Ik kan de foto's van Thijs, Wolf en Mart niet zienquote:Op maandag 14 juni 2010 12:00 schreef Poppejans het volgende:
Hahaha Rienk en Wolf in hetzelfde tenue
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:47 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael moet zo naar de psz waar ze niet in het oranje mochten komen ivm weet ik veel. Ze doen in ieder geval niet aan de voetbalgekte mee. Dus Mikael gaat zo![]()
[ afbeelding ]
Heel toevallig
Papa heeft zijn portie gister gehad!!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:23 schreef Linda2205 het volgende:
Holland über alles! Papa krijgt een zenuwinzinking, maar wij zien er zo uit!
En niet zo zuunig ookquote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Papa heeft zijn portie gister gehad!!
Ik dacht "ik snappem niet, wat heeft Linda met terrorisme te maken...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:40 schreef Ticootje het volgende:
lin laden
Ik vind het maar flauw dat ze niet in oranje mochten komen,iedereen kan toch zelf wel bepalen wat hij zn kind aantrekt, heb ik geen aanwijzingen van anderen bij nodigquote:Op maandag 14 juni 2010 15:33 schreef MeNicole2 het volgende:
Het was de juffen van Mikael niet eens opgevallenWat ze wel opviel was dat Mikael een rode polo aanhad, Leander een witte en ik en blauwe. Maar dat is echt heel toevallig. Toen ik ze wees op Mikael zijn combinatie moesten ze wel lachen
Nee..quote:Op maandag 14 juni 2010 14:35 schreef Brighteyes het volgende:Linda!
Was ze toen ook uitgedost, of niet?
Ik heb net ff nagevraagt waarom ook alweer.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het maar flauw dat ze niet in oranje mochten komen,iedereen kan toch zelf wel bepalen wat hij zn kind aantrekt, heb ik geen aanwijzingen van anderen bij nodig
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:47 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik heb net ff nagevraagt waarom ook alweer.
Ze hebben ivm dicriminatie een speciaal protocol voor het dragen van de kleuren van je land. En ze willen daar nu geen uitzondering op maken. Want als je er eenmaal mee begint gaat het weer van kwaad tot erger.
Ik denk het zijn maar peuters. Nu zit er in Mikael zijn groepje maar 1 buitenlands kindje maar op de hele psz wel veel meer. En ze kunnen dus niet garanderen dat alle ouders er even goed mee omgaan. Ze doen het dus meer uit bescherming voor de kids zelf!!
En tis natuurlijk wel goed dat ze het zo bedoelen. En hij mag ook wel oranje aan. Maar niet voetbal oranje zeg maar.
Nou inderdaad! Pffquote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef Fannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het moet niet gekker worden in dit land![]()
Goeiequote:Op maandag 14 juni 2010 12:47 schreef MeNicole2 het volgende:
Mikael moet zo naar de psz waar ze niet in het oranje mochten komen ivm weet ik veel. Ze doen in ieder geval niet aan de voetbalgekte mee. Dus Mikael gaat zo![]()
[ afbeelding ]
Heel toevallig
Ik ook niet maar ze waren ook los te koopquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Vicky het volgende:
oehh ik wil ook zo'n pakje maat ik heb gebruik geen pampers..
dat vind ik het dus totaal niet waard 7 euroquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef MamaNik het volgende:
Oh hier waren nog alle maten, dus als ik mensen blij kan maken met er 1 te kopen a 6,99 dan doe ik dat graag.
En heb 3 AH's in de buurt dus moet vast ergens lukken dan.
Kijk dat is nog eens een bespaartip inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:58 schreef huuphuup het volgende:
oh ik vind het echt totaal niet boeiend die 7,-
Het is een gadget en op een normale week geef ik wel meer geld uit aan onzin, tijdschriften ofzo. Die koop ik deze week dan maar niet, zo 7,- uitgespaard
Maar ik hijs er gewoon over 2 jaar weer een ander kind in en over 4 jaar weer een
Hadden we al een keeper? Hij heeft van de week een strafschop gestopt. Da's wel een goede eigenschap natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef McLaura het volgende:
Christan, met HGD op het podium was dapper, maar dit is nog dapperder
Leuk..!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:41 schreef Jeetjejom het volgende:
[ afbeelding ]
Jorja ging samen met papa en opa op de bank NL aanmoedigen.
Is een shirtje van Simply Colours, met die leuke gepersonaliseerde mails weten ze me toch elke keer weer te vangenMaar ook hier hebben we het Pamperspakje, dat krijgt ze morgen aan!
Hij heeft uiteraard wel een Nederland-shirt, zowel een oranje als een blauwe.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Nee Rewimo, Nederlandse keepers zijn in het blauwen blauw is toch ook vaak de kleur als ze 'uit' spelen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heeft uiteraard wel een Nederland-shirt, zowel een oranje als een blauwe.
En hij is helemaal hyper omdat Duitsland verloren heeft![]()
Ze hadden met de hele school gekeken vanmiddag (in Duitsland dus, voor de goede orde). Een heleboel [ afbeelding ] kinderen, en dan zit de mijne zo: [ afbeelding ]
Dus nu maar duimen dat we winnen morgen
Das de toekomstige topscoorder! Gaaf zeg!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:27 schreef Poppedein het volgende:
Mijn pipi voetbalvrouw is er ook helemaal klaar voor!![]()
[ afbeelding ]
haha, die Catoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:27 schreef bixister het volgende:
hier vast een paar supporters. de een wat enthousiaster dan de ander, maar allez.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |