Solly, maar het kwam er gewoon niet van de afgelopen dagen. Veel gewerkt en geslapen.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Mijn JJ
H
tje is back!
![]()
![]()
![]()
Waar was jij zo lang?![]()
ZONDER JE BIJ ME AF TE MELDEN!?![]()
Dat dure viel nogal meequote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
O zo.Doe maar duur!
En die toeters zijn inderdaad vrij vervelend, maar ach, het went wel.
Duitsland is nu trouwens wel officieel favoriet voor mij.
Da's nie duur nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dure viel nogal mee
Had een bon waarmee je er kon slapen met twee personen voor 89 euro per kamer, inclusief ontbijt.
Da's prima te doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dure viel nogal mee
Had een bon waarmee je er kon slapen met twee personen voor 89 euro per kamer, inclusief ontbijt.
Oh, wat tof! Die gebloemde ookquote:Op zondag 13 juni 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Oh en GB, hebbie mijn nieuwe shopsels van vandaag gezien?
[SC #46] Allemaal de hort op!
Die zwarte doe ik vrijdag aan denk ik.
Als jij ze gezien hebt haal ik ze daarna weg namelijk
Ik denk ook dat dat hem gewoon wordtquote:Op zondag 13 juni 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
Goodbye, doe gewoon dat jurkje vrijdag aan joh! Die is echt superleuk en jij voelt je er goed in!
En dan koop je toch een dun oranje sjaaltje dat je dan stewardesserig om je nek knoopt? Doe ik ook, da's mijn enige oranje vrijdag
Ik ben benieuwd naar onze hotelkamer!
Erg netjes inderdaadquote:Op zondag 13 juni 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dure viel nogal mee
Dat klinkt leukquote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat hem gewoon wordt![]()
![]()
En ik zie nog wel even wat ik er bij kan vinden. Ik heb ook al een oplossing voor morgen. Een witte broek, een blauw hempje en een rood jasje met korte mouwen. Rood-wit-blauwSamen met een oranje slinger moet het goedkomen
En ik ben ook benieuwd naar de kamer! En volgens mij wordt het gewoon sowieso leuk, dropshotttt!![]()
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou, ik ga slapen. Wekker gaat weer vroeg morgen![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
ja Ing, is dat ongedateerde nu al?
Nou ik ga ook te bedde
Ik heb nog niets van het WK gezienquote:
Trusjten.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:32 schreef Ml-etje het volgende:ja Ing, is dat ongedateerde nu al?
Nou ik ga ook te bedde
Ook geen fan dus?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog niets van het WK gezien![]()
Dat gaat ook niet gebeuren denk ik
Ik ook nog niet bijster veel. Vandaag wel een uur Duitsland!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog niets van het WK gezien![]()
Dat gaat ook niet gebeuren denk ik
Nee, geen voetbalfan. NBA is spannender naar mijn meningquote:Op zondag 13 juni 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook geen fan dus?
Ik heb gisteren mijn eerste kwartier gezien. En toen was het gelukkig bedtijd voor neefje.![]()
Ik kwam er net ook achter dat het gezamenlijke voetbal kijken op de familieBBQ niet doorgaat. NL speelt al om half 2 en wij komen bij elkaar om half 3. Zal wel een uurtje later worden schat ik zo.
Sowieso amerikaanse sporten.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geen voetbalfan. NBA is spannender naar mijn mening
Leuk he?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb hier eigen topsport. Er zitten 3 katten gebiologeerd te staren naar een of ander torretje wat door de kamer loopt. Af en toe schiet er een poot uit voor een welgemikte tik.
quote:
Nee, nog niet.quote:Hebbie al liefhebbers voor Limoentje?
Goed je best doen met Watnogwatquote:
Ing!quote:
Inmiddels niet meer denk ik.quote:
Mijnes.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer denk ik.![]()
[..]
Mijnes.
Zie ze zitten.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Topsport in huize Cat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rooie zijn de lompste.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ooooooit wil ik heul graag weer een lekkere rooie dondersteen
Ja, die is heel leuk opgedroogd.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Satsu is qua kleur trouwens ook heel mooi
Echt, en dan staren, staren, staren... totdat er eentje durft te meppen. Tor aan de ren, katten schuiven mee. En de volgende gaat klaarzitten voor een tik.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt, en dan staren, staren, staren... totdat er eentje durft te meppen. Tor aan de ren, katten schuiven mee. En de volgende gaat klaarzitten voor een tik.![]()
Ik kan ze verhuren aan de maffia als knokploeg.
Rooien FTWquote:Op zondag 13 juni 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rooie zijn de lompste.![]()
[..]
Ja, die is heel leuk opgedroogd.Hij heeft ook een mooie tekening, heel anders dan zijn moeder.
Wat dat betreft zijn dit en het vorige nestje redelijk gelijk: er zit er wat bij met brede strepen en eentje met een gevangenispakje (nu Anna).
Lunaquote:Op zondag 13 juni 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rooien FTW![]()
Tom heeft ook echt dat diepe grijs met nachtzwart...staat hem goed.
Da's trouwens ook een echte dondersteen![]()
En Luna was eerst ook schuchter, maar nu ligt ze iedere ochtend stijf tegen me aan en voordat ik uit bed ga moeten we ff kroelsessie doen
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
O zo.Doe maar duur!
En die toeters zijn inderdaad vrij vervelend, maar ach, het went wel.
Duitsland is nu trouwens wel officieel favoriet voor mij.
quote:De volledige opstelling ziet er als volgt uit: Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, John Heitinga, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst, Nigel de Jong, Mark van Bommel, Dirk Kuyt, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart en Robin van Persie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |