Er is niets moeilijks aan de Australische vlag.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:27 schreef L.no het volgende:
Jammer Luc.. australië had niet zo'n moeilijk vlag moeten hebben.
Het punt is dat ik constant overal 'even' voor gevraagd wordt.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is volgens jou, dan is het geen moeite om even te helpen toch? Het is niet dat je de hele computer moet fixen.
Ik snap het vast niet.
Geen idee. Ik bood alsnog aan om het te doen (want goed, ja, het is snel geregeld) en dan hoeft het niet meer. Waarom vraag je het me dan wél in de eerste plaats?quote:
Ga ik gezeik krijgenquote:
Stenen. Geen idee of ze uit de tuin komen of over zijn van de nieuwe bestrating.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:24 schreef jna het volgende:
Wat gaat ze verkopen? Misschien wil iemand het hier kopen. Hoeft ze ook geen advertentie te plaatsen
Voor een mini-formaat toch wel?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is niets moeilijks aan de Australische vlag.
Ah, oke. Dat kon ik niet opmaken van je eerdere posts. Nu begrijp ik je.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het punt is dat ik constant overal 'even' voor gevraagd wordt.
Mijn ouders hebben bij het werk van m'n vader aangeboden om de wedstrijden van Oranje op te nemen zodat ze die in de winkel kunnen uitzenden (weet niet of dat wettelijk mag trouwens). Wie mag het regelen? Ik.
Er moet iets geinstalleerd/verwijderd/opgelost worden met de pc. Wie mag het regelen? Ik.
Er is iets met iets technisch, ik kan het vast wel oplossen - denken ze.
Ik word er kortgezegd spuugzat van dat ze steeds denken dat ik het wel weet. En een advertentie op Marktplaats zetten is zo simpel dat ze dat zelf wel kunnen.
[..]
Geen idee. Ik bood alsnog aan om het te doen (want goed, ja, het is snel geregeld) en dan hoeft het niet meer. Waarom vraag je het me dan wél in de eerste plaats?
Sorry, ik ben aan het ranten, ik ben pissig
[..]
Ga ik gezeik krijgen
[..]
Stenen. Geen idee of ze uit de tuin komen of over zijn van de nieuwe bestrating.
Ik moet gewoon het huis uit en een uur rijden verderop gaan wonenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, oke. Dat kon ik niet opmaken van je eerdere posts. Nu begrijp ik je.
Kut voor je joh
Ik steun ze sowieso. Niet alleen om de wedstrijd tegen NL hoor.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het punt is dat ik constant overal 'even' voor gevraagd wordt.
Mijn ouders hebben bij het werk van m'n vader aangeboden om de wedstrijden van Oranje op te nemen zodat ze die in de winkel kunnen uitzenden (weet niet of dat wettelijk mag trouwens). Wie mag het regelen? Ik.
Er moet iets geinstalleerd/verwijderd/opgelost worden met de pc. Wie mag het regelen? Ik.
Er is iets met iets technisch, ik kan het vast wel oplossen - denken ze.
Ik word er kortgezegd spuugzat van dat ze steeds denken dat ik het wel weet. En een advertentie op Marktplaats zetten is zo simpel dat ze dat zelf wel kunnen.
[..]
Zullen we een Hyves gaan makenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Hier precies hetzelfde, ik studeer TI dus alles mbt computers kan ik wel 'ff' oplossen
Ik wil je wel troosten hoor, maar uiteindelijk kan je toch niets zien op dat formaat?quote:
Het gaat om het idee.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil je wel troosten hoor, maar uiteindelijk kan je toch niets zien op dat formaat?
quote:
quote:
Dat dusquote:
Uh, je hebt een berg in je achtertuin...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Ik doe het afgelopen weken om de paar dagen, want het was soms bijna een meter hoog...
[ afbeelding ]
Maar nu...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben bezig een terp aan te leggenquote:
Joh, je moet echt niet zijn auto bashen. Dat is het laatste wat je moet doen bij Dean.quote:
Ik bedoel dat "ding" in het grasquote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben bezig een terp aan te leggen
Nee hoor, maar mijn container is vol, word woensdag eerst geleegd, dan kan ik hem meteen weer vullen
Of ik jat dinsdagavond even halflege containers van de buren, dan prop ik die stiekem vol
Hij heeft meerdere.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dacht dat Dean een mooiere auto had. Als dit 'm is dan valt het gewoonweg tegen
quote:
Ook. Alsof je met een beer worstelt.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:59 schreef jna het volgende:
Of de mollen in Friesland zijn echt fucking huge
Dus die op de foto staat is een donor auto? Ja toch? Toe?quote:
Ik had er gewoon meer van verwachtquote:
Dat is mijn restauratieproject. Dit is mijn dagelijkse vervoerquote:Op maandag 14 juni 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dacht dat Dean een mooiere auto had. Als dit 'm is dan valt het gewoonweg tegen
Oh kijk, dan is er niks aan de handquote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is mijn restauratieproject. Dit is mijn dagelijkse vervoer
[ afbeelding ]
En roken dat het doet danquote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef jna het volgende:
Ik zou het in dat vat gooien, wat brandbaars en een lucifer
Wat een kutfoto. Wacht, ik heb een betere...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is mijn restauratieproject. Dit is mijn dagelijkse vervoer
[ afbeelding ]
Vond het een mooie achtergrond, maar mijn telefoon maakt flinke baggerfoto'squote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef jna het volgende:
[..]
Wat een kutfoto. Wacht, ik heb een betere...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |