De familie zit hevig in de kleine kinderen, we worden rond half 3 verwacht. Dus ik reken op een flatscreen op een meer of minder verdekte plek.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar 's middags al he... dus ik weet niet hoe laat die bbq is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De familie zit hevig in de kleine kinderen, we worden rond half 3 verwacht. Dus ik reken op een flatscreen op een meer of minder verdekte plek.
aw....quote:Op zondag 13 juni 2010 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De familie zit hevig in de kleine kinderen, we worden rond half 3 verwacht. Dus ik reken op een flatscreen op een meer of minder verdekte plek.
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo; is dit iets?Mmmmmm een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Okayquote:
Misschien dat ik die creme dan ga dragen op een spijkerbroekie!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:42 schreef Cat22 het volgende:
Leuke jurkjes Greys! En jouw lijf kan ze prima hebben.![]()
Maar wat ik me dan afvraag he? Als je nu al weet dat het een kasthangertje wordt, waarom ruil je hem dan niet? Ik zou het zonde vinden van jurkje en geld.
Echt niet gekkerdquote:Op zondag 13 juni 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Het lijkt zo meer een nachthemd uit zo'n oude film dan op een jurkje eigenlijk.
Wilde net zeggen, combineer het anders, dat is superleuk, sekseh en toch iets minder seksehquote:Op zondag 13 juni 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat ik die creme dan ga dragen op een spijkerbroekie!
Alleen die zwarte is van de H&M, die andere twee van eh... eentje van de V&D van de onderste verdieping achterin bij die truttelkleren en eentje van de Bijenkorfquote:Op zondag 13 juni 2010 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Die bloemies doet me denken aan de Garden collectie van H&M, leuk hoor
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
De bedoeling was dat ik iets ging kopen dat ik vrijdag aan kan naar TCD, maar ik geloof dat ik daar nog ff apart voor moet gaan shoppen
Erg eigenlijkquote:
Lenuh?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg eigenlijk
Ik ben heul niet zo'n shopper hoor, echt niet. Ik ga maar heel weinig.
En dat TCD is weer zoiets waar ik dan weer niet een van bovenstaande aan wil/durf, dus dat moet dan nog maar wat anders wordenOf nog even goed in mijn kast zoeken. Of misschien die zwarte toch van hierboven. Alleen de dresscode is 'Dress a little Dutch' dus dan maar met een oranje sjaaltje ofzo
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen die zwarte is van de H&M, die andere twee van eh... eentje van de V&D van de onderste verdieping achterin bij die truttelkleren en eentje van de Bijenkorf
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
van de V&D van de onderste verdieping achterin bij die truttelkleren
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
Tombola, jij met die gestipte en ik met die gebloemde kunnen zo Parijs in![]()
Dat is waar jaquote:Op zondag 13 juni 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er nog aan zitten denken om er zo eentje te halen voor vrijdag, maar ik denk met die dresscode dat er dan 84 mensen in hetzelfde jurkje lopen.
Ik kan natuurlijk ook een oranje onderbroek onder het creme jurkje doen! ()
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 13 juni 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
Tombola, jij met die gestipte en ik met die gebloemde kunnen zo Parijs in![]()
Hehe die oogjesquote:Op zondag 13 juni 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
Even wat F&F er tussendoor.
Ceiling cat iz watching you.
[ afbeelding ]
Merciquote:
Aw!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
En dankzij de moderne technieken kunnen de dwars door genoemde ceiling kijken.![]()
[ afbeelding ]
Sukkeltje dat hij is.Inmiddels hangt hij met zijn hoofd half door dat gat.
![]()
In het Redcat topic zet ik dadelijk nog een fillumke van de sukkel neer.
Lekker wief bende ook. En dat zwarte jurkje vind ik je het beste staan, maar die andere zijn wel lekker zomers en goed voor Madeira enzoquote:Op zondag 13 juni 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Nou komen ze, let bij het creme gebeuren niet op het foute ondergoed eronder![]()
Het was ff snel in de gang, nogmaals, mijn spijkerbroek hangt net buiten beeld om mijn enkels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gebloemde, só not me, maar mijn moeder gaat het leuk vinden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan Erik nog mee en jullie kunnen gaan
Wat een schatje is het tochquote:Op zondag 13 juni 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
En dankzij de moderne technieken kunnen de dwars door genoemde ceiling kijken.![]()
[ afbeelding ]
Sukkeltje dat hij is.Inmiddels hangt hij met zijn hoofd half door dat gat.
![]()
In het Redcat topic zet ik dadelijk nog een fillumke van de sukkel neer.
Die zwarte toch wel? met oranje sjaaltje of iets?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Merci
Maar niet echt geschikt voor TCD he? Wat denk jij?
[..]
Aw!
Doe jij zo'n bavaria dress aan?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zwarte toch wel? met oranje sjaaltje of iets?
Ja dat kan misschien nog wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zwarte toch wel? met oranje sjaaltje of iets?
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe jij zo'n bavaria dress aan?[ afbeelding ]
Nee ik moet nog even kijken... heb tijdje geleden al 2 leuke overhemden besteld, maar had deze week mailtje dat eentje niet meer leverbaar was en ze alternatief zochten. De ander zou verstuut worden maar ook nog niet binnn...quote:Op zondag 13 juni 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me wel geinig, een man in zo'n dressquote:Op zondag 13 juni 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat kan misschien nog wel.
Moet ik nog ff schoenen shoppen
Ik heb wel veel hakken voor er onder, maar die zijn heul hoog en ik wil niet dat jullie tegen me op hoeven kijken vrijdag
[..]
![]()
Kan toch ook een oranje shirt onder een normaal overhemd?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik moet nog even kijken... heb tijdje geleden al 2 leuke overhemden besteld, maar had deze week mailtje dat eentje niet meer leverbaar was en ze alternatief zochten. De ander zou verstuut worden maar ook nog niet binnn...
Nou het idee is dat t gewoon subtiel is, dus ik ga geen oranje shirt aan doen. Heb een echte oranje stropdas, gewoon een mooi, niet zo'n prulding ofzo. Miss dat dat leuk te combineren is, beetje losjes ofzoquote:Op zondag 13 juni 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan toch ook een oranje shirt onder een normaal overhemd?
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon overhemd en maantjes oranjeverfquote:Op zondag 13 juni 2010 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik moet nog even kijken... heb tijdje geleden al 2 leuke overhemden besteld, maar had deze week mailtje dat eentje niet meer leverbaar was en ze alternatief zochten. De ander zou verstuut worden maar ook nog niet binnn...
Hihiquote:Op zondag 13 juni 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het idee is dat t gewoon subtiel is, dus ik ga geen oranje shirt aan doen. Heb een echte oranje stropdas, gewoon een mooi, niet zo'n prulding ofzo. Miss dat dat leuk te combineren is, beetje losjes ofzo
oh nee, een shirt is niet echt subtielquote:Op zondag 13 juni 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het idee is dat t gewoon subtiel is, dus ik ga geen oranje shirt aan doen. Heb een echte oranje stropdas, gewoon een mooi, niet zo'n prulding ofzo. Miss dat dat leuk te combineren is, beetje losjes ofzo
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
En we kijken toch altijd al tegen je op Greys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |