Inderdaad, WK en andere leuke dingen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, morgen is een stuk beter. Uitslapen, douchen, WK, slapen.
Doe niet alsof je niet zou geven.quote:
Laki gaat nooit van zijn leven foto's van zichzelf sturen. Je kan dus wel redelijk zeker zijn dat hij het niet isquote:
Dat is toch mooi meegenomen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, mn ouders zeiden ja als je dit invult en dat dan kan je geld winnen.Zal wel 250 zijn.
quote:
Is die picca te lekker ofzo?quote:
Blijf van dr af.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoezo niet ally? Beetje e-relatie dit dat?
Als hij lichtbruin is (lees: beige), halflang donker haar en een beetje rare ogen. Dan is hij het, anders niet.quote:
Ik wil niet 1 van de velen zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 15:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoezo niet ally? Beetje e-relatie dit dat?
nope. Waarvan?quote:
Kan niet meerquote:Op zondag 13 juni 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'KLBSC'.
wat leuk
Dan weet ze nog niks.quote:
SUPER MARIO 64quote:
Final Fantasy 7 staat in dat filmpjequote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ohjawel man. Doet me denken aan een n64 game.
Nee je gelooft me maarquote:Op zondag 13 juni 2010 15:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wtf. Beter maak je een foto met bordje en Laki erop
.
Fake dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee je gelooft me maarGa je weer haten op handschrift zeker.
Misschien komt het wel andersom.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Otis2.0 het volgende:
haha als nigeria doorgaat en duitsland ook en ze komen tegen elkaar dan staat er zo bij de stand van NIG-GER
Je bent mijn enige hoor. Ik wil dat jij me e-ontgroendquote:Op zondag 13 juni 2010 15:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil niet 1 van de velen zijn. Exclusive only.
Doe dan heel even tinychat met me, gewoon zodat ik kan zienquote:Op zondag 13 juni 2010 15:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee je gelooft me maarGa je weer haten op handschrift zeker.
Vage remix manquote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
SUPER MARIO 64![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent de naam lakitu niet waardig
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
SUPER MARIO 64![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent de naam lakitu niet waardig
Dat geluidje heeft de maker van dat filmpje er zelf achter geplakt aldus de beschrijvingquote:
Nee, ik ben meer van de real dealquote:Op zondag 13 juni 2010 15:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je bent mijn enige hoor. Ik wil dat jij me e-ontgroend
Is gewoon het origineel hoorquote:
Nummer is ook van Super Mario.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Dat geluidje heeft de maker van dat filmpje er zelf achter geplakt aldus de beschrijving
Nummer is gewoon van final fantasy 7:
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat is er achter geplaktquote:Op zondag 13 juni 2010 15:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is gewoon het origineel hoor.
[..]
Nummer is ook van Super Mario.
Koop webcam voor me dan, praten we verder.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe dan heel even tinychat met me, gewoon zodat ik kan zien.
Jammer. We waren een mooi koppel geweest.quote:
wiequote:
Ga me niet lekker maken met dit, vriendjequote:Op zondag 13 juni 2010 15:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Koop webcam voor me dan, praten we verder.
Oja klopt, remix is van Mario.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is er achter geplakt
1. De maker van dat filmpje zegt het in de beschrijving
2. Je hoort verder geen ingame geluiden
3. Het loopt niet synchroon met de levelovergang
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13 nog geen 5 euroquote:Op zondag 13 juni 2010 15:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Koop webcam voor me dan, praten we verder.
quote:
quote:
True. Toch vind ik je wel aanquote:Op zondag 13 juni 2010 15:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jammer. We waren een mooi koppel geweest.
De mijne doet het opzich wel, maar ik ben bang om m aan te sluiten, vorige keer kreeg ik er een bluescreen van.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13 nog geen 5 euro
Als ik dit hoor denk ik altijd aan mezelf die altijd 3x springt. Hoep, woohoo, YIIHAAAAA. Zo leuk was datquote:
Een van de beste spellen OOIT.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als ik dit hoor denk ik altijd aan mezelf die altijd 3x springt. Hoep, woohoo, YIIHAAAAA. Zo leuk was dat
Hele album is gelekt.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Lakitu het volgende:
Remix van die What is love geleaked, van Eminem's nieuwe album.
Present.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:57 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die morgen het Wilhelmus niet kunnen meezingen!
Ja, al vaak besteld en altijd binnengekomen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
Hey Japs, dat dealextreme, is dat betrouwbaar?
Wat een eerste klas kankerquote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Lakitu het volgende:
Remix van die What is love geleaked, van Eminem's nieuwe album.
Beetje jammer dat ze geen wit toetsenbordje voor mn BB hebben. Wel de rest van de witte behuizing voor cheapo. Imma do it. Koop dat toetsenbord wel apart somewhere.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, al vaak besteld en altijd binnengekomen.
Jij ook schatje van mequote:
vriendje luister die drie songs die ik net heb gepost, 100% dat je een traantje wegpinkt.quote:
http://www.focalprice.com/quote:Op zondag 13 juni 2010 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze geen wit toetsenbordje voor mn BB hebben. Wel de rest van de witte behuizing voor cheapo. Imma do it. Koop dat toetsenbord wel apart somewhere.Heb je nog meer van die sites?
Die BOSSS themequote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
vriendje luister die drie songs die ik net heb gepost, 100% dat je een traantje wegpinkt.
wat is er nou tussen je boy en jouquote:Op zondag 13 juni 2010 16:10 schreef Allure_ het volgende:
Als ik moet kiezen word het denk ik Prince. Even ter info.
Hosselverhalenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:10 schreef Allure_ het volgende:
Als ik moet kiezen word het denk ik Prince. Even ter info.
Merciiiiiiiii!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com/
http://www.budgetgadgets.com/
http://www.dealperfect.com/
Omdat je dat erbij zette heb ik geklikt.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:16 schreef Skylark. het volgende:
http://www.mariomayhem.co(...)0Snow%20Mountain.mp3
![]()
![]()
![]()
niemand klikt he
Ik weet ook nog precies waar dat wasquote:Op zondag 13 juni 2010 16:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat je dat erbij zette heb ik geklikt.
Dit moet je eens klikken:quote:Op zondag 13 juni 2010 16:16 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
niemand klikt he
Haha dat level was kutquote:Op zondag 13 juni 2010 16:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet ook nog precies waar dat was. Met die kleine kutpinguin waar je eerst moet sliden om hem naar z'n moeder te brengen.
Hotlink faal.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:16 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
niemand klikt he
Maak me niet jaloers met je praat over andere bois.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo'n gespierd neger lichaam had. Tattoo's alles.
http://www.mariomayhem.co(...)ginal_soundtrack.phpquote:Op zondag 13 juni 2010 16:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha dat level was kut. Maar die link werkt niet trouwens.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die deze niet MASSIVE CREDIT geven
Ja zoo vrolijkquote:Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://www.mariomayhem.co(...)ginal_soundtrack.php
Klik op Snowy Mountain.
Doen alsof je dat zelf niet luistertquote:
Wat praat jij dan.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:24 schreef Potloodvis het volgende:
17 jaar en overal tatoeages. Je komt ECHT NEP over All.
Ik mag toch wel over voetballers dromenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maak me niet jaloers met je praat over andere bois.
DIE TUNEquote:
Jaquote:Op zondag 13 juni 2010 16:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
DIE TUNEKende je die short cut ook. Bij het begin van die lap bij die grote spurt naar beneden en dan ineens links van de baan af zodat je de halve map skipte
.
Iedereen speelde die spellen.quote:
E-bonding.quote:
Ja, laat je piemeltje maar eens zien aan Ome Allquote:Op zondag 13 juni 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kalende man van begin 30 die kickt op jongetjes.
Waarom heb jij dan nog geeneenquote:
Die was kaaaaaaaaaaankerirritant.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:29 schreef Skylark. het volgende:
Ik zoek nu die theme van dat DK level die DODELIJK was met die bruggetjes.
Omdat ik die spellen wel tof vond maar niet als een of andere mongol op die muziek gaat loppen fappen. Die spelen zijn geweldig om te spelen ja maar die muziek kan mij geen donder boeien.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan nog geeneengepost in het afgelopen half uur?
kan nietquote:Op zondag 13 juni 2010 16:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik die spellen wel tof vond maar niet als een of andere mongol op die muziek gaat loppen fappen. Die spelen zijn geweldig om te spelen ja maar die muziek kan mij geen donder boeien.
quote:
Die muziekjes zijn ingame heel erg leuk maar dan wel als je het spel erbij speelt. Je gaat toch niet naar die meuk luisteren als je ook gewoon het spel kan spelen, alsjeblieft zegquote:
Het gaat om het nostalgische gevoel dat terugkomt.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Die muziekjes zijn ingame heel erg leuk maar dan wel als je het spel erbij speelt. Je gaat toch niet naar die meuk luisteren als je ook gewoon het spel kan spelen, alsjeblieft zeg
En dan ook een rits bananen aan je trekhaak?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik draai altijd game muziek in de auto.
Wel 3 rode schildenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dan ook een rits bananen aan je trekhaak?
Dat was het ultieme item.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wel 3 rode schilden. Als bescherming voor botsingen.
Ja die shit was wel geilquote:Op zondag 13 juni 2010 16:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat was het ultieme item.ik vond die fijner dan ster.
Ster en bliksem waren gay. Geef mij maar 3 rode of 3 groene.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat was het ultieme item.ik vond die fijner dan ster.
Het leukste was dat als jij 1e stond je alleen maar scare items kreeg zoals groen schild maar als je broertje dan achter je reed of je inhaalde en jij hem dan precies raakte met een groen schildquote:Op zondag 13 juni 2010 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ster en bliksem waren gay. Geef mij maar 3 rode of 3 groene.
Met dat poison gasquote:Op zondag 13 juni 2010 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat level van Super Mario 64 met al die spinnen en shit waar je altijd verdwaaldeals kanker een level was
?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:36 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb momenteel al iets teveel gevoel en emotie
Ik gedraag me al de hele dag naar mijn gevoel, ik lijk net een wijfquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat level van Super Mario 64 met al die spinnen en shit waar je altijd verdwaaldeals kanker een level was
Heb je die chick nog niet geregeld dan.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik gedraag me al de hele dag naar mijn gevoel, ik lijk net een wijf
Beter is deze dag dus gauw voorbij
Dat is best wel gay ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik gedraag me al de hele dag naar mijn gevoel, ik lijk net een wijf
Beter is deze dag dus gauw voorbij
Working on itquote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je die chick nog niet geregeld dan.
OHja die ook nogquote:Op zondag 13 juni 2010 16:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik haatte vooral dat level met die aal met die ster aan z'n kont. Ik haatte onderwaterzwemmen. Altijd die STRESS of je nog bij een muntje kon komen zodat je weer adem kreeg.
Dat heb ik dus net serieus overwegen en afgewezen vanwege dat level. En deels die onder water.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik herken het gelijk weer. Daarom zou ik het nu ook niet meer spelen. Door dat level
Hahaha ja dat dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OHja die ook nogSowieso onderwater lvl's zijn altijd kut. Ook met Zelda.
Je kon daar ook kk chill vliegen met je mutsje. Op die eilanden enzo.quote:
Vliegen was chill maar ook lastig.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je kon daar ook kk chill vliegen met je mutsje. Op die eilanden enzo.
Nog wat gebeurd daarnet?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:47 schreef Potloodvis het volgende:
Degelijke wedstrijd. Nu maar hopen dat Ghana ook met 1-0 wint.
die heb ik zo vaak gedaanquote:
Zij kunnen wel dansen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, super gaaf. Als oranje supporters nou ook zo gezellig waren.
Nee, de match heb ik wel gezien. Ik had het over dat vestje terugbrengen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders, maar ze laten elkaar ten minste voetballen.
Ik ookquote:
Zoveel kutlvl's als je erover nadenktquote:
quote:
Volgens mij weet ze niet dat ik een vriendin heb. Ze had zich speciaal voor mij gedoucht en haar vader had al gevraagd wie ik was. Toen ik de deur uitliep zonder haar een kusje te geven keek ze ook lichtelijk teleurgesteld.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, de match heb ik wel gezien. Ik had het over dat vestje terugbrengen.
Stijldansenquote:
quote:
Zie deze man tories zetten.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze niet dat ik een vriendin heb. Ze had zich speciaal voor mij gedoucht en haar vader had al gevraagd wie ik was. Toen ik de deur uitliep zonder haar een kusje te geven keek ze ook lichtelijk teleurgesteld.
Grapjasquote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze niet dat ik een vriendin heb. Ze had zich speciaal voor mij gedoucht en haar vader had al gevraagd wie ik was. Toen ik de deur uitliep zonder haar een kusje te geven keek ze ook lichtelijk teleurgesteld.
Ja, lach maar. Je hebt er best veel aanquote:
Gabberrrquote:Op zondag 13 juni 2010 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik alleen die lijpe danspasjes uit de 80's en 90's. Echt dansen kan ik niet.
Oei, meteen ook haar vader erbijquote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik je hiervoor bewijs kan geven, maar wat zou ik ermee opschieten om zo'n verhaal te verzinnen?quote:
ja kan ik =$quote:
C-walk en jerken doet die boy laki.quote:
Ja, maar die moest van haar maar terug naar buiten waar hij aan het werk was. Dus ik weet hoe hij eruit ziet maar niet mee gepraat. Haar broertje kwam ook even spieken.quote:
E-penis.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik je hiervoor bewijs kan geven, maar wat zou ik ermee opschieten om zo'n verhaal te verzinnen?
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Onmogelijk boy. Ik heb me gister onsterfelijk gemaakt door zo'n beetje alle dansen te doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso heb ik hier de soepelste heupen. Maar dat heb ik al meerdere malen gezegd.
Deze boi werd gister gesandwiched door 4 15 jarigen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Onmogelijk boy. Ik heb me gister onsterfelijk gemaakt door zo'n beetje alle dansen te doen.
Volgens mij ben jij echt een soort Fezquote:Op zondag 13 juni 2010 16:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso heb ik hier de soepelste heupen. Maar dat heb ik al meerdere malen gezegd.
Grapjasquote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Deze boi werd gister gesandwiched door 4 15 jarigen.
+100000 e-penis.
Ah, nouja daar ga ik niet echt voor maar goedquote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
+100000 e-penis.
Noot van de uitgever: C_N had de limited edition van de Twilight Boxset vast.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
+100000 e-penis.
ACCEPT DEFEAT.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, nouja daar ga ik niet echt voor maar goed.
Alsof je gister uitwas ipv offline weergevenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
+100000 e-penis.
Word.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een soort Fez
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Noot van de uitgever: C_N had de limited edition van de Twilight Boxset vast.
Bustedquote:Op zondag 13 juni 2010 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof je gister uitwas ipv offline weergeven![]()
GET REAL
Fez is dodelijk niet grappig. Ik wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een soort Fez
[ afbeelding ]
Je haat alleen op me omdat je me wilt.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hallo All, leuk dat je reageert.
[ afbeelding ]
Dit is het bewijs.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Fez is dodelijk niet grappig. Ik wel.
Je kon WD wel zijn, die denkt ook dat iedereen haar wil.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je haat alleen op me omdat je me wilt.
Ik wil wd en All wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kon WD wel zijn, die denkt ook dat iedereen haar wil.
Nee, hoor. Ik denk het alleen bij jou.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een status hebt hoog te houden op een forum.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou zeggen over mensen die je nog nooit onmoet hept :Squote:
Ik wil ynuhh wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou zeggen over mensen die je nog nooit onmoet hept :S
Dan denk maar verder.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik denk het alleen bij jou.
Ik ben status, ik houd anderen hoog.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een status hebt hoog te houden op een forum.
gwoon insgatten :pquote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou zeggen over mensen die je nog nooit onmoet hept :S
Chill nummer, toch maar eens dat album downloaden.quote:
ey zo sharen, jij mag die 2, ik mag ynuhh.quote:
ik handel niet in vrouwen, ik heb respect voor zequote:Op zondag 13 juni 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ey zo sharen, jij mag die 2, ik mag ynuhh.
Yeah.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben status, ik houd anderen hoog.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:07 schreef reetveter het volgende:
Zie die playboy's afgaan door te zeggen dat ze die en die chick wel willen. Ik niet, bij mij is het andersom. De chicks willen mij
quote:
Ik klikte om weer kiet te staan. Feedback: haha.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHA ik en Otis hebben de eerste TROLLFACE gespot!
KIJK 2.12!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check deze dan![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:09 schreef L0t.. het volgende:
Waarom..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check deze danI never workout
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:06 schreef Potloodvis het volgende:
Sowieso gingers die zeggen dat ze donkere haren hebben.
Ik moest gewoon een foto van 'r maken gisterenquote:
Volgens mij noemt ie je een gingerquote:
Oke gefeliciteerd.quote:
Like I give a damn, ik weet wel beter.quote:
Kijk een keer op je eigen Hyves dan. Of je kunt goed bewerken of je bent echte diehard fan voor het WK.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke gefeliciteerd.
[..]
Like I give a damn, ik weet wel beter.
whaha gekkie hoe kun je dat nou zien we zitten achter de computer :pquote:Op zondag 13 juni 2010 17:14 schreef Skylark. het volgende:
Willen alle mensen die ooit een 'meningsverschil' met PV hebben gehad hun hand opsteken?
Kun je beter vragen wie niet denk ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:14 schreef Skylark. het volgende:
Willen alle mensen die ooit een 'meningsverschil' met PV hebben gehad hun hand opsteken?
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:14 schreef Skylark. het volgende:
Wat een mannenhand heb jij.quote:
Zullen we ruilen, BT?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een mannenhand heb jij. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kijk een keer op je eigen Hyves dan. Of je kunt goed bewerken of je bent echte diehard fan voor het WK.
Ik las het op de melodie van de "The World is Mine".quote:Op zondag 13 juni 2010 17:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
THE GIRL IS MINE, MINE, MIINE. NO NO MINE MINE, SHE'S MINE MINE MINE
Kinderporno. TR.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
This really looks like a ginger to me. Really. Yeah.
Pak je een schaduwfoto eruit. Nee, deze is echt wel oranje.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was vroeger ook blond.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik las het op de melodie van de "The World is Mine".
Daar zit een gele filter overheen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pak je een schaduwfoto eruit. Nee, deze is echt wel oranje.
[ afbeelding ]
Knakworstvingers.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een mannenhand heb jij. [ afbeelding ]
Ja, dat verklaart nog niet waarom het oranje is dan.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar zit een gele filter overheen.
Wat noem je me Bt?quote:
Wat jij wil. Kneus.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat verklaart nog niet waarom het oranje is dan.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:18 schreef Potloodvis het volgende:
Ik houd het op koper. Je moet haren vaker wassen, dan roesten ze niet zo.
quote:
Ik ook manquote:
vaders worden erbij gehaald, shit just got realquote:
Was je vroeger man?quote:
Wie is deze sma'tje.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pak je een schaduwfoto eruit. Nee, deze is echt wel oranje.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHHAquote:Op zondag 13 juni 2010 17:20 schreef Potloodvis het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |