Ja, en dan normaal ook dat soort jurkjes aan zeker?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tip van de week!!
Ga eens wat vaker zo staan [ afbeelding ]
Nou ja, dat proberen ze dan te voorkomen, das dan wel weer aardigquote:Op zondag 13 juni 2010 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joepie, ook daar zitten we op te wachten
Ga maar eens een goede bh en bijpassende slip/string kopenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het absurd om 25¤ uit te geven aan ondergoed. En het is echt te fout om daar dan zo mee te pimpen
.
Ja, ik had er bij moeten zeggen "voor mannen" en misschien zelfs "voor mannelijke arme studenten".quote:Op zondag 13 juni 2010 14:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga maar eens een goede bh en bijpassende slip/string kopen
Ah, ok...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik had er bij moeten zeggen "voor mannen" en misschien zelfs "voor mannelijke arme studenten".
Nee gewoon de pose will doquote:Op zondag 13 juni 2010 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan normaal ook dat soort jurkjes aan zeker?
Daar ben ik veel te druk voor joh, ik sta nooit zo lang stil!quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te druk voor joh, ik sta nooit zo lang stil!
Ja !quote:Op zondag 13 juni 2010 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Wat doe je dan als je lang in de rij bij een winkel staat? Dan hyper je links en rechts?
Ja, en een foto aan het makenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
Is Greys nu d'r ondergoed aan het passen?
Ik stik zowat in m'n wafeltjequote:Op zondag 13 juni 2010 14:55 schreef tombolafan het volgende:
Oh god, een algerijn is in de lichtmast geklommen tijdens de wedstrijd...Da nie mag nie
Gewoon even kort 'strike a pose' 3 seconden aanhouden en verder gaan met waar je mee bezig wasquote:
Nou ja, het komt niet meer in beeld nu, maar de commentator doet verslag:quote:
aha! Is DAT de truc!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon even kort 'strike a pose' 3 seconden aanhouden en verder gaan met waar je mee bezig was
quote:
Oh, ik ga even naar de wc en die man is er alweer uit...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het komt niet meer in beeld nu, maar de commentator doet verslag:
Alle beveiliging staat hem op te wachten, want ja, niemand durft naar boven...
Ach, meestal denkt iedereen dat ik al moeder ben dus bezet ben, dus dan kan ik profileren wat ik wil maar dat helpt weinigquote:Op zondag 13 juni 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee, maar als je zo mooi op de foto kunt staan kun je jezelf ook wel een beetje profileren zo nu en dan
Ja dat is waar. Die link leggen mensen al snelquote:Op zondag 13 juni 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
Ach, meestal denkt iedereen dat ik al moeder ben dus bezet ben, dus dan kan ik profileren wat ik wil maar dat helpt weinig
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik ga even naar de wc en die man is er alweer uit...
Ik weet nog dat mn nichtje toen ze 5 was achterin zat bij me en ineens zei:quote:Op zondag 13 juni 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Die link leggen mensen al snel
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:21 schreef tombolafan het volgende:
En dan kijken ze naar mij van; jij bent helemaal niet donker!"oh, u bent zeker de moeder niet!"
Ja, dat duurt meestal wel evenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, dan kijken ze wel even vragend zeker voor ze zover zijn
Het is toch sowieso niet vreemd, zeker als die tweeling al compleet verschillend is. En adopteren is tegenwoordig ook de gewoonste zaak, dus alles kanquote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
dus het is wel logisch dat ze denken dat ze van mij zijn
idd, zo raar is het nietquote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is toch sowieso niet vreemd, zeker als die tweeling al compleet verschillend is. En adopteren is tegenwoordig ook de gewoonste zaak, dus alles kan
Ga ik ook nog doen vanavondquote:Op zondag 13 juni 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga nog even snel de bezem door m'n kledingkasten halen en wat spul opruimen
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Laterzzz allemaal![]()
Ik ben echt heel lui ineens, zometeen de oude kleren maar aan en gewoon bezig gaan, anders hang ik vanavond nog steeds op de bank
quote:
cool!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
Zo, dat was de shopping spree![]()
Score:
- zwart jurkje (want die had ik nog niet, uhuh)
- een heel tuttig mutsig jurkje met bloemetjes(dat wordt en blijft een kasthanger ben ik bang)
- een soort creme gevalletje dat ik niet uit kan leggen dus ik begin er maar niet aan
- 6 brownies van de Bijenkorf
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
Nee, ik was alweer bij de parkeergarage en toen bedacht ik me dat ik de sushi was vergeten en ik was te bedonderd om weer helemaal terug te lopen![]()
Ik heb ze niet meer nageteld maar toen ik de kleedkamers controleerde zag ik geen lijkjes liggen.quote:
Greysie!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
Nee, ik was alweer bij de parkeergarage en toen bedacht ik me dat ik de sushi was vergeten en ik was te bedonderd om weer helemaal terug te lopen![]()
Ja, het is gewoon precies als de foto's. De kleuren kloppen en omdat Ynske ze in hoge resolutie heeft gefotografeerd zijn ze haarscherp.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Cat voor ik het vergeet, jouw poesies op canvas, zijn ze van dichtbij net zo mooi als veraf?
Ik wil binnenkort een foto af laten drukken, maar er zijn zoveel winkels waar ik het kan laten doen...
Ja maar waar heb je ze af laten drukken?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon precies als de foto's. De kleuren kloppen en omdat Ynske ze in hoge resolutie heeft gefotografeerd zijn ze haarscherp.
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb even wat foto's gemaakt van de aankopen, maar zonder flits (dat gaat niet in de spiegel) en dus zijn ze wazig, maar dan krijgen jullie een idee. En bedenk daarbij dat mijn spijkerbroek op mijn enkels hangt, net buiten beeld. Charming, 'ey?Ff uploaden.
Ik heb ze online besteld bij herinneringenoplinnen.nl. Formaat kiezen, foto uploaden en het wijst zich vanzelf. Ik had ze in 2 dagen in huis, prima service!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar waar heb je ze af laten drukken?Iets bij jou in de buurt of een grote winkel?
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ze online besteld bij herinneringenoplinnen.nl. Formaat kiezen, foto uploaden en het wijst zich vanzelf. Ik had ze in 2 dagen in huis, prima service!
WK.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gut de mannen zitten weer te etteren in het WK-lekkere mannen topic.
quote:
Maar 's middags al he... dus ik weet niet hoe laat die bbq is?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WK.![]()
In mijn straat is er NIKS oranje!![]()
![]()
![]()
Zaterdag zal ik eraan moeten geloven, familie BBQ en het schijnt dat NL-Japan dan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |