abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82987402
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ben eigenlijk ook wel benieuwd wie Geert in gedachte had om minister te worden mocht een coalitie met de PVV gelukt zijn...
Om nog maar te zwijgen van alle leden van de provinciale staten die hij moet werven voor hij de eerste kamer kan betreden met zijn partij. Daar zijn 562 zetels te verdelen in totaal. Wil hij wat potten breken moet hij toch weer 10-20 van de stemmen halen. Dat zijn 50-150 in te vullen zetels plus nog wat reserve op de lijsten, tijd voor zeker 200 geschikte kandidaten dus... Ben benieuwd of dat gaat lukken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_83011813
Geert moet nu zelfs zijn hondje in de ramsj gooien, mag zeker niet van de beheerders van zijn bunker

http://link.marktplaats.nl/355699511
pi_83012141
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wat zuig ik precies uit mijn duim? In het PVV programma staan geen zaken die alle moslims raken?"

Ik citeer:

• Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes
  • Geen moskee er meer bij
  • Alle islamitische scholen dicht
  • Geen subsidies meer voor islamitische media: Marokko.nl, Maroc.nl etc.
  • volledige immigratiestop voor mensen uit islamitische landen

moet ik nog even doorgaan?
  • Er zijn toch voldoende redenen waarom dit gewoon hele goede punten zijn? En die weet ieder weldenkend mens.
      zaterdag 19 juni 2010 @ 09:23:07 #154
    295831 Gillette_M5
    Nu scherper dan ooit!
    pi_83012606
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 08:34 schreef Hierstaiknietoptewachten het volgende:

[..]

Ik vraag me af of homo's in het stenen tijdperk leven ?
    Ik vraag me af of jij wel in deze tijd past en misschien beter af bent in 2100 voor Chr. ?
    Scheer je weg!
    pi_83013270
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 08:25 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Er zijn toch voldoende redenen waarom dit gewoon hele goede punten zijn? En die weet ieder weldenkend mens.
    Ieder mens dat niets van de geschiedenis heeft geleerd kan dit goede punten noemen. Ben je in staat om iets meer na te denken dan zie je dat het vooral hele achterlijke plannen zijn
      zaterdag 19 juni 2010 @ 11:42:12 #156
    199535 DroogDok
    Sandcastle
    pi_83015595
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 08:25 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Er zijn toch voldoende redenen waarom dit gewoon hele goede punten zijn? En die weet ieder weldenkend mens.
    De enige manier waarop het mogelijk goede punten zijn is als hij het breder trekt:
    - Geen immigratie meer van lager opgeleiden ( onafhankelijk van uit welk land ze komen)
    - Afschaffen bijzonder onderwijs (dus niet alleen islamitische scholen)
    - Verbod op gezichtsbedekkende kleding (dus niet alleen boerka's)
    - Totaal geen subsidies meer

Dan kan je het eens of oneens zijn met zijn punten, maar discrimineren ze in elk geval niet.
    "We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
    pi_83017843
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 10:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ieder mens dat niets van de geschiedenis heeft geleerd kan dit goede punten noemen. Ben je in staat om iets meer na te denken dan zie je dat het vooral hele achterlijke plannen zijn
    Misschien moet je je eens verdiepen in de argumenten per punt.
    Daarna kun je gaan huilen omdat het niet in lijn is met jouw linkse rakker idealen.
    pi_83017921
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 12:51 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Daarna kun je gaan huilen omdat het niet in lijn is met jouw linkse rakker idealen.
    In die argumenten heb ik mij reeds lang en breed verdiept. Het maakt de punten helaas niet minder achterlijk.

Mensen discrimineren omdat ze een bepaald geloof hebben is en blijft een blamage in een westerse samenleving. Dat soort grappen is meer geschikt voor landen als Iran of Noord-Korea.
    pi_83023623
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 10:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het het argument van 'de geschiedenis' valt ook een heel goed betoog te houden waarom je juist wel voor die standpunten zou moeten zijn tbv het beschermen van onze beschaving en westerse waarden.

De geschiedenis is meer dan WO2
    pi_83023960
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 16:04 schreef eltopo2010 het volgende:

[..]

Het het argument van 'de geschiedenis' valt ook een heel goed betoog te houden waarom je juist wel voor die standpunten zou moeten zijn tbv het beschermen van onze beschaving en westerse waarden.

Ook elders in de geschiedenis ken ik geen goede voorbeelden waar het discrimineren op basis van religie nou zo geweldig positief uitpakte... Vrijheid van godsdienst heeft landen en culturen juist eerder vooruit geholpen.

Maar als jij ze wel ken ben ik benieuwd .
    pi_83024329
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 16:04 schreef eltopo2010 het volgende:

[..]

Vertel eens, wanneer is het discrimineren en achterstellen van een religie goed gegaan?
      zaterdag 19 juni 2010 @ 21:01:02 #162
    37769 erodome
    Zweefteef
    pi_83032067
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 12:51 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Maar je bent wel tegen regime's zoals iran e.d.?
    Besef je wel dat wat je zo tegen hebt op die landen je zelf hier wil invoeren?
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
      zaterdag 19 juni 2010 @ 21:35:52 #163
    295831 Gillette_M5
    Nu scherper dan ooit!
    pi_83033689
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 21:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja want de PVV is stiekem een islamitische groepering.
    Scheer je weg!
    pi_83034489
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 21:35 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ja want de PVV is stiekem een islamitische groepering.
    De doelen zijn helaas wel veelal gelijk .
      zaterdag 19 juni 2010 @ 21:53:04 #165
    295831 Gillette_M5
    Nu scherper dan ooit!
    pi_83034575
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 21:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

De doelen zijn helaas wel veelal gelijk .
    De eerste die zich uit naam van de PVV opblaast of een vliegtuig laat zakken moet nog komen...
    Scheer je weg!
    pi_83034856
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

De eerste die zich uit naam van de PVV opblaast of een vliegtuig laat zakken moet nog komen...
    Doelen als de dominantie van 1 cultuur heb ik het over.
      zaterdag 19 juni 2010 @ 22:33:51 #167
    44536 oYo
    Coituri te salutant!
    pi_83036560
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Als je alle moslims vergelijkt met een militante islamitische groepering, dan kan je de PVV best wel gelijkstellen aan extreme rechtse bewegingen.
      zaterdag 19 juni 2010 @ 22:34:03 #168
    295831 Gillette_M5
    Nu scherper dan ooit!
    pi_83036570
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 21:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Doelen als de dominantie van 1 cultuur heb ik het over.
    Smoke grass m8.
    Scheer je weg!
      zaterdag 19 juni 2010 @ 22:35:52 #169
    295831 Gillette_M5
    Nu scherper dan ooit!
    pi_83036679
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 22:33 schreef oYo het volgende:

[..]

Als je alle moslims vergelijkt met een militante islamitische groepering, dan kan je de PVV best wel gelijkstellen aan extreme rechtse bewegingen.
    Helaas. De klassieke fout. PVV is alles behalve extreem rechts. Laat staan rechts. Bovendien is de PVV pro israël, een extreemrechtse kaalkopjesgroepering heeft een hekel aan Israël en dus de Joden.
    Scheer je weg!
      zaterdag 19 juni 2010 @ 22:39:20 #170
    44536 oYo
    Coituri te salutant!
    pi_83036845
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Helaas. De klassieke fout. PVV is alles behalve extreem rechts. Laat staan rechts. Bovendien is de PVV pro israël, een extreemrechtse kaalkopjesgroepering heeft een hekel aan Israël en dus de Joden.
    PVV is rechts, zelfs extreem-rechts maar dat wordt ontkend. De kaalkopjes die jij omschrijft, die zouden heel graag toetreden tot de PVV. Geertje wil dat graag vermijden, daarom houdt hij het niet bij een democratische partij. Maar de ideologieen zijn dezelfde.
    PVV wil etnische registratie, en dat hoort toch echt bij een extreem-rechtse organisatie.

Geef mij eens een paar argumenten waarom de PVV niet rechts zou zijn? Geert wilde graag een rechtse coalitie.
      zaterdag 19 juni 2010 @ 22:48:14 #171
    295831 Gillette_M5
    Nu scherper dan ooit!
    pi_83037317
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 22:39 schreef oYo het volgende:

[..]

PVV is rechts, zelfs extreem-rechts maar dat wordt ontkend. De kaalkopjes die jij omschrijft, die zouden heel graag toetreden tot de PVV. Geertje wil dat graag vermijden, daarom houdt hij het niet bij een democratische partij. Maar de ideologieen zijn dezelfde.
    PVV wil etnische registratie, en dat hoort toch echt bij een extreem-rechtse organisatie.
    Nope. De kaalkopjes vinden Geert een Jodenvriend, en dat nou net niet wat ze willen. Want ze hebben een hekel aan Joden. De 'vijand' van Geert (islam) is weer de vriend van de kaalkopjes, aangezien Hitler & Grootmoefti prima zaken deden in WO2 om de Joden te bestrijden. En het is een gegeven dat moslims de Joden haten. Kijk alleen al naar dat Palestijnse conflict.
    quote:
    Geef mij eens een paar argumenten waarom de PVV niet rechts zou zijn? Geert wilde graag een rechtse coalitie.
    Heb ik al gedaan. En er zijn meer voorbeelden vaak voorbij gekomen waarbij is gebleken dat ze veel overeenkomsten hebben met de SP, zoals de zorg, sociaal economisch vlak, ga zo maar door. Op het punt van massaimmigratie zijn ze dan weer anders dan de SP. En nog wel wat dingetjes zoals geen islamitische scholen, enz. Maargoed, gebruik de zoekfunctie anders hier rechtsboven. Geen zin om dat speciaal voor jou weer te gaan opzoeken.
    Scheer je weg!
      zaterdag 19 juni 2010 @ 22:57:13 #172
    44536 oYo
    Coituri te salutant!
    pi_83037784
    Je antwoordt niet echt.

"Etnitsche registratie" - is dat niet rechts?
    verder zijn er extreem-rechtse organisaties die geen kaalkopjes hebben en niets tegen joden hebben.
      zaterdag 19 juni 2010 @ 23:19:25 #173
    295831 Gillette_M5
    Nu scherper dan ooit!
    pi_83038945
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef oYo het volgende:
    Je antwoordt niet echt.

"Etnitsche registratie" - is dat niet rechts?
    verder zijn er extreem-rechtse organisaties die geen kaalkopjes hebben en niets tegen joden hebben.
    Je leest er overheen....
    Scheer je weg!
    pi_83039617
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 21:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja het verbieden van bijvoorbeeld immigratie van kansarmen op de arbeidsmarkt heeft inderdaad een grote overeenkomst met het regime in Iran.

pi_83041495
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ja het verbieden van bijvoorbeeld immigratie van kansarmen op de arbeidsmarkt heeft inderdaad een grote overeenkomst met het regime in Iran.

Lees nog eens terug, het gaat om het alleen tegen gaan van 'moslims'. Maar blijf jij lekker dromen van de vrijheid dan leef ik ondertussen verder in een Nederland waar iedereen gelijke rechten heeft moslim, jood of pastafariaan.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')