ik vind het wel grappig, een neger met holland brilletjequote:Op zondag 13 juni 2010 23:33 schreef Stofje het volgende:
Even serieus: Die vaste items bij VI zijn altijd al kut, maar bij VI Oranje vind ik het echt vreselijk kut.
Jij komt ook uit Dordt. Woon er niet ver vandaan, van het Wantijpark. Kom er zelf nooit. Irriteer me wel aan de herrie.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:34 schreef Kwaliteit het volgende:
lijkt Dordrecht wel wantijpop / rainbowpark
Ik ben ook niet geweest want kwam toch niets bijzonders, voorgaande jaren was ik er welquote:Op zondag 13 juni 2010 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij komt ook uit Dordt. Woon er niet ver vandaan, van het Wantijpark. Kom er zelf nooit. Irriteer me wel aan de herrie.²
Ja, dat geforceerde gezellig doen ben ik ùberhaupt tegen.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik ben ook niet geweest want kwam toch niets bijzonders, voorgaande jaren was ik er wel
Inderdaad.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:41 schreef BB-King het volgende:
Die itempjes op het einde van Leo Driessen zijn zoooo niet leuk.
quote:
Live stream ergens?quote:
Wat dacht je van: Hun hebben...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:39 schreef jakkop het volgende:
Irriteer me, of erger me aan. DAAR erger ik me pas aan!
Nee, Hansie is heel druk bezig met:quote:Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef MB23 het volgende:
Zit Hans nog in Mallorca trouwens?
quote:
Waar kijk je het terug? Op RTL gemist staat nog niksquote:Op maandag 14 juni 2010 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk het nu terug, dat is de reden idd.
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk het nu terug, dat is de reden idd.
Heb het gewoon opgenomen, stuk makkelijker en betrouwbaar, en sneller.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waar kijk je het terug? Op RTL gemist staat nog niks
Idd, ze zijn erg laat steeds met VI Oranje online plaatsen.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waar kijk je het terug? Op RTL gemist staat nog niks
Dat ben ik dus vergetenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb het gewoon opgenomen, stuk makkelijker en betrouwbaar, en sneller.
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:48 schreef Nuchterheid het volgende:
VI aan, bier erbij, geen vrouw die je onderbreekt, je waant je bijna in de kroeg
Yeaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 14 juni 2010 01:01 schreef Krambo het volgende:
Misschien kun je hier iets mee http://www.rtl.nl/compone(...).Vi_Oranje_s1_a7.xml
Ik begrijp nog steeds niet waarom uitgerekend het meest vermoeiende mannetje er 2x op een avond zat.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij een keer onverhoopt niet terugkeert uit zo'n allochtone probleemwijk
Toch een vrouw die je onderbreekt hahaha!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:48 schreef Nuchterheid het volgende:
VI aan, bier erbij, geen vrouw die je onderbreekt, je waant je bijna in de kroeg
Via antenne of kabel?quote:
Germans are germans, Algerians play like algerians.quote:
Gisteren was er geen uitzending ivm Formule 1.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:10 schreef Fizd het volgende:
waar is de uitzending van 18:00 van gisteren?
Die was er niet ivm Formule 1.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:10 schreef Fizd het volgende:
waar is de uitzending van 18:00 van gisteren?
Vanmiddag wel, om 17.50.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
vanmiddag weer niet, het zou toch elke dag zijn, vandaag tennis
Iwanquote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Iwan zei gisteren al dat ze het lastig zouden krijgen tegen de Denen. Een magere 1-0 of 2-0.
Het is zo lullig dat ze de hele avond aan de bar staan te praten en om 1:00 komt de stoere bink binnen en neukt haar aan flarden neemt haar mee naar huis uit.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:23 schreef DrDentz het volgende:
Nederland wordt weer het leuke jongetje dat de show steelt maar uiteindelijk niet het meisje krijgt.
En Gijp niet te vergeten natuurlijk, die zei dat je met Elia de broodnodige diepte krijgt aangezien de voorhoede allemaal inkomende spelers zijn. En hij kreeg gelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Iwan zei gisteren al dat ze het lastig zouden krijgen tegen de Denen. Een magere 1-0 of 2-0.
En Derksen zei dat Nigel de Jong domme overtredingen gaat maken en dat ons dat wel eens de kop kan gaan kosten.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
En Gijp niet te vergeten natuurlijk, die zei dat je met Elia de broodnodige diepte krijgt aangezien de voorhoede allemaal inkomende spelers zijn. En hij kreeg gelijk.
Wat een personalities zijn het toch ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En Derksen zei dat Nigel de Jong domme overtredingen gaat maken en dat ons dat wel eens de kop kan gaan kosten.
De Jong had nooit meer op het veld mogen staan.. Erg riskant ook dat Van Marwijk hem liet staan de 2e helft.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En Derksen zei dat Nigel de Jong domme overtredingen gaat maken en dat ons dat wel eens de kop kan gaan kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |