Ik kan de foto's van Thijs, Wolf en Mart niet zienquote:Op maandag 14 juni 2010 12:00 schreef Poppejans het volgende:
Hahaha Rienk en Wolf in hetzelfde tenue
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:47 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael moet zo naar de psz waar ze niet in het oranje mochten komen ivm weet ik veel. Ze doen in ieder geval niet aan de voetbalgekte mee. Dus Mikael gaat zo![]()
[ afbeelding ]
Heel toevallig
Papa heeft zijn portie gister gehad!!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef Linda2205 het volgende:
Holland über alles! Papa krijgt een zenuwinzinking, maar wij zien er zo uit!
En niet zo zuunig ookquote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Papa heeft zijn portie gister gehad!!
Ik dacht "ik snappem niet, wat heeft Linda met terrorisme te maken...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:40 schreef Ticootje het volgende:
lin laden
Ik vind het maar flauw dat ze niet in oranje mochten komen,iedereen kan toch zelf wel bepalen wat hij zn kind aantrekt, heb ik geen aanwijzingen van anderen bij nodigquote:Op maandag 14 juni 2010 15:33 schreef MeNicole2 het volgende:
Het was de juffen van Mikael niet eens opgevallenWat ze wel opviel was dat Mikael een rode polo aanhad, Leander een witte en ik en blauwe. Maar dat is echt heel toevallig. Toen ik ze wees op Mikael zijn combinatie moesten ze wel lachen
Nee..quote:Op maandag 14 juni 2010 14:35 schreef Brighteyes het volgende:Linda!
Was ze toen ook uitgedost, of niet?
Ik heb net ff nagevraagt waarom ook alweer.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het maar flauw dat ze niet in oranje mochten komen,iedereen kan toch zelf wel bepalen wat hij zn kind aantrekt, heb ik geen aanwijzingen van anderen bij nodig
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:47 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik heb net ff nagevraagt waarom ook alweer.
Ze hebben ivm dicriminatie een speciaal protocol voor het dragen van de kleuren van je land. En ze willen daar nu geen uitzondering op maken. Want als je er eenmaal mee begint gaat het weer van kwaad tot erger.
Ik denk het zijn maar peuters. Nu zit er in Mikael zijn groepje maar 1 buitenlands kindje maar op de hele psz wel veel meer. En ze kunnen dus niet garanderen dat alle ouders er even goed mee omgaan. Ze doen het dus meer uit bescherming voor de kids zelf!!
En tis natuurlijk wel goed dat ze het zo bedoelen. En hij mag ook wel oranje aan. Maar niet voetbal oranje zeg maar.
Nou inderdaad! Pffquote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef Fannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het moet niet gekker worden in dit land![]()
Goeiequote:Op maandag 14 juni 2010 12:47 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael moet zo naar de psz waar ze niet in het oranje mochten komen ivm weet ik veel. Ze doen in ieder geval niet aan de voetbalgekte mee. Dus Mikael gaat zo![]()
[ afbeelding ]
Heel toevallig
Ik ook niet maar ze waren ook los te koopquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Vicky het volgende:
oehh ik wil ook zo'n pakje maat ik heb gebruik geen pampers..
dat vind ik het dus totaal niet waard 7 euroquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef MamaNik het volgende:
Oh hier waren nog alle maten, dus als ik mensen blij kan maken met er 1 te kopen a 6,99 dan doe ik dat graag.
En heb 3 AH's in de buurt dus moet vast ergens lukken dan.
Kijk dat is nog eens een bespaartip inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:58 schreef huuphuup het volgende:
oh ik vind het echt totaal niet boeiend die 7,-
Het is een gadget en op een normale week geef ik wel meer geld uit aan onzin, tijdschriften ofzo. Die koop ik deze week dan maar niet, zo 7,- uitgespaard
Maar ik hijs er gewoon over 2 jaar weer een ander kind in en over 4 jaar weer een
Hadden we al een keeper? Hij heeft van de week een strafschop gestopt. Da's wel een goede eigenschap natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef McLaura het volgende:
Christan, met HGD op het podium was dapper, maar dit is nog dapperder
Leuk..!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:41 schreef Jeetjejom het volgende:
[ afbeelding ]
Jorja ging samen met papa en opa op de bank NL aanmoedigen.
Is een shirtje van Simply Colours, met die leuke gepersonaliseerde mails weten ze me toch elke keer weer te vangenMaar ook hier hebben we het Pamperspakje, dat krijgt ze morgen aan!
Hij heeft uiteraard wel een Nederland-shirt, zowel een oranje als een blauwe.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Nee Rewimo, Nederlandse keepers zijn in het blauwen blauw is toch ook vaak de kleur als ze 'uit' spelen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heeft uiteraard wel een Nederland-shirt, zowel een oranje als een blauwe.
En hij is helemaal hyper omdat Duitsland verloren heeft![]()
Ze hadden met de hele school gekeken vanmiddag (in Duitsland dus, voor de goede orde). Een heleboel [ afbeelding ] kinderen, en dan zit de mijne zo: [ afbeelding ]
Dus nu maar duimen dat we winnen morgen
Das de toekomstige topscoorder! Gaaf zeg!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:27 schreef Poppedein het volgende:
Mijn pipi voetbalvrouw is er ook helemaal klaar voor!![]()
[ afbeelding ]
haha, die Catoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:27 schreef bixister het volgende:
hier vast een paar supporters. de een wat enthousiaster dan de ander, maar allez.
[ afbeelding ]
das echt wel stoerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Hadden we al een keeper? Hij heeft van de week een strafschop gestopt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:27 schreef Poppedein het volgende:
Mijn pipi voetbalvrouw is er ook helemaal klaar voor!![]()
[ afbeelding ]
Ja, dan kan ik R. ook eens zien!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:56 schreef Groofsken het volgende:
Amaranta, wat is je zoon veranderd zeg! Ongelooflijk. Niet zozeer kwa uiterlijk, maar toen ik hem gezien heb was hij echt nog zo'n babietje. En nu, jeetje! Wat een dotje
.
We moeten echt snel weer even wat afspreken..
Voornamelijk. PUNALTIEEEEHquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:58 schreef Poppedein het volgende:
Och Fabian...wow, mooierdEvert ten Napel in de dop! Gilt ie al buitenspel uit de box?
dies zelfgemaakt idd...scuzi.. Maar thanx anyway!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:05 schreef Jeetjejom het volgende:
@ Poppedein: Dat jurkje!!!!!! Waar komt dat vandaan, of heb je dat zelf gemaakt? GEWELDIG! E
En ik neem toch aan dat ze die pruik niet de hele wedstrijd ophoudt? Of kan dat bij jullie wel?
Nou erg leuk met mn bolle toetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:33 schreef Groofsken het volgende:
meimeltje, wat leuk om jou ook te zien eens. En die oranje speen
.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:42 schreef Meimeltje het volgende:
En de bank ook maar gelijk oranje gemaakt![]()
Schattig pampervoetbalmannetje heb je hoor!
Zie ik daar nu een flesje Grolsh? Ga je even heel diep schamen! En bewerk de foto voordat je de fifa op je dak krijgtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Wij kunnen natuurlijk niet achter blijven en vandaag ook een pamerpakje gescoord!!
[ afbeelding ]
Ow en pipi voetbalvrouw![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 09:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zie ik daar nu een flesje Grolsh? Ga je even heel diep schamen! En bewerk de foto voordat je de fifa op je dak krijgt
ehhh eerlijk gezegt vergis ik me ook wel eens hoorquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:13 schreef Keshet het volgende:
Haar andere outfit vond ze niet zo leuk volgens mij:
[ afbeelding ]
ik spam die foto overalquote:
maat 62/68 zelfs he! geen idee wattie weegt (volgende week is het meet-weeg-prikjes-dag) maar ik maak me geen zorgen dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
En terecht. Mooie foto, bekend pakje ook!
Dit komt misschien nog echt uit ookquote:Op maandag 14 juni 2010 15:26 schreef Poppejans het volgende:
Hahahaha Linda, goed zo, geweldigzou de topper bij jullie thuis worden als NL tegen Duitsland zou worden
![]()
Dat wordt echt brr...ik wil er nog niet over nadenkenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit komt misschien nog echt uit ook![]()
Hier hangt het oranje pakje alweer buiten, dat moet morgen natuurlijk weer aan, compleet met oranje speen,
Anders verliezen we
Ware het niet dat Spanje in de finale komt!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Hihi Linda, dat wordt inderdaad enorm spannend voor jullie, als NL en DLD in de finale komen
Volgens de kenner hier *ahum* speelt DLD Spanje er ook uit, want dat hebben ze tnt met alle goede teams gedaan. Tot Nederland komt, zei ik. Toen werd ik uitgelachenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ware het niet dat Spanje in de finale komt!
En dan ben ik voor de winnaar, mits Nederlander de tegenstander is natuurlijk.
Oh, ongetwijfeld. Maar ik zag daarnet een sprankje hoop voorbijkomen en daar heb ik me even aan vastgegrepen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Volgens de kenner hier *ahum* speelt DLD Spanje er ook uit, want dat hebben ze tnt met alle goede teams gedaan. Tot Nederland komt, zei ik. Toen werd ik uitgelachen
Ik zei ook "als" hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
Ware het niet dat Spanje in de finale komt!
En dan ben ik voor de winnaar, mits Nederlander de tegenstander is natuurlijk.
Octopus Paul zegt dat Spanje gaat winnen... De bovenburen zijn Duitsland-gek, maar komen uit Pakistan, en stiekum hoop ik gewoon dat ze gaan verliezen, ook omdat de man zo weg is van Duits voetbal... Hij noemt dochter nu Em Podolski (mama van podolski)...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld. Maar ik zag daarnet een sprankje hoop voorbijkomen en daar heb ik me even aan vastgegrepen.
Wat blijft er nog over als we hoop ook al opgeven! Viva la Roja!
Dan heeft ze wel goede genenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:33 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Octopus Paul zegt dat Spanje gaat winnen... De bovenburen zijn Duitsland-gek, maar komen uit Pakistan, en stiekum hoop ik gewoon dat ze gaan verliezen, ook omdat de man zo weg is van Duits voetbal... Hij noemt dochter nu Em Podolski (mama van podolski)...
Als het een koe was, was het zeker stamboekvee en ging ik er mee naar tentoonstellingen, met een strikje in haar staart en gepoetste uier.quote:
Ik ben er van overtuigd dat ze iets zou winnen danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:36 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Als het een koe was, was het zeker stamboekvee en ging ik er mee naar tentoonstellingen, met een strikje in haar staart en gepoetste uier.
Was het gisteravond nog gezellig in huize Linda?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat ze iets zou winnen dan
Jahoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Was het gisteravond nog gezellig in huize Linda?
Duitsland deed niet eens hun best, Die waren gewoon te bang om tegen ons te moeten voetballen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
JahoorBeter als gedacht. We hadden bezoek en iedereen was het er mee eens dat het meer dan verdient was, voor Spanje
Volgens mij is Spanje sterker.... Maar denk toch dat Nederland gaat winnen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:31 schreef dolphinqueen het volgende:
Op tegen Spanje Zondag, ik ben heel benieuwd. Volgens mij zijn de landen even sterk.
Ik moet deze nog even quoten hoor. Ik scroll d'r net snel langs, en ik dacht echt dat er iemand bij Maxima op schoot zatquote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Pff
Wolfje met oma hoeraaaaaaa 2-0
OMGquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moet deze nog even quoten hoor. Ik scroll d'r net snel langs, en ik dacht echt dat er iemand bij Maxima op schoot zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |