Wat let je om er een te halen.quote:
Mijn opa alleen. Ongetwijfeld volgt mijn oma.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef Japsnars het volgende:
Mijn opa en oma zijn gestorven aan kanker.
Dat is een vraag, daar moet een vraagteken achter. En geld. Wat anders? Heb net 15 euro verspilt aan een ticket voor een feest waar ik niet kwam en dan ga ik niet 5 euro uitgeven om jouw posts te negeren terwijl je ook gewoon een normale PI kan kiezen.quote:
Sjonge zeg.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef Japsnars het volgende:
Mijn opa en oma zijn gestorven aan kanker.
Applausquote:Op zondag 13 juni 2010 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben er sinds een aantal dagen volledig mee gestopt.
Hoe de fuck moet ik dat wetenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is een vraag, daar moet een vraagteken achter. En geld. Wat anders? Heb net 15 euro verspilt aan een ticket voor een feest waar ik niet kwam en dan ga ik niet 5 euro uitgeven om jouw posts te negeren terwijl je ook gewoon een normale PI kan kiezen.
Oh en jij kan helemaal de tering krijgen als je zo reageert.quote:
Niet, daarom vertel ik het je.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik dat weten? En vijf euro? Het zal je minstens 10 euro kosten, anders geen abo.
Fijn dat je ook weet dat ik sinds een aantal dagen weet dat mijn oma een tumor a 8cm heeft.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh en jij kan helemaal de tering krijgen als je zo reageert.Soooorrry hoor maar echt. Hypocriet. Verschrikkelijk. Verder ben je vast heel aardig maar ik ben niet zo van de hypocrisie.
Aai, nog wel operabel?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Fijn dat je ook weet dat ik sinds een aantal dagen weet dat mijn oma een tumor a 8cm heeft.
Oké. Maar zo'n blauw kladblaadje is kut als standaard PI.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet, daarom vertel ik het je.
Da's dan nog erger, dus wat is je punt?
Nee. Care. Moeten ze doen dan.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef Desunoto het volgende:
Alleen Biancavia mag dePI ongestoord gebruiken.
Wie hem net als Biancavia overal zo gebruikt, krijgt de FOK! knokploeg op de stoep. Met een stormram.
Nog steeds erg kut. Mijn oudtante is destijds overleden aan de complicaties van haar operatiequote:
Nierverwijdering is ook vrij zwaar, dus we zullen maar moeten afwachten.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog steeds erg kut. Mijn oudtante is destijds overleden aan de complicaties van haar operatie
Sterkte ermee!
Oké dat vind ik echt heel verschrikkelijk voor je, maar dan moet je niet op FOK! komen, als je daar niet tegen kan. Ik ken een stuk of 20 mensen die kanker hebben gehad en er aan zijn overleden of niet. Ik ging ook niet janken toen jij 100 keer kanker zei op FOK! en msn. Verder wens ik je wel sterkte toe en ga ik nu maar want jullie vinden me vast verschrikkelijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Fijn dat je ook weet dat ik sinds een aantal dagen weet dat mijn oma een tumor a 8cm heeft.
Euh Do.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe de superman!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké. Maar zo'n blauw kladblaadje is kut als standaard PI.
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
en ga ik nu maar want jullie vinden me vast verschrikkelijk.
Je moet je niet laten opfucken door sommige mensen hier.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké dat vind ik echt heel verschrikkelijk voor je, maar dan moet je niet op FOK! komen, als je daar niet tegen kan. Ik ken een stuk of 20 mensen die kanker hebben gehad en er aan zijn overleden of niet. Ik ging ook niet janken toen jij 100 keer kanker zei op FOK! en msn. Verder wens ik je wel sterkte toe en ga ik nu maar want jullie vinden me vast verschrikkelijk.
Nee, die doetquote:
Ik snap jou echt niet, sorry.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet je niet laten opfucken door sommige mensen hier.
Dankje.
Ik zat er net aan te denkenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gelukkig zijn tyfus en aids geen erge ziekten en valt niemand daarover.
Klopt, maar het is meer zo dat mensen die het roepen, vaak niet in een situatie gezeten hebben waarbij ze er achter komen wat het nou eigenlijk is.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh Do.
Dat is srsly kut... maar mag ik wel even zeggen dat wanneer IK had gezegd: 'dude mijn opa is gestorven aan long kanker, dus kanker niet zo' tegen (en ik bedoel niet jou!) bepaalde mensen dat ze dan zeggen: 'ja en met je opa meer, het is spreektaal dus kanker nou op'.
Iedereen doet daar zo hypocriet over. En als ik dan zeg: 'kom zelf in die siituatie' dat ze dan zeggen 'boeit me niet'
Nou ja, je begrijpt me... Ik vind het te alle tijde stuitend dat mensen lopen te vloeken als malle eppo's over kanker dit kanker dat.
Biancavia, HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef Desunoto het volgende:
Alleen Biancavia mag dePI ongestoord gebruiken.
Wie hem net als Biancavia overal zo gebruikt, krijgt de FOK! knokploeg op de stoep. Met een stormram.
Dankje.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:49 schreef Renesite het volgende:
Nevertheless: Do: succes en veel kracht en zo!
Ben jij één van die mensen (serieuze vraag trouwens)?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar het is meer zo dat mensen die het roepen, vaak niet in een situatie gezeten hebben waarbij ze er achter komen wat het nou eigenlijk is.
Krijg kanker. Ja care enzo. Ik heb een hekel aan haarquote:
Gelukkig. Doe de hartjesPI!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
OHJA, ik spreek alleen voor mezelf.
Okay.quote:
Kikkerbilletjes!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk koudwatervrees maar goed maakt niet uit
Ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben jij één van die mensen (serieuze vraag trouwens)?
De user.quote:
Ach.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan vind ik dat (sorry sorry), écht heel dom van je.
Het is goedenavond, en de smiley.quote:
Doordat ze met een longontsteking werd opgenomen, door de scan is gegaan en toen zagen ze iets wat er niet hoorde. En het is niet uitgezaaid en naast het verwijderen van de nier is er geen bestraling of iets nodig.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe hebben ze het eigenlijk ontdekt Do? En enig idee of het uitgezaaid is? Mag ook PM/MSN trouwens, of helemaal niet als je geen zin hebt om te vertellen.
WAT DAN?!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha oja. Maar ehmmm nee. Alsnog een beetje fout.
Dat is wel enigszins fijn. Alleen die operatie is idd zwaar. Sterkte.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Doordat ze met een longontsteking werd opgenomen, door de scan is gegaan en toen zagen ze iets wat er niet hoorde. En het is niet uitgezaaid en naast het verwijderen van de nier is er geen bestraling of iets nodig.
Het 'goede'. HET IS GEEN GOEDE AVOND. Het is een kutavond en een kutdag en een kutnacht was het en gewoon een kutweekend.quote:
We zullen zien.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is wel enigszins fijn. Alleen die operatie is idd zwaar. Sterkte.
Owwww..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het 'goede'. HET IS GEEN GOEDE AVOND. Het is een kutavond en een kutdag en een kutnacht was het en gewoon een kutweekend.
Murphy is een held.quote:
Liever nietquote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart en Fiets moeten deze PI als standaard nemen.
Care.quote:
Ik probeer nog te genieten van m'n weekend voor ik morgen weer moet werken.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het 'goede'. HET IS GEEN GOEDE AVOND. Het is een kutavond en een kutdag en een kutnacht was het en gewoon een kutweekend.
Sorryquote:
Ik ook, voordat ik morgen ga pakken en de pil nog moet halen en H&M pakketjes moet wegbrengen en ik de volgende dag naar Londen vertrek.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik probeer nog te genieten van m'n weekend voor ik morgen weer moet werken.
Ik moet echt m'n rijbewijs eens gaan halenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook, voordat ik morgen ga pakken en de pil nog moet halen en H&M pakketjes moet wegbrengen en ik de volgende dag naar Londen vertrek.
Ik wil ook naar Londen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook, voordat ik morgen ga pakken en de pil nog moet halen en H&M pakketjes moet wegbrengen en ik de volgende dag naar Londen vertrek.
QFTquote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Liever nietIk neem sowieso geen standaard PI, dat is voor MBO-ers.
I approve.quote:
Ja, moet je maar niet SG heten hoorquote:
Jonge! Het is toch SieGfried! Mafkees.quote:
JONGE ALSOF JE ALSOF JE BIJVOORBEELD ALS BIJB AFKORT.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge! Het is toch SieGfried! Mafkees.
JA!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
JONGE ALSOF JE ALSOF JE BIJVOORBEELD ALS BIJB AFKORT.
Ik hou van kut.quote:
Vagina, kut het komt op hetzelfde neerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef Desunoto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Truste.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, Grey's Anatomy helpt. Nu slapen want dood. Kusje!![]()
![]()
Moeders
Vraagt ze of ik de was op de douche wil gooien. Ik zeg zo van, doe ik morgen wel want je wast nu toch niet meer. Word ze pissig en gaat ze met deuren gooien.. Overgang ofzo?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt![]()
Was op de douche gooien?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Moeders
Vraagt ze of ik de was op de douche wil gooien. Ik zeg zo van, doe ik morgen wel want je wast nu toch niet meer. Word ze pissig en gaat ze met deuren gooien.. Overgang ofzo?
![]()
Trustequote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, Grey's Anatomy helpt. Nu slapen want dood. Kusje!.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ja in de wasmand.quote:[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt![]()
Hier word de badkamer altijd aangeduid met de douchequote:.. Weet niet waarom
Wij hebben een apart washok.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier word de badkamer altijd aangeduid met de douche.. Weet niet waarom
![]()
Wij niet, wasmachine en kapotte droger in de badkamer.quote:[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Oh morgen de Astra voor de keuring wegbrengen.. Voor 9 uur
De mijne moet deze zomer, of er na voor een beurt.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh morgen de Astra voor de keuring wegbrengen.. Voor 9 uur![]()
![]()
Oh de beurt gaat gewoon elk jaar met de keuring voor de Astra.. Moet zelf nog even uitvogelen hoe ik bij t filter van de AX kom. En moet ook nogsteeds van die grote verstralers regelenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
De mijne moet deze zomer, of er na voor een beurt.
Je rijdt maar lekker tegen een boom met je verstralers.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh de beurt gaat gewoon elk jaar met de keuring voor de Astra.. Moet zelf nog even uitvogelen hoe ik bij t filter van de AX kom. En moet ook nogsteeds van die grote verstralers regelen![]()
![]()
Grey'sKatherine Heigl
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je rijdt maar lekker tegen een boom met je verstralers.
Verstralers. Wat een kutrommel is dat.
Dat leuk eruitzien valt ook nogal mee. Ofja, ligt ook aan de auto die je rijdt, maar echt hoe kut is het als dat in je bakkes schijnt als je moet rijdenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:41 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad. Ziet er leuk hoor, maar denk ook even aan je tegenliggers..
Normale mensen doen die dingen uit als er tegenliggers komen
Dan kan je blijven kutten met aan en uit zetten op een drukke wegquote:Op zondag 13 juni 2010 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Normale mensen doen die dingen uit als er tegenliggers komen.
Ik rijd veel niet drukke wegen en op niet drukke tijdstippenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan kan je blijven kutten met aan en uit zetten op een drukke weg.
Dan laat je ze dus uit, probleem opgelost.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan kan je blijven kutten met aan en uit zetten op een drukke weg.
![]()
Juist.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan laat je ze dus uit, probleem opgelost.
Je bent ook niet de enige met verstralers.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik rijd veel niet drukke wegen en op niet drukke tijdstippenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het blijft tegen mij altijd een gevalletje "haters gonna hate" he?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je bent ook niet de enige met verstralers.
Dude besef eens dat het in iemand anders zijn situatie gewoon gruwelijk handig kan zijn
Wut? Nee, ik zeg alleen dat het kut is dat je zulke dingen in je gezicht krijgt als je rijdt. Ik heb niks tegen jouquote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het blijft tegen mij altijd een gevalletje "haters gonna hate" he?
Dude besef eens dat het in iemand anders zijn situatie gewoon gruwelijk handig kan zijnen niks tegen je auto, lampen whatever
.
Er zijn ook genoeg mensen waarvan hun standaard dimlicht je al verblind.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wut? Nee, ik zeg alleen dat het kut is dat je zulke dingen in je gezicht krijgt als je rijdt. Ik heb niks tegen jouen niks tegen je auto, lampen whatever
.
Om nog maar niet te spreken over mensen die 20 euro besparen op het afstellen van xenon.![]()
![]()
Ik word idd vaker verblind door slecht afgesteld dimlicht of after market cheapo xenon dan door grootlicht.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen waarvan hun standaard dimlicht je al verblind.
Om nog maar niet te spreken over mensen die 20 euro besparen op het afstellen van xenon.
Er is niks mis met goedkope aftermarket xenon, zolang het maar goed afgesteld wordt, wat meestal niet het geval is.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik word idd vaker verblind door slecht afgesteld dimlicht of after market cheapo xenon dan door grootlicht.![]()
Ik moet wel zeggen dat xenon als het goed afgesteld is meer verblind dan halogeen. En dan heb je ook nog van die paupers die constant met de mistlampen aanrijdenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Er is niks mis met goedkope aftermarket xenon, zolang het maar goed afgesteld wordt, wat meestal niet het geval is.
Xenon is feller dus vanzelfsprekend verblindender.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat xenon als het goed afgesteld is meer verblind dan halogeen. En dan heb je ook nog van die paupers die constant met de mistlampen aanrijden![]()
![]()
Kvind het gewoon kutquote:Op zondag 13 juni 2010 23:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Xenon is feller dus vanzelfsprekend verblindender.
..
Dat wel, maar nog vind ik het irriterend. Vooral als het in een bestelbus zit. Die lampen zitten al precies op mijn ooghoogte wat al kut is en dan ook nog die xenon er bijquote:Op maandag 14 juni 2010 00:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd wel minder dan 2 jaar geleden ofzo
Ogen dicht en gaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat wel, maar nog vind ik het irriterend. Vooral als het in een bestelbus zit. Die lampen zitten al precies op mijn ooghoogte wat al kut is en dan ook nog die xenon er bij![]()
![]()
Luna!Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Als dit een nacht moet zjn die je in films ziet dan is het wel een saaie film.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Een nacht die je normaal alleen in films ziet.
MAAR IK GA OP VAKANTIEEEEEE
wel naar Beekbergen
MAAR OP VAKANTIEEEEE❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik liet gisteren (zaterdag) iemand in m'n auto rijden die vrijdag haar rijbewijs had opgehaald, ik had toch zoiets van: Hopen dat het goed gaatquote:![]()
![]()
Leukquote:Op maandag 14 juni 2010 00:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als dit een nacht moet zjn die je in films ziet dan is het wel een saaie film.
MAAR IK GA OP VAKANTIEEEEEE
wel naar Beekbergen
MAAR OP VAKANTIEEEEE
Mijn vakantieplannen zijn ook weer opgepakt.![]()
![]()
Oh gisteravond heeft iemand in mijn auto gereden.. Nog nooit bij in de auto gezeten trouwens.. Vond het wel prima en hij vond m nog wel prima rijden ook. Iedereen heeft tot nu toe dat t wel een prima bak isquote:Op maandag 14 juni 2010 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik liet gisteren (zaterdag) iemand in m'n auto rijden die vrijdag haar rijbewijs had opgehaald, ik had toch zoiets van: Hopen dat het goed gaat
Gewoon met mijn vriend alleen, wie had dat gedacht een jaar terug.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Leuk
Mijn vakantieplannen zijn ook weer opgepakt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik kon wel merken dat ze net haar rijbewijs heeft, gewoon nog vrij onzeker enzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh gisteravond heeft iemand in mijn auto gereden.. Nog nooit bij in de auto gezeten trouwens.. Vond het wel prima en hij vond m nog wel prima rijden ook. Iedereen heeft tot nu toe dat t wel een prima bak is
Maar ze reed verder niet slecht. Alleen rij ik voorlopig toch liever zelf als dat ik haar laat rijden.![]()
![]()
Leuk.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon met mijn vriend alleen, wie had dat gedacht een jaar terug.![]()
![]()
Ik rijd sowieso het liefste zelfquote:Op maandag 14 juni 2010 00:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kon wel merken dat ze net haar rijbewijs heeft, gewoon nog vrij onzeker enzo.
Maar ze reed verder niet slecht. Alleen rij ik voorlopig toch liever zelf als dat ik haar laat rijden.
. Ik voel de auto toch het beste aan zeg maar.
Ja, ik ook. Maar ik vind het ook niet erg om naast iemand te zitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik rijd sowieso het liefste zelf. Ik voel de auto toch het beste aan zeg maar.
Maar ik wil wel dat ze even meer ervaring op gaat doen en daar geef ik haar de kans ook wel toe.
Maar liever niet voor lange afstanden op dit moment. Over paar weken/maanden vind ik het best als ze wat meer gereden heeft![]()
![]()
Naar Graspop rij ik gewoon. Sowieso is mijn auto praktischer dan die Poloquote:Op maandag 14 juni 2010 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik vind het ook niet erg om naast iemand te zitten.
Maar ik wil wel dat ze even meer ervaring op gaat doen en daar geef ik haar de kans ook wel toe.
Maar liever niet voor lange afstanden op dit moment. Over paar weken/maanden vind ik het best als ze wat meer gereden heeft
. En de anderen met rijbewijs doen wel genoeg ervaring op of hebben zelfs hun eigen bak. Merk wel dat ik dankzij de AX wel eerder rem dan anderen
.. Dus grijp me soms goed vast als ik bij vrienden in zit
Ja, maar jouw remmen waren toch ook niet helemaal top?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Naar Graspop rij ik gewoon. Sowieso is mijn auto praktischer dan die Polo. En de anderen met rijbewijs doen wel genoeg ervaring op of hebben zelfs hun eigen bak. Merk wel dat ik dankzij de AX wel eerder rem dan anderen
.. Dus grijp me soms goed vast als ik bij vrienden in zit
![]()
![]()
Klopt.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar jouw remmen waren toch ook niet helemaal top?
Remt niet zo sterk als de Astra maar het is wel significant verbeterd. Scheen dat alles ook vrij stroef liep in de trommels en klauwen, dus dat hebben ze een beetje gesmeerd. En het advies om gewoon wat harder te trappenquote:. En de al lekke remcylinder is vervangen. Moest toch een keer gebeuren.
Okeequote:Op maandag 14 juni 2010 00:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Remt niet zo sterk als de Astra maar het is wel significant verbeterd. Scheen dat alles ook vrij stroef liep in de trommels en klauwen, dus dat hebben ze een beetje gesmeerd. En het advies om gewoon wat harder te trappen. En de al lekke remcylinder is vervangen. Moest toch een keer gebeuren.
Er zit nogal een groot verschil tussen de technologie van de AX en Astra, dus zo gek is het niet dat je harder moet stampen in jouw AX.![]()
![]()
Daarom, wil misschien nog wel het onderstel wat steviger maken. Maar dat komt wel als ik mogelijk volgend jaar een brug kan hosselen op schoolquote:Op maandag 14 juni 2010 00:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Er zit nogal een groot verschil tussen de technologie van de AX en Astra, dus zo gek is het niet dat je harder moet stampen in jouw AX.
. Stevigere dempers en een veerpootbrug ofzo.
Okequote:Op maandag 14 juni 2010 00:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom, wil misschien nog wel het onderstel wat steviger maken. Maar dat komt wel als ik mogelijk volgend jaar een brug kan hosselen op school. Stevigere dempers en een veerpootbrug ofzo.
Maar ik vind het een mooie tijd om te gaan slapen.![]()
![]()
Ja ik ga ook, 8 uur gaat de wekkerquote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Oke
Maar ik vind het een mooie tijd om te gaan slapen.
Watjes.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jw aids.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Opbokken dan.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Care.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga het op het werk kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 08:54 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga een flink deel van de wedstrijd missen.![]()
![]()
Ik heb een tentamen tot 13:35, kan ik lastig missen of gaan kijkenquote:En daarna onder de zonnebank.
![]()
Ja iddquote:Op maandag 14 juni 2010 09:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een tentamen tot 13:35, kan ik lastig missen of gaan kijkenEn daarna onder de zonnebank.
Ik wil ook onder de zonnebank![]()
![]()
Zaterdag half 2 tegen Japan.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:03 schreef RenRen- het volgende:
Wanneer spelen ze na deze wedstrijd weer?![]()
Ik eigenlijk niet, ben nog een beetje sceptischquote:Ik ben zaterdag voor het eerst geweest (Mocht maar 8 minuten) maar merk er niets van, zie niets en mijn huid is ook niet droger oid. Maar ik moet. Anders verbrand ik levend in Turkije
Oh thanksquote:![]()
![]()
Ja, daarom wil ik ook weer.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, ben nog een beetje sceptischIk ben zaterdag voor het eerst geweest (Mocht maar 8 minuten) maar merk er niets van, zie niets en mijn huid is ook niet droger oid. Maar ik moet. Anders verbrand ik levend in Turkije
![]()
[..]
Oh thanks
Niet dat ik op vakantie ga tot nu toe, maar toch.
Ik heb 'bruine' armen en gezicht, maar voor de rest is het allemaal nogal wit.![]()
![]()
White PowerOp dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Mwehequote:Op maandag 14 juni 2010 09:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ook weer.
Niet dat ik op vakantie ga tot nu toe, maar toch.
Ik heb 'bruine' armen en gezicht, maar voor de rest is het allemaal nogal wit.Nou ja, ik ga over een maand. En ik ben jaren niet in de zon geweest.
![]()
Geen vakantieplannen joh?![]()
![]()
Nou het zit zo.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
MweheNou ja, ik ga over een maand. En ik ben jaren niet in de zon geweest.
![]()
Geen vakantieplannen joh?
M'n ouders zouden naar Spanje gaan, maar omdat m'n oma misschien er voor wordt geopereerd is het nog maar de vraag of ze gaan. En ik zou zelf met iemand anders op vakantie gaan, maar dat is sowieso last-minute, maar ze zit een beetje zonder geld.![]()
![]()
Ohjaquote:Op maandag 14 juni 2010 09:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou het zit zo.
M'n ouders zouden naar Spanje gaan, maar omdat m'n oma misschien er voor wordt geopereerd is het nog maar de vraag of ze gaan. En ik zou zelf met iemand anders op vakantie gaan, maar dat is sowieso last-minute, maar ze zit een beetje zonder geld.Nee, dan snap ik het wel.
![]()
ik sta tijdens de wedstrijd met lasers te spelen buiten.... als het tegenzit....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Maar ik doe er alles aan om nog even weg te gaan, als is het maar een weekendje CenterParcs, gewoon even er tussenuit.quote:
Maar succes in Turkije, bereid je voor op 40-45 graden en zon tot vervelends aan toe![]()
![]()
Beter dan met je piemel te moeten spelen buiten.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik sta tijdens de wedstrijd met lasers te spelen buiten.... als het tegenzit....![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Beter dan met je piemel te moeten spelen buiten.
nou,,, dat weet ik zo net nog niet
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Dan kun je 't altijd nog combineren.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou,,, dat weet ik zo net nog niet![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik doe er alles aan om nog even weg te gaan, als is het maar een weekendje CenterParcs, gewoon even er tussenuit.
Maar succes in Turkije, bereid je voor op 40-45 graden en zon tot vervelends aan toeDoe ik. We hebben gelukkig wel airco op de kamer, anders kom ik niet in slaap
En all inclusive, dus veul drinken. En zwemmen.
Ik moet alleen nog even een zomerjurk scoren ergens. Waar ik in kan wonen zonder dat het te heet wordt![]()
![]()
5 sterren?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe ik. We hebben gelukkig wel airco op de kamer, anders kom ik niet in slaap
En all inclusive, dus veul drinken. En zwemmen.
Ik moet alleen nog even een zomerjurk scoren ergens. Waar ik in kan wonen zonder dat het te heet wordt![]()
![]()
quote:
Inderdaad, volgens Wilders gaan we massaal minder belasting betalen.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Buuuh ben de laatste paar weken nog niet zo vroeg uit bed geweest
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk ik wel. Nog nooit gehad, dus ben benieuwd
Een gemiddeld hondenpension is nog beter dan een 3-sterrenhotel daar.![]()
![]()
HAHAHAquote:Op maandag 14 juni 2010 09:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.
Een gemiddeld hondenpension is nog beter dan een 3-sterrenhotel daar.Dat is kut
Nee, het is wel mooi waar we heen gaan, vrienden van mijn moeder zijn er vaker heengeweest.
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Buuuh ben de laatste paar weken nog niet zo vroeg uit bed geweest
omfg.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Okeequote:Op maandag 14 juni 2010 09:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHAHADat is kut
Nee, het is wel mooi waar we heen gaan, vrienden van mijn moeder zijn er vaker heengeweest.
Turkije moet je minimaal 4 sterren, liefst 5, nemen als je een beetje fijne vakantie wilt hebben.![]()
![]()
Is het echt zo erg joh?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Turkije moet je minimaal 4 sterren, liefst 5, nemen als je een beetje fijne vakantie wilt hebben.Ben er nog nooit geweest.
Nee, het schijnt heel fijn te zijn waar we heen gaan. En als ik niet levend verbrand, is het nog fijner.![]()
smerige kut layout.
ik mag niet posten
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Turkije moet je minimaal 4 sterren, liefst 5, nemen als je een beetje fijne vakantie wilt hebben.
je hebt toch geen tennisbaan nodig om een fijne vakantie te hebben ?
Nee, maar je gaat meestal met all-in. Dan is het wel fijn als je eten een beetje lekker is en niet half koud.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt toch geen tennisbaan nodig om een fijne vakantie te hebben ?
Of dat je 2 dagen later met een voedselvergiftiging rondloopt.![]()
Echt ergquote:Op maandag 14 juni 2010 09:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
smerige kut layout.
ik mag niet posten![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat meestal met all-in. Dan is het wel fijn als je eten een beetje lekker is en niet half koud.
Of dat je 2 dagen later met een voedselvergifitging rondloopt.dat is kut.
![]()
Godverdomme, nu kan ik volgend jaar gewoon geen opleiding doen hè.![]()
Ik moet 21 zijn voor HBO en ROC geeft nog voor niveau 4 alleen maar voltijd opleidingen
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:41 schreef Juicyhil het volgende:
Godverdomme, nu kan ik volgend jaar gewoon geen opleiding doen hè.![]()
Ik moet 21 zijn voor HBO en ROC geeft nog voor niveau 4 alleen maar voltijd opleidingendat is kut.
![]()
Ik hou van kutOp dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als Nederland wint word alles beter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het WK of alleen deze wedstrijd?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als Nederland wint word alles beter.![]()
Maar blijkbaar ben ik een apart geval. Als ik avondschool wil doen, kom ik al gauw terecht op een hogeschool waar je dus weer 21 moet zijn.
quote:
BeideOp dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zet je geld maar alleen op vandaag dan
Ik heb op dit moment geen cent.Morgen weer.
Goedemorgen![]()
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.![]()
Pauperrrquote:Op maandag 14 juni 2010 09:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen cent.Morgen weer.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Nietesquote:Morgen langs de Sociale Dienst om m`n 50 euro voor deze maand weer te innen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
NietesMorgen langs de Sociale Dienst om m`n 50 euro voor deze maand weer te innen.
quote:(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Werken is immers een vies woordquote:Op maandag 14 juni 2010 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
NietesMorgen langs de Sociale Dienst om m`n 50 euro voor deze maand weer te innen.
Eigen schuld, plat hoofd
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:51 schreef Hyman het volgende:
Ik ga straks langs het rode kruisne naar de voedselbank
Met de auto?Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:43 schreef Juicyhil het volgende:
Maar blijkbaar ben ik een apart geval. Als ik avondschool wil doen, kom ik al gauw terecht op een hogeschool waar je dus weer 21 moet zijn.
heb je geen niveau 4 opleiding dan?Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Vind je het gek?! Kijk al die mensen buitenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef Hyman het volgende:
Maar wel met de auto want ik heb een "straatfobie"en dat zonlicht
![]()
Eigen schuld, plat hoofd
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je geen niveau 4 opleiding dan?
Nope, ik heb net de examens van niveau 3 gehad
thom had toch een niveau 3 applicatie ontwikkelaars diplomaquote:Op maandag 14 juni 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je geen niveau 4 opleiding dan?
?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
quote:
wat is dat?Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nope, ik heb net de examens van niveau 3 gehad
ah ja. Dan ben je fucked en moet je wachten.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Van dat laatste heb ik wel snel lastquote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vind je het gek?! Kijk al die mensen buitenen dat zonlicht
![]()
![]()
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
thom had toch een niveau 3 applicatie ontwikkelaars diploma?
Ik heb nog geen letter programmacode op school geleerdDat heb ik allemaal zelf geleerd
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah ja. Dan ben je fucked en moet je wachten.
Ik stap als laatste redding wel eerdaags een hogeschool binnen om nog te kijken of ik niet alsnog terecht kan voor een toelatingstest ofzo.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:
Ik had op Pinkpop 2 uur in de zon gelegen. Resultaat: Een hele week met een vervelde kop rondlopen![]()
Heb vakantie en werk fulltimequote:Das nog eens inzet!
Die gloeilamp in de lucht.quote:Eigen schuld, plat hoofd
Mijn kleur is dat van type melkfles en alsnog word ik niet rood wanneer ik onbeschermd in de zon zitquote:Op maandag 14 juni 2010 09:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had op Pinkpop 2 uur in de zon gelegen. Resultaat: Een hele week met een vervelde kop rondlopen![]()
Üntermenschen
Eigen schuld, plat hoofd
Ik ook. Nou ja, de bovenste helft van mijn lichaam wordt rood, en daarna weer wit, en beneden blijft het wit.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mijn kleur is dat van type melkfles en alsnog word ik niet rood wanneer ik onbeschermd in de zon zitÜntermenschen
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook. Nou ja, de bovenste helft van mijn lichaam wordt rood, en daarna weer wit, en beneden blijft het wit.Ik kleur heeeeel traag. Aantal keer in zon gelegen en ben nog even bleek
![]()
EINDELIJK mn praktijkexamen btw vanmiddagNa bijna 2 jaar lamzakken en om de 2 maanden weer ns een les hebben
Eigen schuld, plat hoofd
Same herequote:Op maandag 14 juni 2010 10:05 schreef x3ro het volgende:
[..]Ik kleur heeeeel traag. Aantal keer in zon gelegen en ben nog even bleek
![]()
EINDELIJK mn praktijkexamen btw vanmiddagNa bijna 2 jaar lamzakken en om de 2 maanden weer ns een les hebben
Vanmiddag weer onder de zonnebank, hopen dat ik verkleur.
Succes![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:05 schreef x3ro het volgende:
[..]Ik kleur heeeeel traag. Aantal keer in zon gelegen en ben nog even bleek
![]()
Voor de auto? 2 jaar is dan wel heul lang. Bij mij duurder het iets van 9 maanden. Ook zo`n typ die belde iedere keer af of kwam veel te laat.God wat liep ik te stressen toen.
Maar heel veel succes en zorgen dat je niemand aanrijd.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer heeft Nederland voor het laatst een WK gewonnen? En welke landen zijn eigenlijk altijd beter dan Nederland?![]()
Dankuwelquote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Same hereVanmiddag weer onder de zonnebank, hopen dat ik verkleur.
Succes![]()
Zonnebank is zooooooooo Guido btwJahquote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor de auto? 2 jaar is dan wel heul lang. Bij mij duurder het iets van 9 maanden. Ook zo`n typ die belde iedere keer af of kwam veel te laat.God wat liep ik te stressen toen.
Maar heel veel succes en zorgen dat je niemand aanrijd.Maar dan leste ik weer eens 3 maanden niet.. en dan weer 2 lessen enz
Dan zit je best snel aan de 2 jaar. Rede dat het nu MOEST was het verlopen van mn theorie over 3 dagen
Eigen schuld, plat hoofd
De favo's zoals Brazilië, Spanje en Portugal hebben gewoon statistisch gezien meer kansquote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef RenRen- het volgende:
Wanneer heeft Nederland voor het laatst een WK gewonnen? En welke landen zijn eigenlijk altijd beter dan Nederland?Hoewel ze allemaal van die battyboy figuurtjes als spelers hebben
Eigen schuld, plat hoofd
I knowquote:Op maandag 14 juni 2010 10:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dankuwel![]()
Zonnebank is zooooooooo Guido btwMaar ik ga er niet onder om oranje te worden
Als ik het niet doe en ik ga naar Turkije krijg ik 2e graads brandwonden
Dusss dan maar een beetje guido. Of Guidette
![]()
![]()
Oke, heb een discussie over twitter met een gast die vindt dat nederland 100% zekerweten wintquote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
De favo's zoals Brazilië, Spanje en Portugal hebben gewoon statistisch gezien meer kansHoewel ze allemaal van die battyboy figuurtjes als spelers hebben
Ik vind van niet omdat ze nooiteen WK hebben gewonnen. En toen werd hij boos.
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dankuwel![]()
Zonnebank is zooooooooo Guido btw
[..]
JahMaar dan leste ik weer eens 3 maanden niet.. en dan weer 2 lessen enz
Dan zit je best snel aan de 2 jaar. Rede dat het nu MOEST was het verlopen van mn theorie over 3 dagen
Jezus wat een naaiers. Best kut als je je theorie over moet doen. Ik had toen voor 1 maart 2009 gelukkig m`n theorie gehaald, omdat daarna het veel moeilijker zou worden. Er was toen ook echt een run op die examens, moest daarom ook 2 uur reizen voor het examenwas toen ook nog eens behoorlijk ziek
Maken zeker kans, maar zoals al eens eerder gemeld is, spelen ze te veel voor het publiek, en komt hun speelstijl niet ten goedequote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, heb een discussie over twitter met een gast die vindt dat nederland 100% zekerweten wintIk vind van niet omdat ze nooiteen WK hebben gewonnen. En toen werd hij boos.
Eigen schuld, plat hoofd
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, heb een discussie over twitter met een gast die vindt dat nederland 100% zekerweten wintIk vind van niet omdat ze nooiteen WK hebben gewonnen. En toen werd hij boos.
Ach, ze hebben volgens mij ook wel een redelijke kans. Maar 100% wil ik het niet noemen.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ehr.. Naaiers?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jezus wat een naaiers. Best kut als je je theorie over moet doen. Ik had toen voor 1 maart 2009 gelukkig m`n theorie gehaald, omdat daarna het veel moeilijker zou worden. Er was toen ook echt een run op die examens, moest daarom ook 2 uur reizen voor het examenwas toen ook nog eens behoorlijk ziek
Het was gewoon ik die te lui/lam was om te bellen
Eigen schuld, plat hoofd
Oh, dat weet ik niet, maar ik ga er gewoon van uit dat ze niet winnen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maken zeker kans, maar zoals al eens eerder gemeld is, spelen ze te veel voor het publiek, en komt hun speelstijl niet ten goedeIk denk namelijk dat kans niet genoeg is.
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ehr.. Naaiers?Het was gewoon ik die te lui/lam was om te bellen
Oooh ik dacht die rijschool_! Dan ben je wel heul dom om zolang te wachten. Mag je straks de boel overnieuw gana doen
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet, maar ik ga er gewoon van uit dat ze niet winnen.Ik denk namelijk dat kans niet genoeg is.
Jij bent de Barbara Barend van FOK!?
Hallo #260853Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:
Meer dingen aan mn kopquote:Op maandag 14 juni 2010 10:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oooh ik dacht die rijschool_! Dan ben je wel heul dom om zolang te wachten. Mag je straks de boel overnieuw gana doen
En nu had ik zoiets van oh shit
Nu hopen dat t vanmiddag lukt
Eigen schuld, plat hoofd
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:18 schreef x3ro het volgende:
[..]![]()
[..]
Meer dingen aan mn kopEn nu had ik zoiets van oh shit
Nu hopen dat t vanmiddag lukt
Dat mag je zeker hopen. Mij heeft het hele geintje meer dan 3000 euro gekost. Kun je een auto voor kopen
100% sowieos niet nee. Maar ze maken wel meerkans dan landjes als Griekenland en Australië.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, ze hebben volgens mij ook wel een redelijke kans. Maar 100% wil ik het niet noemen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:
Correct
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
100% sowieos niet nee. Maar ze maken wel meerkans dan landjes als Griekenland en Australië.
Dat Griekenland nog genoeg geld heeft om een team te sturen
Voetbal.. Ik zit vanmiddag om die tijd lekker nummers te schrijven
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik kan het op m`n werk kijken
Mwehehehequote:Op maandag 14 juni 2010 10:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij bent de Barbara Barend van FOK!?Nee, ik ga er gewoon van uit dat we niet winnen. Heb er weinig verstand van, maar zo'n gevoel heb ik
![]()
![]()
Ja, van ons geld he.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat Griekenland nog genoeg geld heeft om een team te sturen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Voetbal hatersquote:Op maandag 14 juni 2010 10:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Wtfquote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat mag je zeker hopen. Mij heeft het hele geintje meer dan 3000 euro gekost. Kun je een auto voor kopenIk zit nog niet eens op de helft
Eigen schuld, plat hoofd
Niets mis met hatersquote:Op maandag 14 juni 2010 10:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voetbal haters![]()
[..]
WtfIk zit nog niet eens op de helft
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |