Inderdaad, WK en andere leuke dingen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, morgen is een stuk beter. Uitslapen, douchen, WK, slapen.
Doe niet alsof je niet zou geven.quote:
Laki gaat nooit van zijn leven foto's van zichzelf sturen. Je kan dus wel redelijk zeker zijn dat hij het niet isquote:
Dat is toch mooi meegenomen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, mn ouders zeiden ja als je dit invult en dat dan kan je geld winnen.Zal wel 250 zijn.
quote:
Is die picca te lekker ofzo?quote:
Blijf van dr af.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoezo niet ally? Beetje e-relatie dit dat?
Als hij lichtbruin is (lees: beige), halflang donker haar en een beetje rare ogen. Dan is hij het, anders niet.quote:
Ik wil niet 1 van de velen zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 15:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoezo niet ally? Beetje e-relatie dit dat?
nope. Waarvan?quote:
Kan niet meerquote:Op zondag 13 juni 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'KLBSC'.
wat leuk
Dan weet ze nog niks.quote:
SUPER MARIO 64quote:
Final Fantasy 7 staat in dat filmpjequote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ohjawel man. Doet me denken aan een n64 game.
Nee je gelooft me maarquote:Op zondag 13 juni 2010 15:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wtf. Beter maak je een foto met bordje en Laki erop
.
Fake dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee je gelooft me maarGa je weer haten op handschrift zeker.
Misschien komt het wel andersom.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Otis2.0 het volgende:
haha als nigeria doorgaat en duitsland ook en ze komen tegen elkaar dan staat er zo bij de stand van NIG-GER
Je bent mijn enige hoor. Ik wil dat jij me e-ontgroendquote:Op zondag 13 juni 2010 15:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil niet 1 van de velen zijn. Exclusive only.
Doe dan heel even tinychat met me, gewoon zodat ik kan zienquote:Op zondag 13 juni 2010 15:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee je gelooft me maarGa je weer haten op handschrift zeker.
Vage remix manquote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
SUPER MARIO 64![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent de naam lakitu niet waardig
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
SUPER MARIO 64![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent de naam lakitu niet waardig
Dat geluidje heeft de maker van dat filmpje er zelf achter geplakt aldus de beschrijvingquote:
Nee, ik ben meer van de real dealquote:Op zondag 13 juni 2010 15:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je bent mijn enige hoor. Ik wil dat jij me e-ontgroend
Is gewoon het origineel hoorquote:
Nummer is ook van Super Mario.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Dat geluidje heeft de maker van dat filmpje er zelf achter geplakt aldus de beschrijving
Nummer is gewoon van final fantasy 7:
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat is er achter geplaktquote:Op zondag 13 juni 2010 15:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is gewoon het origineel hoor.
[..]
Nummer is ook van Super Mario.
Koop webcam voor me dan, praten we verder.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe dan heel even tinychat met me, gewoon zodat ik kan zien.
Jammer. We waren een mooi koppel geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |