haha ik chauvinist??? lees nog even mijn andere berichten. pielemoosquote:Op maandag 14 juni 2010 20:00 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ik denk dat jij als echte chauvinist nog een beetje geemotioneerd bent. Uiteindelijk moeten we toch weer realistisch worden.
Nou ik als niet kenner vond het niet goed (geeft ook niks want het gaat om de puntenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef HaagsPietje het volgende:
echt bizar, nog nooit meegemaakt, dat je een wedstrijd op het hoogste podium vrij makkelijk met 2-0 wint en dan ZO afgezaagd worden alsof iedereen er met zn pet naar heeft gegooid en je met 3-1 klop hebt gehad van Honduras ofzo........ik kon mn oren niet geloven toen ik ze die wartaal hoorde uitslaan.....behoorlijk vervelend, dat eeuwige gezeik en geklaag met name van die derksen![]()
was gewoon een prima pot tegen een behoorlijke tegenstander en blij met de eerste 3 punten!! niets meer en niets minder. die lui verwachten geloof ik echt dat oranje zo maar even naar de finale doorwandelt en iedereen met vloeiende combinaties wegtikt![]()
![]()
en dat zijn dan de zogenaamde kenners![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef HaagsPietje het volgende:
echt bizar, nog nooit meegemaakt, dat je een wedstrijd op het hoogste podium vrij makkelijk met 2-0 wint en dan ZO afgezaagd worden alsof iedereen er met zn pet naar heeft gegooid en je met 3-1 klop hebt gehad van Honduras ofzo........ik kon mn oren niet geloven toen ik ze die wartaal hoorde uitslaan.....behoorlijk vervelend, dat eeuwige gezeik en geklaag met name van die derksen![]()
was gewoon een prima pot tegen een behoorlijke tegenstander en blij met de eerste 3 punten!! niets meer en niets minder. die lui verwachten geloof ik echt dat oranje zo maar even naar de finale doorwandelt en iedereen met vloeiende combinaties wegtikt![]()
![]()
Ik kan anders niet verklaren waarom je praat in termen van 'bizar' en helemaal van slag lijkt, omdat een brombeer wat kanttekeningen plaatst bij het vrij matige spel van Oranje.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:03 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
haha ik chauvinist??? lees nog even mijn andere berichten. pielemoos![]()
je zegt het zelf al: je bent inderdaad geen kenner....om een WK wedstrijd waar het er voor het eggie om gaat vergelijken met een nikszeggende oefenwedstrijd/training tegen een cafe elftalquote:Op maandag 14 juni 2010 20:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ik als niet kenner vond het niet goed (geeft ook niks want het gaat om de punten)
Met Elia er in en VDV er uit werd het wel ineens een leuker spelletje voor Nederland.
Dan denk ik... waarom niet Elia er meteen in (ipv VDV) en indien hij het niet de volledige wedstrijd vol zou kunnen houden ergens wisselen? Dan weet je zeker dat over de flanken meer kansen komen dan als we net tegen Denemarken hadden.
Tot dat Robben weer terug komt natuurlijk. Dan maar even kijken of het kan lopen zoals tegen Hongarije.
VDV liep constant naar het midden toe waardoor 'zijn' kant steeds een lijn mistte.
Nee, deze wedstrijd had een aantal slechte momenten. En analisten horen daar op in te springen
Erg vergelijkbare situatie ook.. Een vedette die door de Italiaanse media wordt ontvangen en de lokale verslaggever van Radio Oeteldonk die Rene wat vragen stelt op een amateurveldje.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef BluesRebel het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-gijp-en-wesley.htmlBUSTED!!!
Jahoorquote:Op maandag 14 juni 2010 19:48 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Valt over het algemeen reuze mee wanneer hij het over voetbal heeft.. Misschien begrijp je hem niet zo?
Als je 'kenners' alleen maar de polonaise wilt zien lopen moet je naar Studio Sportzomer schakelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef HaagsPietje het volgende:
![]()
Ach, dat soort dingen zeggen me weinig; dat zit ook een beetje in zijn karakter opgesloten om wat te overdrijven wanneer hij een punt wil maken.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef KissXSis het volgende:
[..]
Jahoor
Nee ok, een voorbeeld is dat hij dan zit van dat Piet de Visser de aanname van Honda voor z'n doelpunt geweldig vond. Maar die heeft alleen gezegd dat Honda's loopwerk goed was, de actie op zich.. Wat het ook was, want hij maakte zich heel slim vlak voordat de bal aankwam een meter of 2 los van z'n directe tegenstander. En dat soort dingen heeft hij wel vaker.. gewoon dommigheidjes. Heel erg overdreven gelul als reactie op iets wat iemand gedaan of gezegd zou hebben, maar wat gewoon niet klopt dus. Heb ik hem de laatste weken al een paar keer op betrapt. Ik zal ze eens bij gaan houden op papier, vanaf nu
Liever zo dan VI Oranje zonder wedstrijdbeelden van het WKquote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef rub3n het volgende:
Hij staat hier al wel tussen. Maar ik krijg dan: "U heeft geen toegang om dit materiaal te bekijken"
Wat een gedoe met die toestemmingen en dat de boel maar 24 uur na dato te bekijken is...
niet gelijk overdrijven he...het was geen galavoorstelling, maar met alle respect, ga jij maar eens na hoeveel galavoorstellingen je op de afgelopen 6 wk's gezien hebt ;-)quote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je 'kenners' alleen maar de polonaise wilt zien lopen moet je naar Studio Sportzomer schakelen.
Geslacht Vrouwquote:Op maandag 14 juni 2010 19:46 schreef KissXSis het volgende:
Ik moet btw zeggen, soms heeft vd Gijp echt geen idee waar hij het over heeft. Heb hem toch de laatste weken al een aantal x behoorlijke poep horen praten.
Geweldig.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:09 schreef BluesRebel het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-gijp-en-wesley.htmlBUSTED!!!
dan maken ze zich natuurlijk helemaal belachelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Ze hadden ook geen "galavoorstelling" verwacht, bij VI was men er van te voren al over eens dat het lastig zou worden..
Idd. Maar zo zijn chauvinisten.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Nah ik zie het al, jij hebt 3 woorden gehoord en begint aan een tirade op het internet over het programma. Er wordt gewoon hele verstandige en realistische taal gebezigd door de heren analytici. Wees blij dat er nog één programma is dat niet blindelings mee gaat in de heersende oranjegekte.
Onzin, er worden ook hele nuttige dingen gezegd. Ook door 'clown' van der Gijp. Wat die voorspelde kwam vanmiddag 1-op-1 uit.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:47 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dan maken ze zich natuurlijk helemaal belachelijk![]()
maar goed, VI kijk je dan ook voor het cabaret en de show, en niet voor het voetbalinhoudelijke gedeelte...
nee hoor, heb het aandachtig aangehoord en zoals ik al zei, een belachelijke overtrokken reactie op die wedstrijd en dan met name ook van zuurpruim derksen op het spel van Kuyt. maar goed, zo is Johan he, de man met de vooroordelen en als ie iemand niet mag, al dan niet persoonlijk, laat ie geen enkel moment onbenut om diegene met de grond gelijk te maken en voor paal te zetten voor heel Nederland. Zelfs als ie overduidelijk zichzelf in dit geval een brevet van onvermogen en frustratie opspeltquote:Op maandag 14 juni 2010 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Nah ik zie het al, jij hebt 3 woorden gehoord en begint aan een tirade op het internet over het programma. Er wordt gewoon hele verstandige en realistische taal gebezigd door de heren analytici. Wees blij dat er nog één programma is dat niet blindelings mee gaat in de heersende oranjegekte.
Zo gaan we katten? Ik weet heel goed waar het om gaat op een WK hoor: 7x achter elkaar meer scoren dan je tegenstander. Dat is het enige dat telt. En in al die tijd dat Van der Vaart (VDV vanaf nu) er in staat gebeurd er -amper- wat indrukwekkends. Elia staat er 2 minuten in en we hebben meer gezien in de wedstrijd dan de hele (wat zal het zijn geweest) 70 minuten ofzo daarvoor ?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
je zegt het zelf al: je bent inderdaad geen kenner....om een WK wedstrijd waar het er voor het eggie om gaat vergelijken met een nikszeggende oefenwedstrijd/training tegen een cafe elftal![]()
nee, dan begrijp je er inderdaad weinig van en heb je ook totaal niet in de gaten waar het om gaat op een WK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |