Als de Nederlandse cultuur behouden moet blijven, zou de PVV er sowieso niet op moeten bezuinigen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:55 schreef therealpvv het volgende:
Stelling: de linkse hobby Lowlands moet doormiddel van korten op de subsidie en een langharigtuigtax, gedwongen worden tot het programmeren van meer Nederlandstalige artiesten, zodat de Nederlandse cultuur beter behouden blijft.
Denk het niet hoor... TS is niet bijvoorbaat dezelfde stem als de PVV.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:29 schreef Basp1 het volgende:
Wil de PVV nu meteen al subsidie gaan verstrekken aan lowlands om nederlandse artiesten te programeren. Wat een filpflop mannetjes zijn het toch , eerst al het aow standpunt afwijken, en nu ook stiekem toch wel subsidies op kunst en cultuur verhogen.
Nou toch wel wat hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik denk dat er beangstigend weinig gesubsidieerd wordt aan Lowlands. Ergo rechtse hobby.
Gemeente Dronten heet misschien subsidie, maar is gewoon verkapte reclamequote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Nou toch wel wat hoor.
Gemeente Dronten: 60.000 euro Bron
OCW: 200.000 euro (2009) Bron
Hij had het over muziekquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:48 schreef RedGuy het volgende:
Staan altijd genoeg Nederlandstalige rappers op Lowlands.
En die andere is voor ballet en saai theater. Dat is een (paar?) jaar ook niet geweest vanwege geen subsidie, ik heb 't niet gemist.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gemeente Dronten heet misschien subsidie, maar is gewoon verkapte reclame
Acda en de Munnik deden het ooit goed in de Charlie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:07 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Echt niet! Geen Jan Smit of andere Volendam-troep op Lowlands!!!!
Ze hebben ook ooit zo'n Nederpopshow gehad met Erik Mesie en dergelijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:57 schreef Basp1 het volgende:
De ode aan jhonny hoes was ook geweldig en voornamelijk nederlandstalig, met nog redelijk wat smartlappen erbij ook.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Nou toch wel wat hoor.
Gemeente Dronten: 60.000 euro Bron
OCW: 200.000 euro (2009) Bron
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:40 schreef portie het volgende:
Lucky Fonz III zal voor mij wel de enige NL talige artiest zijn
Kut, die zingt zelfs meerendeel engels...![]()
Koos Alberts heeft nooit op Lowlands gestaan!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
TS is dus Lowlands noob. Anders had hij wel geweten dat alle grote nederlandstalige artiesten allang op lowlands hebben ge staan:
Vader Abraham
Koos Alberts
Imca Marina
Arie Ribbens
Bonnie St Claire
Ria Valk
Denny Christian
Eddy Wally
Harry Slinger
Arne Jansen
Annie de Reuver
Albert West
Etc.
Gezeten dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Koos Alberts heeft nooit op Lowlands gestaan!
Die ging in 2001 op Lowlands voor het wereldrecord polonaise lopen over het terrein. Is niet gelukt.quote:
De vrijdag mist nog een echte Alpha headliner. En ik heb ook nog niets gezien in de lijn van Lowlands zingt en voorheen Wipneus en Pim of Games in Concert.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef whosvegas het volgende:
Lijkt me lachen, een tent met piraten muzeik
Neh, Air komt nog wel na Blink. The Kooks ook wel. (Groove Armada staat denk ik in de Grolsch.) Maar afsluiten? Nee, dat denk ik niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef ohnikua het volgende:
Op vrijdag verwacht ik Blink 182 als afsluiter en The Kooks als act daarvoor
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Gerda dan maar ook haar kraker doet:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |