Ik bedoel maarquote:Op zondag 13 juni 2010 22:41 schreef jna het volgende:
[..]
Op de snelweg al![]()
In delft sluiten ze soms zelfs de afslag af omdat het te druk is
Nou ja, in ieder geval om het hier wat gezelliger te makenquote:
Daarom, komt vast goedquote:
Je ontkent het.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:45 schreef The_Dean het volgende:
Nou ja, in ieder geval om het hier wat gezelliger te maken
We wonen toch nog niet samen?quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We wonen toch nog niet samen?
Naja, bijna wel soms
Als achterbuurtbewoner kijk ik natuurlijk SBS6 en hoorde het net in Hart van Nederlandquote:
quote:
Dat word ook nog een lastige keuzequote:Op zondag 13 juni 2010 22:51 schreef jna het volgende:
[..]
Moeten jullie wel in Friesland of Limburg gaan wonen
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:58 schreef jna het volgende:
[..]
Neem Den Haag, zullen beide families leuk vinden met verjaardagen
quote:
En het doet er niet toe wat wij leuk vinden?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:58 schreef jna het volgende:
[..]
Neem Den Haag, zullen beide families leuk vinden met verjaardagen
Sorry ik kon het niet laten. Gelukkig maakt deze geen geluidquote:
Wie wil nou niet in Den Haag wonenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En het doet er niet toe wat wij leuk vinden?
Ik ben er volgens mij nog maar twee keer geweest, heel vroeger, dus kan er weinig over zeggenquote:
quote:
quote:
Heb je het plaatselijke postkantoor beroofd?quote:
2 postkantoren. Ik blaas nu harmonieën met m'n vader.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je het plaatselijke postkantoor beroofd?
Wat harmonieus!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:53 schreef jna het volgende:
[..]
2 postkantoren. Ik blaas nu harmonieën met m'n vader.
Als die mensen in dat stadion dat nou ook doen!quote:
Of gewoon in tegenfase spelen zodat het stil isquote:Op zondag 13 juni 2010 23:56 schreef jna het volgende:
[..]
Als die mensen in dat stadion dat nou ook doen!
Gewoon de helft van het stadion een terts hoger
Is dat illegaal danquote:Op maandag 14 juni 2010 00:01 schreef jna het volgende:
Whehehe er wordt hier iemand voor m'n deur aangehouden omdat ie teveel gezopen heeft
True thatquote:
Ik heb Ziggo tv viewer op mn laptop staan en ziggo internet op kantoor! Moet goedkomen dus!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:30 schreef jna het volgende:
Mensen die denken dat ze via een stream kunnen kijken
Mensen die geen vrij gaan regelen voor een potje voetbal!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen die geen vrij hebben kunnen regelen.![]()
Mensen die topics...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mensen die geen vrij gaan regelen voor een potje voetbal!
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mensen die geen vrij gaan regelen voor een potje voetbal!
taalnazi'squote:
waar te krijgen!!!quote:
kunnen wij dat niet fixen...!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ja nergens, nog niemand heeft de productie op zich genomen.
toen we toch gewoon voetballers die al dood zijn, die hebben toch niets meer aan dat geld!!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef jna het volgende:
[..]
Wat denk je dat het portretrecht van die spelers kost?
Knaak en een bountyquote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef jna het volgende:
[..]
Wat denk je dat het portretrecht van die spelers kost?
Die Bounty hè.. Verdomd lastig te krijgenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:31 schreef jna het volgende:
[..]
Oh daarom hebben ze 200 jaar niet in alle Fifa spellen gezeten
En sommige willen die met pure chocoladequote:Op maandag 14 juni 2010 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die Bounty hè.. Verdomd lastig te krijgen
En nu hebben ze niet eens een WC game voor de PC gemaakt.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:31 schreef jna het volgende:
[..]
Oh daarom hebben ze 200 jaar niet in alle Fifa spellen gezeten
Fifa op pc kan echt niet meer Lucciequote:Op maandag 14 juni 2010 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu hebben ze niet eens een WC game voor de PC gemaakt.
Gamen op de pc is randomquote:Op maandag 14 juni 2010 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu hebben ze niet eens een WC game voor de PC gemaakt.
Ik ga toch niet Fifa'en op de Wii.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
Fifa op pc kan echt niet meer Luccie![]()
Koop aub een console
ja dus? gamen op de pc blijft random.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik speel ook meerdere soorten games.
Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ja dus? gamen op de pc blijft random.
Ik zeg toch console, geen kinderspeelgoedquote:Op maandag 14 juni 2010 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga toch niet Fifa'en op de Wii.
Jij zegt meerdere soorten games. Dat zie ik als voetbal, schieten, racen ... en dat allemaal op de PCquote:
Niks tegen de Wiiiiii, luie Suriquote:Op maandag 14 juni 2010 11:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zeg toch console, geen kinderspeelgoed
Vergeet de belangrijkste niet strategy. En dat is dus echt voor op de PC. Strategy-games hoor je niet op de console te spelen en dat kan ook nooit net zo goed werken als op de PC.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij zegt meerdere soorten games. Dat zie ik als voetbal, schieten, racen ... en dat allemaal op de PC
ik heb niks tegen de Wiiiiiiiiii. Ik kan het alleen geen serieuze game-console noemenquote:
Ik wacht nog even op de PS 4 op de Xbox720.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zeg toch console, geen kinderspeelgoed
Rexquote:Op maandag 14 juni 2010 12:03 schreef DjRex89 het volgende:
Middag!
Rond 1 uur maar eens richting de kroeg
Definieer 'serieuze game console'quote:Op maandag 14 juni 2010 12:11 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb niks tegen de Wiiiiiiiiii. Ik kan het alleen geen serieuze game-console noemen
Luctorquote:
Oh sorry, ik heb je toch niet beledigd?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vergeet de belangrijkste niet strategy. En dat is dus echt voor op de PC. Strategy-games hoor je niet op de console te spelen en dat kan ook nooit net zo goed werken als op de PC.
Waarmee zou je me beledigd hebben dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb je toch niet beledigd?
Dat ze tentamens plannen tijdens een WK.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luctor
Ik heb morgen tentamen en net een uurtje geleerd, ik ben alleen bang dat het daarbij blijft
Omdat je zo defensief reageertquote:Op maandag 14 juni 2010 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarmee zou je me beledigd hebben dan?
Dat zit bij Zeeuwen in hun aard. Ze hebben altijd moeten strijden tegen het water en de onderdrukking door de Romeinen. Dat laat, nu nog, zijn sporen na.quote:
Ik ben al blij zat dat mijn tentamen niet tijdens de wedstrijd is want daar houden ze bij ons op school echt geen rekening meequote:Op maandag 14 juni 2010 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ze tentamens plannen tijdens een WK.![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zit bij Zeeuwen in hun aard. Ze hebben altijd moeten strijden tegen het water en de onderdrukking door de Romeinen. Dat laat, nu nog, zijn sporen na.
jeweetsquote:Op maandag 14 juni 2010 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zit bij Zeeuwen in hun aard. Ze hebben altijd moeten strijden tegen het water en de onderdrukking door de Romeinen. Dat laat, nu nog, zijn sporen na.
Dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben al blij zat dat mijn tentamen niet tijdens de wedstrijd is want daar houden ze bij ons op school echt geen rekening mee
Idd, mijn broertje heeft vandaag ook tentamen van 13-16quote:Op maandag 14 juni 2010 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben al blij zat dat mijn tentamen niet tijdens de wedstrijd is want daar houden ze bij ons op school echt geen rekening mee
Die mazzel heb ik dan gelukkig weer wel. Dat ik niet tijdens Nederland hoef.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, mijn broertje heeft vandaag ook tentamen van 13-16
Ze hebben daar lekker over nagedacht dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, mijn broertje heeft vandaag ook tentamen van 13-16
Het is maar voetbal, kom opquote:Op maandag 14 juni 2010 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben daar lekker over nagedacht dan.![]()
Hoelang is het naar huis voor je broertje?
In 20-25 minuten als het moet.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is maar voetbal, kom op
Uuuh, minuut of 7? Als hij doorfietst 5En het is psychologie, dus hij is vast in een uur klaar
Jij zou ook wel op de bank mogen hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar beste opstelling
lol.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:25 schreef Milou__ het volgende:
lnoooo relax. no stressss. long hair no care
Hm, halflang nu. Staan genoeg die niet lang zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat heb je dan?. een pottenkapsel?
In je fobo staat veel met lang haar..
Beste neger moet ik zeggenquote:
Had niet z'n dag maar maakt niet uit. Als ie 11 juli z'n dag maar heeftquote:Op maandag 14 juni 2010 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een prutser is die Van Persie toch.
Dat is zacht uitgedrukt inderdaad.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef jna het volgende:
[..]
Had niet z'n dag maar maakt niet uit. Als ie 11 juli z'n dag maar heeft
Pottenkapselsquote:Op maandag 14 juni 2010 13:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat heb je dan?. een pottenkapsel?
In je fobo staat veel met lang haar..
Hij is ook potquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zacht uitgedrukt inderdaad.Eigenlijk van Van Marwijk hem er veel eerder uit moeten halen. En Oranje had er nog eentje meer moeten maken voor mijn poule.
![]()
Ja, komt denk ik na 2 dagen weer terugquote:Op maandag 14 juni 2010 15:48 schreef Milou__ het volgende:
Vorm gaat weer richting nederland? Voor paar dagen? of wat
DIRKIE KUYT UIT KATWIJK, WAT EEN KLASBAK, GOEIE GENADE!quote:
Idd, dat kind is er na het wk toch ook nog gewoonquote:
Nou, ik ga liever daar heenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
Alsof jij niet wilt dat Greg even 2 dagen terug komt
Dan staat Yosilvie ook meteen aan te bellen dat ze ook naar binnen wiltquote:Op maandag 14 juni 2010 16:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou, ik ga liever daar heen
die chick en dat kind kunnen toch ook wel even die kant op komen!
Dan moet je ook niet zo vaak weg zijn hier.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef Bravebart het volgende:
Sinds wanneer heeft Milou met Greg?Ik mis hier weer alle pikante feitjes
Jonge, ik lees de laatste tijd weer netjes meequote:Op maandag 14 juni 2010 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo vaak weg zijn hier.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge, ik lees de laatste tijd weer netjes mee
Ja, al een tijdje. ik schreeuw het niet van de dakenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:03 schreef Bravebart het volgende:
Sinds wanneer heeft Milou met Greg?Ik mis hier weer alle pikante feitjes
Hmpfquote:Op maandag 14 juni 2010 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje. ik schreeuw het niet van de daken
Oke chefquote:Op maandag 14 juni 2010 16:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hmpf [ afbeelding ] Praat me vanavond maar even bij op msn
Dat je het ff weet enzoquote:
Wat is 'al een tijdje'? Ik kon me nog herinneren dat je klaagde dat je single was toen iedereen het had over relaties en het ontmoeten van de ouders.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje. ik schreeuw het niet van de daken
Okquote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef jna het volgende:
Overigens zou het leuk zijn als jullie nu niet alles meteen aan de pers vertellen van Milou en Greg
ha-ha.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef jna het volgende:
Overigens zou het leuk zijn als jullie nu niet alles meteen aan de pers vertellen van Milou en Greg
quote:
Bijnaquote:
*toetertquote:Op maandag 14 juni 2010 17:37 schreef L.no het volgende:
Woei! Go Japan!![]()
Ik zou me eenzaam voelen als ik als enige ga toeteren als ze zouden winnen.
Dat helpt heul niet. Je woont aan de andere kant van NL.quote:
Ach gut, al die Nederlanders die het doen vallen heul niet op.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is hier zo'n Turk/Marokkaan aan het toeteren.
Hij is hier de enige die toetert.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach gut, al die Nederlanders die het doen vallen heul niet op.
Mijn excuses dan. De rest van NL heeft het namelijk wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is hier de enige die toetert.
Hier doen we niet aan die gekte.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn excuses dan. De rest van NL heeft het namelijk wel.
quote:
quote:
Bad-ass Japanners met geblondeerde kapsels.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:57 schreef Bravebart het volgende:
Lieve ventjes ook altijd die JapjesMet van die grote hoofden en van die rare kapseltjes
Pics?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Bad-ass Japanners met geblondeerde kapsels.
Geblondeerd? Is dat niet natuurlijk dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Bad-ass Japanners met geblondeerde kapsels.
Ik laat het al groeienquote:
Uiteraardquote:
Als hij bad-ass is, ben ik een blauwe rupsquote:
Leuk om een kenmerk van jou te weten.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als hij bad-ass is, ben ik een blauwe rups
Drie punten.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef DjRex89 het volgende:
Net terug uit de kroeg, wat een knakenwedstrijd was dat
Leren zit er trouwens ook nie meer in vandaag
Absolem, aangenaamquote:
Had je ook niet zo veel bier moeten drinkenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef DjRex89 het volgende:
Net terug uit de kroeg, wat een knakenwedstrijd was dat
Leren zit er trouwens ook nie meer in vandaag
Dan heb je al 1 minuut gemistquote:
Mja, hij mag wel zwak uitzien, maar hij speelt in zoveel series/films waar het tegendeel bewezen is.quote:
quote:
Ik nietquote:
Jij ookquote:
quote:
De wereld is hard Bartjequote:Op maandag 14 juni 2010 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]! Ik voelde me even speciaal, maar dat wordt bruut de kop ingedrukt
Wijfmanquote:
Ja!quote:
Zegt hij met zijn roze polo.quote:
Ja, ik ga ook even wat zoeken.quote:
Dat is niet aardig. Ik zeg ook niets over jouw vrouwelijke trekken.quote:
Groepsdruk he..quote:Op maandag 14 juni 2010 18:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had je ook niet zo veel bier moeten drinken
Dat dus.quote:
Had ie nog commentaar op Greg?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef Milou__ het volgende:
ik geloof dat van marwijk achter wel redelijk tevreden was van de wedstrijd
vertel daar wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:59 schreef jna het volgende:
[..]
Had ie nog commentaar op Greg?
Of kom anders ff op msn
Yesse van de metro.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die wil ik nietDan moet ik al naar de kaakchirurg
Ja, want naar de kaakchirurg wil je wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die wil ik nietDan moet ik al naar de kaakchirurg
quote:
Ik word nog eens beroemdquote:
Nee, maar liever zo snel mogelijk dan heb ik het maar gehad.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, want naar de kaakchirurg wil je wel.
Is er al een fanhyves?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Ik word nog eens beroemd
[..]
Nee, maar liever zo snel mogelijk dan heb ik het maar gehad.
Ik heb mij kranig geweerd en alleen perzik yoghurtdrink gedronkenquote:
Hou Greg dan maar bij dr uit de buurtquote:Op maandag 14 juni 2010 19:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
je kan ook te fur gaan he. Laat yesse in haar waarde. Dadelijk wordt ze net zoals yolanteeee
Noord-Zuid gezien wel ja...quote:
L.no!quote:
Dien!quote:
Dat doe jij ook elke week?quote:
quote:
Nee, maar ik heb alleen hoge gras (of hoe noem je datquote:
Ooooooh, hij zegt 'gras maaien' maar bedoelt eigenlijk wat andersquote:Op maandag 14 juni 2010 19:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb alleen hoge gras (of hoe noem je dat) gezien sinds ik met hem een relatie had.
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooooh, hij zegt 'gras maaien' maar bedoelt eigenlijk wat andersZoals bier drinken, tv kijken, jojo-en of schaken met z'n blinde buurman
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooooh, hij zegt 'gras maaien' maar bedoelt eigenlijk wat andersZoals bier drinken, tv kijken, jojo-en of schaken met z'n blinde buurman
Ik mag toch hopen dat jouw kennen-kwaliteit mijn kennen-kwantiteit overtreft?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:39 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kent hem langer dan ik, dus misschien klopt het.
Stiekem wel hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jouw kennen-kwaliteit mijn kennen-kwantiteit overtreft?
Gelukkigquote:
Als jij roze homo vindt, moet je eens een keertje meegaan met de tijd.. En nee, lang haar bij mannen zoals op die foto, is niet meegaan met de tijd.quote:
Roze is ook gewoon homo.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als jij roze homo vindt, moet je eens een keertje meegaan met de tijd.. En nee, lang haar bij mannen zoals op die foto, is niet meegaan met de tijd.
Dat dus.quote:
Nou ja ik had voetbal, stage en twitterquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja ik had voetbal, stage en twitter
Dat maakt iemand niet gelijk geen homo.quote:
Maar dat zei ik ook niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat maakt iemand niet gelijk geen homo.
Dan zijn we het eens.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar dat zei ik ook niet.
Het staat hem wel.
Twitter is voor mensen die geen leven hebben en dat met de wereld willen delen.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:13 schreef L.no het volgende:
Woei, een update van mijn vlaggenemoticon: [ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Oh GOOOD OudersZus
Mensen die denken dat jij wel éven kunt helpen met een advertentie op Marktplaats zetten. Het is Marktplaats. Hoe FUCKING moeilijk is Marktplaats.
Ik zie er geen, maar misschien kan je het lief vragen aan die TS: Maak ik net een smiley voor TSquote:Op maandag 14 juni 2010 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Is die er ook van Australië?
Oh en Facebook?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twitter is voor mensen die geen leven hebben en dat met de wereld willen delen.
Hyves is voor mensen zonder vrienden.
Wut, mijn ouders zitten nog in de periode dat ze niets vertrouwen van iets kopen en verkopen via internet.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Oh GOOOD OudersZus
Mensen die denken dat jij wel éven kunt helpen met een advertentie op Marktplaats zetten. Het is Marktplaats. Hoe FUCKING moeilijk is Marktplaats.
Mijn zus wil iets verkopen op Marktplaats, mijn ouders vinden dat ik wel even kan helpen. In beide gevallen: flikker opquote:Op maandag 14 juni 2010 20:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Wut, mijn ouders zitten nog in de periode dat ze niets vertrouwen van iets kopen en verkopen via internet.
Jouw ouders.
voor mensen die geen internationale vrienden hebben.quote:
Als het zo makkelijk is volgens jou, dan is het geen moeite om even te helpen toch? Het is niet dat je de hele computer moet fixen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn zus wil iets verkopen op Marktplaats, mijn ouders vinden dat ik wel even kan helpen. In beide gevallen: flikker op
Ik moet uurloon gaan vragen ofzo
Is je zus een aap?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn zus wil iets verkopen op Marktplaats, mijn ouders vinden dat ik wel even kan helpen. In beide gevallen: flikker op
Doe dat dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |