Ja wat zei ie?quote:
VI Oranje duurt altijd (te) lang, voordat het online staat.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:08 schreef rub3n het volgende:
zijn ze nog bezig ofzo? 't Staat nog niet online!
Als die gaat praten zap ik altijd weven weg. Net als bij het prijsschieten en 'Dat zeg ik'. Van mij mogen ze die onzin weglaten.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef bascross het volgende:
Ik hoop dat Iwan weer aan het woord komt.![]()
![]()
Sponsors hèquote:Op maandag 14 juni 2010 19:40 schreef Idler het volgende:
[..]
Als die gaat praten zap ik altijd weven weg. Net als bij het prijsschieten en 'Dat zeg ik'. Van mij mogen ze die onzin weglaten.
Tja, ze moeten wat inderdaad. Kunnen ze Derksen niet van die mooie reclameborden op zijn jasje spelden, zoals Pfaff dat ook heeft?quote:
Valt over het algemeen reuze mee wanneer hij het over voetbal heeft.. Misschien begrijp je hem niet zo?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:46 schreef KissXSis het volgende:
Ik moet btw zeggen, soms heeft vd Gijp echt geen idee waar hij het over heeft. Heb hem toch de laatste weken al een aantal x behoorlijke poep horen praten.
Zoals ?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:46 schreef KissXSis het volgende:
Ik moet btw zeggen, soms heeft vd Gijp echt geen idee waar hij het over heeft. Heb hem toch de laatste weken al een aantal x behoorlijke poep horen praten.
Misschien moet John de Mol eerst nog controleren of er geen grappen over zijn zus worden gemaakt.quote:
Vind je? Kan niet zeggen dat ik hem onzin hoor praten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:46 schreef KissXSis het volgende:
Ik denk dat jij als echte chauvinist nog een beetje geemotioneerd bent. Uiteindelijk moeten we toch weer realistisch worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef HaagsPietje het volgende:
echt bizar, nog nooit meegemaakt, dat je een wedstrijd op het hoogste podium vrij makkelijk met 2-0 wint en dan ZO afgezaagd worden alsof iedereen er met zn pet naar heeft gegooid en je met 3-1 klop hebt gehad van Honduras ofzo........ik kon mn oren niet geloven toen ik ze die wartaal hoorde uitslaan.....behoorlijk vervelend, dat eeuwige gezeik en geklaag met name van die derksen![]()
was gewoon een prima pot tegen een behoorlijke tegenstander en blij met de eerste 3 punten!! niets meer en niets minder. die lui verwachten geloof ik echt dat oranje zo maar even naar de finale doorwandelt en iedereen met vloeiende combinaties wegtikt![]()
![]()
en dat zijn dan de zogenaamde kenners![]()
Ik wacht liever en kijk het dan zonder die tenenkrommende reclames. Met alle gevolgen van dien nu, inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |