Logischquote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef TheKC het volgende:
De kosten voor de bus zijn zeker voor die gast zelf
Ga je #164 halen denk je?quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik zit zo heel even dat voetbal te kijken, maar volgens mij worden die Australiers een beetje weggespeeld door die Duitsers.
Inderdaad. Wat zal hij hier weer voor gevangen hebben?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Alsof Edwin Evers nog niet genoeg geld verdient.
AH je weet dus wel wat raiden isquote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Niet zeggen.
Straks gaan jullie raiden op zondag
Stiekem heeft hij ook een WoW accountantquote:
Als Alberto terug is moet dat lukkenquote:
vast wel een bedrag met vier nullen voor de commaquote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat zal hij hier weer voor gevangen hebben?
Een wow accountant?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Stiekem heeft hij ook een WoW accountant
Fuckquote:
Jaja, smoesjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik doe informatica als opleiding. We hebben best een aantal sterotypen er tussen zitten.
Zit Maurice dan ook in de jury?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marc Marie H. in de jury van popstars, erg dit
Als jij het zegtquote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes.
En raiden doe ik niet, geen tijd voor om tot midden in de nacht te spelenTrouwens, dat is bijna werken als je dat doet.
Ja bah, vervelende kerel is dat.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marc Marie H. in de jury van popstars, erg dit
Vannacht zo'n 6 uur gespeeldquote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja, smoesjes.
En raiden doe ik niet, geen tijd voor om tot midden in de nacht te spelenTrouwens, dat is bijna werken als je dat doet.
Dan krijg ik een banquote:
Meisjes die WoW spelen??!??!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vannacht zo'n 6 uur gespeeldInderdaad net werk soms
En dan zeggen dat mijn plaats in de top500 triest isquote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat het triest isquote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En dan zeggen dat mijn plaats in de top500 triest is
Ik was ook een paar maanden gestopt, dus ik loop een beetje achter met alles, gear en zo. En nieuwe guild, ik ben mijn Druid maar aan het levellen en af en toe een VoA of zo, duurt niet zo lang tenminste.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meisjes die WoW spelen??!??!
Bizarquote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yepquote:
Vraag me meer af wat hij van talent afweet, ze kunnen iedereen daar wel neer zetten...quote:
Ik heb er al 2quote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kreeg ook geen ban. Wel 20 notes ofzo
Meisjes en vrouwenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |