abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2010 @ 21:17:56 #251
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_82806740
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:47 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

dan maken ze zich natuurlijk helemaal belachelijk

maar goed, VI kijk je dan ook voor het cabaret en de show, en niet voor het voetbalinhoudelijke gedeelte...
Van der Gijp zijn analyse voor de wedstrijd een feit was kwamen anders verbazingwekkend goed uit hoor. Hij heeft en de combinatie Sneijder/Van de Vaart beschreven als niet werkbaar en hij heeft Elia als beter alternatief naar voren geschoven. En zijn opmerkingen over Kuyt waren ook goed.

Nee, de analyses van RVDG bevallen me wel.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 14 juni 2010 @ 21:18:44 #252
306589 KissXSis
I'll give you a kiss.
pi_82806801
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef De_kromme het volgende:
Zeg jij maar gewoon niks KissxSis.
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef bascross het volgende:

[..]

Geslacht Vrouw

Al zou ik daadwerkelijk een vrouw zijn, had dat ook niet per definitie iets betekend. En ik heb gewoon gelijk in deze, dus
Saru mo ki kara ochiru
pi_82806916
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef wdn het volgende:

[..]

Zo gaan we katten? Ik weet heel goed waar het om gaat op een WK hoor: 7x achter elkaar meer scoren dan je tegenstander. Dat is het enige dat telt. En in al die tijd dat Van der Vaart (VDV vanaf nu) er in staat gebeurd er -amper- wat indrukwekkends. Elia staat er 2 minuten in en we hebben meer gezien in de wedstrijd dan de hele (wat zal het zijn geweest) 70 minuten ofzo daarvoor ?

VDV en Sneijder liepen elkaar een aantal keren in de weg omdat VDV elke keer weer zijn positie verlaat en naar het midden trekt. Waarbij Sneijder zelfs 1x balverlies lijdt en de verdediging in de problemen komt. Tegen een land als Brazilie of Duitsland worden we compleet zoek gespeeld met zulke acties.

En met 1 wissel (Elia voor VDV) hou je 2 man bezig in de verdediging.

Nee het was tot aan de 70 minuut ofzo niks omdat het middenveld rammelde en dus de aanvoer niet goed was. Zelfs onze verdediging vond ik het beter doen dan ik had verwacht. Maar het middenveld vond ik matig (en met name Van der Vaart).
allemaal slap gelul in de ruimte dit....
ik heb geen kans voor die denen geteld meer balbezit voor nederland gezien en geen enkele dreiging vanuit het middenveld voor de denen. conclusie is dus simpel: middenveld stond als een huis met als enige dissonant de overtreding van de jong.
verder oogde het prima.
en of ze dan wel of geen hakballetjes, driehoekjes en combinaties laten zien is niet relevant.
pi_82806964
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef KissXSis het volgende:

[..]

[..]

Al zou ik daadwerkelijk een vrouw zijn, had dat ook niet per definitie iets betekend. En ik heb gewoon gelijk in deze, dus
Je komt in die zin wel als een vrouw over dat je je focust op allerlei onbenullige bijzaken - en daar conclusies uit trekt-, terwijl je de essentie alweer totaal uit het oog verloren bent.

Het is nu wachten op het moment dat je over 'miscommunicatie' begint te piepen.
pi_82807010
Jongens, donder even op met jullie non-discussie, jullie falen allebei en je wordt er niet eens voor betaald.
pi_82807231
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ik heb geen kans voor die denen geteld meer balbezit voor nederland gezien en geen enkele dreiging vanuit het middenveld voor de denen. conclusie is dus simpel: middenveld stond als een huis met als enige dissonant de overtreding van de jong.
verder oogde het prima.
en of ze dan wel of geen hakballetjes, driehoekjes en combinaties laten zien is niet relevant.
De Denen hebben het eerste half uur zeker mogelijkheden en kansen gehad, waarbij de onoplettendheid en kwetsbaarheid van de defensie weer even zichtbaar werd. Het middenveld en de aanval wisten nauwelijks iets klaar te spelen en de bondscoach greep dan ook terecht in.

Het resultaat is verder prima, maar enig realisme kan geen kwaad. Zowel voor als na de wedstrijd zegt een man als Van der Gijp zeer realistische dingen.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:25:15 #257
306589 KissXSis
I'll give you a kiss.
pi_82807305
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Je komt in die zin wel als een vrouw over dat je je focust op allerlei onbenullige bijzaken - en daar conclusies uit trekt-, terwijl je de essentie alweer totaal uit het oog verloren bent.

Het is nu wachten op het moment dat je over 'miscommunicatie' begint te piepen.
onbenullige bijzaken? mwah, mwah. ik vind dat VdG gewoon niet populair moet gaan doen met onwaarheden. als je dan ergens over gaat zeiken moet je ook wel 100% correct zijn. hij heeft t idd meestal bij t rechte eind, voetbaltechnisch gezien zeker. maar als hij iets fout doet lever ik daar gewoon kritiek op, en dat was hier gewoon het geval
Saru mo ki kara ochiru
pi_82807526
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef KissXSis het volgende:

[..]

onbenullige bijzaken? mwah, mwah. ik vind dat VdG gewoon niet populair moet gaan doen met onwaarheden. als je dan ergens over gaat zeiken moet je ook wel 100% correct zijn. hij heeft t idd meestal bij t rechte eind, voetbaltechnisch gezien zeker. maar als hij iets fout doet lever ik daar gewoon kritiek op, en dat was hier gewoon het geval
Dan vind ik het alsnog onzin om dat er uit te lichten en te zeggen dat hij soms niet weet waar hij het over heeft. Hij kan zich over zoiets onbelangrijks natuurlijk vergissen of het overdrijven, maar in essentie is hij juist een man die zeer zinnig over het voetbal weet te praten.

Is toch heerlijk man.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:31:07 #259
306589 KissXSis
I'll give you a kiss.
pi_82807724
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Dan vind ik het alsnog onzin om dat er uit te lichten en te zeggen dat hij soms niet weet waar hij het over heeft. Hij kan zich over zoiets onbelangrijks natuurlijk vergissen of het overdrijven, maar in essentie is hij juist een man die zeer zinnig over het voetbal weet te praten.
Meestal wel ja. Maar ik erger me aan mensen die groot praten en er dan volledig naast zitten. Wat hij dus best wel deed dit x (en een aantal andere keren de laatste weken). Dat is alles Ik vind als je daar zit als goed betaald analyticus, mag je best wat beter je best doen, dan mag je dit soort fouten imo niet maken. Beetje kort door de bocht gedoe.
Saru mo ki kara ochiru
  maandag 14 juni 2010 @ 21:34:11 #260
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_82807968
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

verder oogde het prima.
De Denen hebben een 5-tal uitgesproken kansen gehad dus daar mis je de plank al.

En nee, VDV speelde uit positie.

Uit het fok verslag:
quote:
Een minuut later kon Enevoldsen erg makkelijk het veld oversteken en een schot vuren op het doel van Stekelenburg. De poging ging echter ruim over, maar de Deen in dienst van FC Groningen kreeg wel erg veel ruimte van de Nederlandse verdediging. Na 26 minuten spelen wist Rommedahl vanaf rechts Bendter te vinden. De kopbal van de kopsterke Deen ging maar net naast het doel van Stekelenburg. Na ruim een half uur spelen kreeg Denemarken opnieuw een kans, maar de knal van Rommedahl eindigde in de handen van Stekelenburg. De Deense ploeg bleef de aanval zoeken en dit resulteerde opnieuw in een kans. Bendtner bediende Kahlenburg en hij vuurde op zijn beurt de bal op doel. Stekelenburg pareerde de bal. Oranje probeerde de aanval te zoeken, maar het baltempo lag te laag om het de Denen lastig te maken. Toch kreeg Van Persie kort voor rust wat ruimte om een schot te lossen op het Deense doel. De bal ging net naast. Dit was tevens het laatste wapenfeit voor rust.
Hier tel ik er al 4 alleen al in de eerste helft. Met iets meer slagkracht had daar zeker een goal uit kunnen vallen. Dat eerste afstandschot zou bijvoorbeeld een M'bia best wel eens goed op doel hebben kunnen schieten.

KissXSis RVDG houdt ook van (of moet ook voor de show) overdrijven he. Ik zie het meer als afkatten van de concurrent (alhoewel ik ook kan voorstellen dat hij Piet de Visser totaal niet moet want die kan een partij in de ruimte lullen ) Maar wat hij over de spelers vertelde vind ik tot nu toe reeel, goed verwoordt. Hij heeft er duidelijk over nagedacht
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_82808052
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef KissXSis het volgende:

[..]

Meestal wel ja. Maar ik erger me aan mensen die groot praten en er dan volledig naast zitten. Wat hij dus best wel deed dit x (en een aantal andere keren de laatste weken). Dat is alles Ik vind als je daar zit als goed betaald analyticus, mag je best wat beter je best doen, dan mag je dit soort fouten imo niet maken. Beetje kort door de bocht gedoe.
Precies en dat zijn zaken die er niet toe doen en niets zeggen over zijn kijk erop. Zolang hij zich slechts vergist - vaak is het meer bewust overdrijven als een dolletje - in randzaken als de letterlijke mening van ene Piet de Visser, dan zal het allemaal nog wel reuze meevallen.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:38:10 #262
306589 KissXSis
I'll give you a kiss.
pi_82808284
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Precies en dat zijn zaken die er niet toe doen en niets zeggen over zijn kijk erop. Zolang hij zich vergist - vaak is het meer bewust overdrijven als een dolletje - in randzaken als de letterlijke mening van ene Piet de Visser, dan zal het allemaal nog wel reuze meevallen.
Heb alleen verder nergens gezegd dat hij er geen kijk op heeft. Heb alleen gezegd dat hij de laatste tijd soms poep praat Grote bek hebben ergens over en het dan fout hebben = poep, regardless waar het over gaat.
Saru mo ki kara ochiru
pi_82808454
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:40 schreef Idler het volgende:

[..]

Als die gaat praten zap ik altijd weven weg. Net als bij het prijsschieten en 'Dat zeg ik'. Van mij mogen ze die onzin weglaten.
Nee joh, wk hoofdprijs schietenis leeeeeeeuk!
pi_82808568
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef KissXSis het volgende:

[..]

Heb alleen verder nergens gezegd dat hij er geen kijk op heeft. Heb alleen gezegd dat hij de laatste tijd soms poep praat Grote bek hebben ergens over en het dan fout hebben = poep, regardless waar het over gaat.
Je begon volgens mij met een zin als "Die Vd Gijp heeft soms echt geen idee waar hij over praat". (Vrij onbenullig taalgebruik als je vervolgens alleen valt over een vergissing of een overdrijving). Dat is helemaal niet aan de orde; ook niet als je vervolgens blijft inzoomen op wat randzaken.

En een grote bek? Je komt over als iemand die hem de laatste weken per ongeluk een aantal keer op tv heeft gezien voor het eerst.
pi_82808571
Waarom kan ik 'm nog niet terugkijken?
pi_82808731
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

kijk dan ook live
Dan zitten veel mensen aan tafel. Daarnaast heb ik persoonlijk een hekel aan al die reclameblokken, geef mij dan maar liever uitzending gemist, geen last van reclameblokken!
pi_82808802
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef voetbalkenner het volgende:

[..]

Dan zitten veel mensen aan tafel. Daarnaast heb ik persoonlijk een hekel aan al die reclameblokken, geef mij dan maar liever uitzending gemist, geen last van reclameblokken!
Is inderdaad een relaxe optie.. Zolang het functioneert.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:47:15 #268
306589 KissXSis
I'll give you a kiss.
pi_82808925
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Je begon volgens mij met een zin als "Die Vd Gijp heeft soms echt geen idee waar hij over praat". (Vrij onbenullig taalgebruik als je vervolgens alleen valt over een vergissing of een overdrijving). Dat is helemaal niet aan de orde; ook niet als je vervolgens blijft inzoomen op wat randzaken.

En een grote bek? Je komt over als iemand die hem de laatste weken per ongeluk een aantal keer op tv heeft gezien voor het eerst.
Ok, dat had ik dan anders moeten formuleren. En nee, helaas. Ik heb zelfs al bij VI in het publiek gezeten
Saru mo ki kara ochiru
pi_82809012
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Is inderdaad een relaxe optie.. Zolang het functioneert.
Ben speciaal het net opgegaan om de kwart over zes uitzending te bekijken, staat het idd nog steeeeeeeeeeeds niet online, wat kunnen ze wel bij rtl!! Mafkees... Dorpsidioot!
pi_82809320
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef voetbalkenner het volgende:

[..]

Ben speciaal het net opgegaan om de kwart over zes uitzending te bekijken, staat het idd nog steeeeeeeeeeeds niet online, wat kunnen ze wel bij rtl!! Mafkees... Dorpsidioot!
Ah schei uit, doe toch rustig man.

18:15 is wel heel erg vroeg, maar 19:00 had ik het ook wel verwacht. Helaas.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:57:24 #271
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_82809670
Ik krijg steeds "je hebt geen toegang tot dit materiaal" of hij reageert helemaal niet.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_82810971
pi_82810983
yes, nog een paar minuutjes tot de aflevering begint! Wacht weer op wk hoofdprijs schieten! :p
pi_82811034
HET BEGINT
pi_82811040
Here we go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')