quote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef Pheno het volgende:
Ik snap die voetballer niet die met Cheryl Cole ging. Damn. Ze moet of heel slecht in bed zijn, of niet kunnen koken.
ik denk dat je dat of moet vervangen door en.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef Pheno het volgende:
Ik snap die voetballer niet die met Cheryl Cole ging. Damn. Ze moet of heel slecht in bed zijn, of niet kunnen koken.
Ik weet het niet, ik heb d'r nog nooit geneukt en ook nog nooit samen een avondeten genuttigd.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat je dat of moet vervangen door en.
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat je dat of moet vervangen door en.
quote:
Lurken in mn foboquote:
Nee er zijn (godzijdank) nog andere bronnen van informatie dan Twitter. En ik kijk sowieso wel een paar keer per dag op Buienradar.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje stiekem mijn twitter begluren?
Wel veul, en ik was toch eerderquote:Op maandag 14 juni 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee er zijn (godzijdank) nog andere bronnen van informatie dan Twitter. En ik kijk sowieso wel een paar keer per dag op Buienradar.
Niet alles komt van / via Twitter![]()
ja, bahquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, bah
Kan ik niet meer stiekem bij je lurken
Nee niet wel veul. Het is gewoon de afvalbak voor brainfarts, en dat daar dan zo af en toe eens een nieuwtje tussen zit is niet zo heel verwonderlijk. Maar dat had anders ook wel via diverse blogs of fora de wereld gevonden hoorquote:
Jij durft gewoon niet met je tijd mee te gaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee niet wel veul. Het is gewoon de afvalbak voor brainfarts, en dat daar dan zo af en toe eens een nieuwtje tussen zit is niet zo heel verwonderlijk. Maar dat had anders ook wel via diverse blogs of fora de wereld gevonden hoor
Er was vast nog wel iemand anders nog eerderquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch een hevig twistpunt in veel wedstrijden
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Pheno het volgende:
Dat is die overspelregel ook in thuiswedstrijden.
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
Tenzij beide teams de vrijspelregel toepassen.
Zo, augurk, beetje zuur vandaag?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee niet wel veul. Het is gewoon de afvalbak voor brainfarts, en dat daar dan zo af en toe eens een nieuwtje tussen zit is niet zo heel verwonderlijk. Maar dat had anders ook wel via diverse blogs of fora de wereld gevonden hoor
Best of an era.quote:
Oh jawel hoor, ik zadel de wereld alleen niet op met mijn nutteloze informatie. Het is leuk om celebs te volgen oid, maar verder is het totaal niks nieuws. Niets wat niet op een blog of een fora kan. Het is nu gewoon een verzameling van brainfarts en andere nutteloze info van Jan-met-de-Pet, en laat me dat nou echt geen flikker interesseren.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij durft gewoon niet met je tijd mee te gaan.
Hij is gewoon chagrijnig dat ie geen oranje shirt aanheeft vandaagquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik zadel de wereld alleen niet op met mijn nutteloze informatie. Het is leuk om celebs te volgen oid, maar verder is het totaal niks nieuws. Niets wat niet op een blog of een fora kan. Het is nu gewoon een verzameling van brainfarts en andere nutteloze info van JanJH-met-de-Pet, en laat me dat nou echt geen flikker interesseren.
Dan gaan we het niet eens worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik zadel de wereld alleen niet op met mijn nutteloze informatie. Het is leuk om celebs te volgen oid, maar verder is het totaal niks nieuws. Niets wat niet op een blog of een fora kan. Het is nu gewoon een verzameling van brainfarts en andere nutteloze info van Jan-met-de-Pet, en laat me dat nou echt geen flikker interesseren.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan gaan we het niet eens worden.
Maar ach, van een man die voetbal niet snapt kan ik het wel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |