Ik kijk persoonlijk veel liever naar een lekker luchtig voetbalprogramma, en dat is precies wat VI isquote:Op zondag 13 juni 2010 23:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
VI is echt!!
Studio Sportzomer is gladde neppigheid.
Iedereen mag zelf kiezen waar hij van houdt natuurlijk.
En daarnaast heb ik het gevoel dat vooral derksen en gijp ietswat te vaak in herhaling vallen. De grappen van gijp missen kracht. Kortom, beetje stilstand bij vi oranje terwijl ze bij nos sportzomer elke keer een nieuw item hebben, reportage of oid. Maar ik sluit niet uit dat wanneer Nederland heeft gespeeld de inhoud bij vi oranje weer leuker wordt voor de kijker!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:14 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen jammer dat ze de wedstrijden van de dag nauwelijks bespreken. Te veel reportages over het land en de gemeenschap zelf, en wanneer het over voetbal gaat is het over vermeende opstootjes op de Oranjetraining of uitspraken van van Marwijk.
ook die zong best goed iddquote:Op zondag 13 juni 2010 23:22 schreef MB23 het volgende:
Ik vond die Jon Allen van een paar dagen (? m'n tijdsbesef is helemaal weg door dat WK) ook goed, album gedownload, klinkt best.
Ben wel benieuwd naar de andere (relatief) onbekende artiesten die nog komen.
Jaquote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha Iwan is rustig vandaag.
Leuke uitzending! Horen jullie ook soms heel vaag een soort walkie-talkie geluid er doorheen met die piep inderdaad?
Ja en?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben in België geweest. Heb mijn auto laten wassen voor ca. 12 euro.²
Ik heb het idee dat hij is gestopt met laxeermiddel. Totaal geen techniek.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:26 schreef Nuchterheid het volgende:
Tomasson is alleen gemotiveerd als hij tegen Ajax speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |