Een oranje shirt onder een zwart overhemd welquote:Op zondag 13 juni 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh nee, een shirt is niet echt subtiel
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een oranje shirt onder een zwart overhemd wel. Zwarte overhemden
.
Het is haar eerste post toch?quote:
Ditquote:
dont hate cuz im bossquote:
quote:
Er zijn nu ook genoeg 'subtiele' oranje kledingstukken hoorquote:Ach ik bedenk wel wat (vast met wat hulp van jullie), maar t idee is toch dat t gewoon beetje subtiel is en geen hossende oranje massa, toch Greys?
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier achter wonen Ghanezen... ze gingen helemaal los
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Nou komen ze, let bij het creme gebeuren niet op het foute ondergoed eronder![]()
Het was ff snel in de gang, nogmaals, mijn spijkerbroek hangt net buiten beeld om mijn enkels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gebloemde, só not me, maar mijn moeder gaat het leuk vinden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Errug leuk als dat je zo staatquote:Op zondag 13 juni 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, nu owen jullie me allemaal wel, maar ik zocht dus op oranje haar en kwam dit tegen:
[ afbeelding ]
Graag gedaan jongens
Ik zal wel over het oranje haar kijken, omdat mijn oog op wat anders viel...quote:Op zondag 13 juni 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, nu owen jullie me allemaal wel, maar ik zocht dus op oranje haar en kwam dit tegen:
[ afbeelding ]
Graag gedaan jongens
Ja. Subtiel!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Bennytrix
Ach ik bedenk wel wat (vast met wat hulp van jullie), maar t idee is toch dat t gewoon beetje subtiel is en geen hossende oranje massa, toch Greys?
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal wel over het oranje haar kijken, omdat mijn oog op wat anders viel...
maar wat een geniaal plaatje
Ik kom uit op plaatjes van Bassiequote:Op zondag 13 juni 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is geen oranje haar, daar zocht ik alleen naar op google
quote:En grazie![]()
Liever zwart dan wit,quote:Op zondag 13 juni 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Subtiel!
Nee. Geen hossende oranje massa! *ril*
Heb je geen effen wit of zwart overhemd?
Spijkerbroek, overhemd dicht en over je broek en dan die oranje stropdas een beetje lossig er overheen.
Zoiets!
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Liever zwart dan wit,. En de bovenste twee knoopjes open.
quote:
Ja und? Daar staat geen straf op en deed het niet xpresquote:
Heul niet, dat is een boa!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik al een Beessie om m'n nek in m'n avatar had, voordat ik wist dat AH met beessies kwam![]()
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat vlaggetje zijn zeker ook 3 (kleine) beesies?
quote:
Nee, maar wel gewend dat hij in mijn AT opdook.quote:
quote:
quote:
Oh, dus ik val niet uit de toon als ik niet iets oranjes aan heb?quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dus ik val niet uit de toon als ik niet iets oranjes aan heb?Ik denk dat ik nog wel even ga shoppen vrijdagochtend, want zoals gewoonlijk heb ik weer helemaal niks leuks in de kast
Die was erg leuk jaquote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
Het enige wat ik nog helemaal leuk vind is een jurkje wat ik laatst had gekocht, maar die hebben jullie al gezien op de ESF meet
Klopt!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die was erg leuk jaleek me ook heerlijk zitten.
Stretchquote:
Het was niet zozeer stretch, maar meer dat hij om het lichaam heen valt in plaats van dat het helemaal strak zitquote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stretchheerlijk!
Heb vrijdag wel een mooie lap stof met delftsblauw gescoord maar zo snel maak ik daar geen rok van.
Oeh heb nog wel een gaaf wit jurkjeals ik dat nog pas
Ohquote:Op zondag 13 juni 2010 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was niet zozeer stretch, maar meer dat hij om het lichaam heen valt in plaats van dat het helemaal strak zit![]()
En de lengte is voor mij precies goed. Niet te lang en niet te kort. Laatst zag ik een meisje in de bus die hetzelfde ding als een tuniekje aan had (dus met een jeans eronder). Maar zij was dus ook minimaal 20 centimeter langer dan ik
Nee, met mijn korte pootjes al helemaal niet!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ohja dat is snel met jurkjes en rokken dan wordt het zo'n over de knieën ding en dat is weer niet leuk.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, met mijn korte pootjes al helemaal niet!
Volgens mij heb ik nog wat kortere pootjes dan jij! Of je had hele hoge hakken aanquote:Op zondag 13 juni 2010 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dan heb ik die ook want gooi regelmatig wat onder de naaimachine voor een stukje eraf.
Nee kan helaas niet op hakken lopenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wat kortere pootjes dan jij! Of je had hele hoge hakken aan
Ik ben 1,63mquote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee kan helaas niet op hakken lopendus iets van 3 cm max?
Maar dan heb je met broeken ook een probleem toch?
Echt? Dat dacht ik niet hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben 1,63m![]()
Ja, altijd. Mijn mama kort ze inIk heb lengtemaat 30
Ze maken ze wel hoor, broeken met die lengtemaat, maar volgens mij hangt er dan één zo'n exemplaar per winkel ofzo
Ik had hakken aan!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt? Dat dacht ik niet hoordacht iets van 1.70 ook.
Hihi ik geef oma ook regelmatig wat te doenmaar heb het ook maar zelf geleerd.
En klopt korte lengtematen vliegen eruit 32 idem.
quote:
Doe je goed danquote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had hakken aan!![]()
Ja, alle meisjes met lengtemaat 30 moeten ook aan de lengtemaat 32 (om die vervolgens in te korten) dus dat loopt wel hard. Ik begrijp ook niet dat ze niet meer in lengtemaat 30 hebben, er zijn zat meisjes die even lang of korter zijn dan ik.
Ja, en daar kan je moeilijk een stuk aanplakkenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef JJH het volgende:
Lang zijn is ook niet alles hoor. Er worden minstens net zo weinig lange broeken geleverd als korte....
Dat geloof ikquote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef JJH het volgende:
Lang zijn is ook niet alles hoor. Er worden minstens net zo weinig lange broeken geleverd als korte....
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik ben weer nieuw hier, na lange afwezigheid.
Hoe lang was je hier niet?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
Vrijdag!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe lang was je hier niet?
Ik sinds donderdag.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en daar kan je moeilijk een stuk aanplakken
En overhemden met een extra lange mouwen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat geloof ikheb al vaak genoeg zomen uitgelegd en bandjes aan de zoom gestikt voor een vriendin dus dat lijkt me ook behoorlijk vervelend.
Die onthoud ik voor na mijn vakantiequote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
Dan ben je heul niet zo lang weggeweest.quote:
Bookmarken, scheelt geheugen!quote:
Jij hebt vaak wel hele gave overhemden dus dat gaat wel goedquote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
En overhemden met een extra lange mouwen.
En veel en lang zoeken over het algemeen. Gelukkig heb ik ondertussen wel mijn winkels waar ik vaak slaag.
Ha, daar ben jequote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe lang was je hier niet?
Ik sinds donderdag.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
Wanneer, waarheen?quote:
Dank je.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij hebt vaak wel hele gave overhemden dus dat gaat wel goed
Graag gedaanquote:
Goede en terechte vraag!quote:
Wij gaan dit jaar niet meer, dat zit er niet in.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Over een ruime maand en ik weet nog niet waar heen. Maar we gaan sowieso
Hotelkamer?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
Goodbye, doe gewoon dat jurkje vrijdag aan joh! Die is echt superleuk en jij voelt je er goed in!
En dan koop je toch een dun oranje sjaaltje dat je dan stewardesserig om je nek knoopt? Doe ik ook, da's mijn enige oranje vrijdag
Ik ben benieuwd naar onze hotelkamer!
Ja, we gaan vrijdag in Rotterdam op stap en daarna slapen in het enige 5-sterren hotel van Rotterdamquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, we gaan vrijdag in Rotterdam op stap en daarna slapen in het enige 5-sterren hotel van Rotterdam
Ik word trouwens knettergek van dat geluid van die toeters bij dat voetbal. Alsof er constant een mug om je heen zwermt die heul hard zoemt
Sowieso een saaie wedstrijd. Helaas.
O zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, we gaan vrijdag in Rotterdam op stap en daarna slapen in het enige 5-sterren hotel van Rotterdam
Ik word trouwens knettergek van dat geluid van die toeters bij dat voetbal. Alsof er constant een mug om je heen zwermt die heul hard zoemt
Sowieso een saaie wedstrijd. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |