Is er geen code voor die?quote:Op maandag 14 juni 2010 08:49 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Goedemorgen![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik versta je niet Pisces, er staat iemand doorheen te toeteren
Niet en thuis.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie gaat er allemaal kijken vanmiddag, en waar?
Gewoon thuis... hele oranjeboel daarzoquote:Op maandag 14 juni 2010 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie gaat er allemaal kijken vanmiddag, en waar?
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon thuis... hele oranjeboel daarzo
papadag.quote:
Nou ja, niet voor iedereen, natuurlijk, maar wel voor mij.quote:
Ik zit nu nog niet thuisquote:
Heb je wel je Beessie op je schouder?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit nu nog niet thuis
Ben (nog) op school... waar het qua oranjeversierselen best wel faalt
Hoax, Benny is fulltime fokker en gaat niet naar school.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit nu nog niet thuis
Ben (nog) op school... waar het qua oranjeversierselen best wel faalt
Ik leer op FOK!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoax, Benny is fulltime fokker en gaat niet naar school.
Nee, wel op mijn penquote:Op maandag 14 juni 2010 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je wel je Beessie op je schouder? [ afbeelding ]
Wat een verknipt wereldbeeld zou iemand hebben als dat echt zo zou zijnquote:
Is dat een soort anti-klachtquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat een soort anti-klachtMaar dan anders ?
Dan kijk je niet, probleem opgelostquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar kijk jij Italie voor het voetbal of voor de voetballers?
quote:
he, dat heb ik net andersom!quote:
Ze zitten in dezelfde tijdszone als wij volgens mij. Er zijn gewoon redelijk veel poulewedstrijden (zoals altijd) dus die kan je niet allemaal om 2030 spelenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef Pheno het volgende:
Wie heeft eigenlijk bedacht dat het in Z-Afrika moest? Ze hebben rottijden voor fans om maar niet te spreken over een achterlijk publiek met die toeters
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef Pheno het volgende:
Wie heeft eigenlijk bedacht dat het in Z-Afrika moest? Ze hebben rottijden voor fans om maar niet te spreken over een achterlijk publiek met die toeters
Geen idee, maar dit hele toernooi faalt op meerdere puntenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef Pheno het volgende:
Dat wel, maar het blijft Duitsland.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb alleen ENG-USA en gisteren een stuk van DUI-AUS gezien.
Vooral de laatste wedstrijd vond ik wel heel aardig om te zien. Vond DUi wel leuk spelen
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wel, maar het blijft Duitsland.
Speelden zeker erg leuk, maar ik heb dan alweer zo'n wrange nasmaak als 2 van die Duitsers terwijl ze de hele wedstrijd strak in handen hebben nog schwalbes gaan maken om een tegenstander een kaart aan te naaien.
Echt te laag en sneu, zelfs bij 4-0 nog proberen![]()
Oh. Ik ben duidelijk n00bquote:Op maandag 14 juni 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze spelen elk WK/EK overdag 1 wedstrijd hoor. Ongeacht de locatie.
quote:
Als je me zou vragen wat we de vorige keer hebben gedaan: geen ideequote:
Gevoetbaldquote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je me zou vragen wat we de vorige keer hebben gedaan: geen idee
Kun je me dan de buitenspelregel uitleggen?quote:
Iets met een bal en passen en achter de laatste man staan ofzoquote:Op maandag 14 juni 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je me dan de buitenspelregel uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |