Maurice was vroeger nog wel een schatje, maar het is nu een beetje een valse nichtquote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yep
[..]
Vraag me meer af wat hij van talent afweet, ze kunnen iedereen daar wel neer zetten...
Ze denken waarschijnlijk dat hij heel scherp en kritisch zal zijn, dat is leukquote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yep
[..]
Vraag me meer af wat hij van talent afweet, ze kunnen iedereen daar wel neer zetten...
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zat vannacht te slowchatten met remlof
over verboden dingen praten en slowchatten in de dagcijferstopicquote:
Enige van de jury met enig charisma, vind ikquote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maurice was vroeger nog wel een schatje, maar het is nu een beetje een valse nicht
Dat heb ik denk ik nog nooit gedaan...quote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, je kunt ook fokken op zaterdagavond...
Je hebt betaald? Of toch naaktfoto's opgestuurd naar remlof?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
over verboden dingen praten en slowchatten in de dagcijferstopic
Ik tussen 22:00 en 04:00 meestal ook nietquote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat heb ik denk ik nog nooit gedaan...
Kun je je voorstellen hoe erg de andere zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Enige van de jury met enig charisma, vind ik
Wat voor verboden dingen dan? Warez of zo?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
over verboden dingen praten en slowchatten in de dagcijferstopic
Nee, ga niet betalen voor notesquote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je hebt betaald? Of toch naaktfoto's opgestuurd naar remlof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |