben LEUKER. En mijn broodjes smaken tien keer beter.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Een Big King XXL is goedkoper...
Ja, maar wat heb ik daar aan als jij enkel mijn broodjes smeert?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben LEUKER. En mijn broodjes smaken tien keer beter.
En de reiskostenvergoeding dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Pics!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef Opdekop het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:26 schreef naatje_1 het volgende:![]()
![]()
DOEMDOEMDOEM HOLLAND DOEMDOEMDOEM HOLLAND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op het moment dat ze gesmeerd worden.quote:
picsquote:Op maandag 14 juni 2010 15:28 schreef Opdekop het volgende:
Ezechielk, DW weet wel hoe ik eruit zie nu! Vraag het haar maar. Blond haar blauwe ogen je weeeeeetsss.
@nicknamemetallemaalcijfertjesentekentjes ; Het is graag of niet he
En dan hopen dat het mis gaat met de boter zekerquote:Op maandag 14 juni 2010 15:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op het moment dat ze gesmeerd worden.
Boh. Ik voldoe aan de zelfde kenmerken.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:28 schreef Opdekop het volgende:
Ezechielk, DW weet wel hoe ik eruit zie nu! Vraag het haar maar. Blond haar blauwe ogen je weeeeeetsss.
Blond haar en blauwe ogen?! I'm in!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:28 schreef Opdekop het volgende:
@nicknamemetallemaalcijfertjesentekentjes ; Het is graag of niet he
Boter? Mayoquote:Op maandag 14 juni 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan hopen dat het mis gaat met de boter zeker
Waar in?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Blond haar en blauwe ogen?! I'm in!![]()
Geef het nou maar toe, in haar schaamstreek wil je zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 15:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat mag ik hier niet zeggen denk ik...
KUTquote:Op maandag 14 juni 2010 15:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat mag ik hier niet zeggen denk ik...
Sssst.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geef het nou maar toe, in haar schaamstreek wil je zijn
Is dat net zoiets als de bollenstreek?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geef het nou maar toe, in haar schaamstreek wil je zijn
Mayo? Slagroom! (vergeet die broodjes maar gewoonquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb wel een foto van mijn mooie hotpants. Willen jullie die zien?
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als de bollenstreek?Wat een kutstreekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
JAquote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef Opdekop het volgende:
Hihi, van alleen de hotpants?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef Opdekop het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als de bollenstreek?Alleen zit die iets hogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heheh, krijtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi ben je ook hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 15:38 schreef Opdekop het volgende:
LIEF BEN IK HE! Als ik aan het spelen ben
Je zegt niet eens iets over mijn tekeningquote:Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mooi ben je ook hoorDaar heb ik het tietengebied niet voor nodig...
KPAquote:Op maandag 14 juni 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik verwachtte toch meer zoiets
[ afbeelding ]
Ik heb geen blauwe onderbroeken.. Sorryquote:Op maandag 14 juni 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik verwachtte toch meer zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Je zegt niet eens iets over mijn tekening
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:40 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Je zegt niet eens iets over mijn tekening
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heheh, krijtenLeuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kleur maakt niet uit hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 15:44 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik heb geen blauwe onderbroeken.. Sorry
Linkjes wel toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:33 schreef Opdekop het volgende:
Bah.
Ezechielk, foto's mag ze niet sturen
Kijk, dat zijn de beter plannenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mayo? Slagroom! (vergeet die broodjes maar gewoon)
Dat is niet genoeg! Je moet zeggen 'Wat een mooie tekening, Ilse! Daar heb jij zeker heel goed je best op gedaan, knap hoor!'quote:
Ooh, je heet Ilsequote:Op maandag 14 juni 2010 15:45 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg! Je moet zeggen 'Wat een mooie tekening, Ilse! Daar heb jij zeker heel goed je best op gedaan, knap hoor!'
Kijk, nu weet ik je voornaam ookquote:
Jij als vrouw zou toch moeten snappen dat ik met het woordje 'leuk' voor mannen een zo'n zin samenvat.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:45 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg! Je moet zeggen 'Wat een mooie tekening, Ilse! Daar heb jij zeker heel goed je best op gedaan, knap hoor!'
Waarom heb jij een poppetje met groene pompoa;lkjfa;lskdj weet ik veel hoe die dingen heten.quote:
Jep. Wil je nog een foto van d'r, waar je haar gezicht ziet?quote:
* G * , en dan zonder de spatiesquote:Op maandag 14 juni 2010 15:48 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waarom heb jij een poppetje met groene pompoa;lkjfa;lskdj weet ik veel hoe die dingen heten.
Als zij het toestaat dat je het laat zienquote:Op maandag 14 juni 2010 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Wil je nog een foto van d'r, waar je haar gezicht ziet?
Mag ik ze dan wel zelf plaatsen?quote:
Dat is ook niet moeilijkquote:
Dag, ik ben dom.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij als vrouw zou toch moeten snappen dat ik met het woordje 'leuk' voor mannen een zo'n zin samenvat.
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Wil je nog een foto van d'r, waar je haar gezicht ziet?
NEE NEE NEE NEEquote:
Hyves, liefjequote:Op maandag 14 juni 2010 15:50 schreef Opdekop het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE
STALK ME NIET ZO.
Hoe kom jij aan foto's van mij waarop je mijn gezicht niet ziet
Jij bent eng. Ga weg.
Daar zie je m'n gezicht opquote:
Wat, zo erg is dat toch niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Daar zie je m'n gezicht op![]()
Ik vind jou niet meer aardig.
Gratis tip van Ez, als je wilt dat niemand je hoofd ziet, verwijder je hyves. En geen hyvesfoto op Fok plaatsen, binnen een minuut heeft de gemiddelde fokker je profiel erbij.quote:
Het zou gewoon verboden moeten worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gratis tip van Ez, als je wilt dat niemand je hoofd ziet, verwijder je hyves. En geen hyvesfoto op Fok plaatsen, binnen een minuut heeft de gemiddelde fokker je profiel erbij.
Maar ok, ik laat je met rust.
Zullen we wel ff in d'r foboquote:Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gratis tip van Ez, als je wilt dat niemand je hoofd ziet, verwijder je hyves. En geen hyvesfoto op Fok plaatsen, binnen een minuut heeft de gemiddelde fokker je profiel erbij.
Maar ok, ik laat je met rust.
Daarom hou ik al op, waarde kuukquote:
quote:
Sorry hoor, ik luisterde braaf naar Kuukquote:
Ja maar je mag wel naar me zwaaien maar ik snap de grap nietquote:Op maandag 14 juni 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik luisterde braaf naar Kuuk
Dat ik waar benquote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
om aan te geven dat je er bent, meid, je moet nog veel lerenGeeft niet, komt met de maanden
OKE.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, wij zwaaien, om aan te geven dat wij er zijn en in je fobo kijken en niet alleen lurken
Laat je door mij niet tegenhouden hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
laat me toch! ik heb een indentiteitscrisis
plus het is maar voor 6 weken ofzo
Deed ik toch ook nietquote:Op maandag 14 juni 2010 16:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Laat je door mij niet tegenhouden hoor.
Nee, stomme FOK!kers.quote:
Het Officiële FOK!woordenboekquote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Nee, stomme FOK!kers.![]()
Is er niet ergens een boekje met uitleg over wat jullie nu eigenlijk bedoelen?
Ik zocht een foto van een beessie om te posten voor jou, doen ze het allemaal nietquote:
Dat vraag ik mij ook al die tijd af... Zal ik hem maken? Ik heb immers een ontgroeningsloop beschreven.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Opdekop het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nlquote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik ken het.....quote:Op maandag 14 juni 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zocht een foto van een beessie om te posten voor jou, doen ze het allemaal niet
Wie waar wat?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:27 schreef Ugjerke het volgende:
Oh jee baggeren we alsnog andere topics vol
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef Ugjerke het volgende:
Het duurde nog best wel lang. Zelfs na voetbal bleef die nog even open. Geen note erbij trouwens. Maar ik had al een nieuwe voor "EEEEEN NUUUUUULLL" roepen in het WK topic terwijl het 0-0 was.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef Ugjerke het volgende:
Het duurde nog best wel lang. Zelfs na voetbal bleef die nog even open. Geen note erbij trouwens. Maar ik had al een nieuwe voor "EEEEEN NUUUUUULLL" roepen in het WK topic terwijl het 0-0 was.
whehehequote:Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef Ugjerke het volgende:
KIJK NOU NAAR JE BEESSIES!quote:
Voetbal gekeken op het terras, en me ingehouden met bier, slechts twee gehad.quote:
Oeh, lekker weertje erbij ookquote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voetbal gekeken op het terras, en me ingehouden met bier, slechts twee gehad.
quote:
quote:
Ik voel me hier zo thuisquote:
Knap hoor, van de biertjesquote:
Ik wou eigenlijk niets drinken, want drink door de week niet. Maar twee keer gescoord dus twee rondjes van de kroegquote:
wie?quote:
quote:
pfoeh lastig heb er niet echt eenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:27 schreef suikertaartje het volgende:
Wat vinden jullie nou de leukste zomerhit OOIT?
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Jeej![]()
Nederland heeft gewonnenEn ik ben aangeschoten
die blijft toch echt leuk he, hoewel ik nu elke keer dat zebrahondje hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 17:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh lastig heb er niet echt een
wel een die tijdsloos is gebleven is de lambada
mja sinds ik dat ken ik dus ookquote:Op maandag 14 juni 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die blijft toch echt leuk he, hoewel ik nu elke keer dat zebrahondje hoor
ik ben even een rondje zomerhits aan het youtuben, ik ben helemaal vrolijk nuquote:
ik zit een oasis docu te kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben even een rondje zomerhits aan het youtuben, ik ben helemaal vrolijk nu
Je doet:quote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef Ugjerke het volgende:
PAAAAAAAAM PAAAAAAAAAM PAAAAAAAAAM
PAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
PAPAPAPAAAAAAAAAAAM PAAAAAAAAAAAAAAAM
PAAAAPAAAAMPAAAAAAAAAAAM
PAMPAMPAAAAAAAAAAM PAAAAAAAAAAAAAMPAAAAAAAAAMPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Wat doe ik? Koekje voor de winnaar.
Jaaaaa!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je doet:
PAAAAAAAAM PAAAAAAAAAM PAAAAAAAAAM
PAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
PAPAPAPAAAAAAAAAAAM PAAAAAAAAAAAAAAAM
PAAAAPAAAAMPAAAAAAAAAAAM
PAMPAMPAAAAAAAAAAM PAAAAAAAAAAAAAMPAAAAAAAAAMPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |