ik spam die foto overalquote:
maat 62/68 zelfs he! geen idee wattie weegt (volgende week is het meet-weeg-prikjes-dag) maar ik maak me geen zorgen dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
En terecht. Mooie foto, bekend pakje ook!
Dit komt misschien nog echt uit ookquote:Op maandag 14 juni 2010 15:26 schreef Poppejans het volgende:
Hahahaha Linda, goed zo, geweldigzou de topper bij jullie thuis worden als NL tegen Duitsland zou worden
![]()
Dat wordt echt brr...ik wil er nog niet over nadenkenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit komt misschien nog echt uit ook![]()
Hier hangt het oranje pakje alweer buiten, dat moet morgen natuurlijk weer aan, compleet met oranje speen,
Anders verliezen we
Ware het niet dat Spanje in de finale komt!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Hihi Linda, dat wordt inderdaad enorm spannend voor jullie, als NL en DLD in de finale komen
Volgens de kenner hier *ahum* speelt DLD Spanje er ook uit, want dat hebben ze tnt met alle goede teams gedaan. Tot Nederland komt, zei ik. Toen werd ik uitgelachenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ware het niet dat Spanje in de finale komt!
En dan ben ik voor de winnaar, mits Nederlander de tegenstander is natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |