OHja die ook nogquote:Op zondag 13 juni 2010 16:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik haatte vooral dat level met die aal met die ster aan z'n kont. Ik haatte onderwaterzwemmen. Altijd die STRESS of je nog bij een muntje kon komen zodat je weer adem kreeg.
Dat heb ik dus net serieus overwegen en afgewezen vanwege dat level. En deels die onder water.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik herken het gelijk weer. Daarom zou ik het nu ook niet meer spelen. Door dat level
Hahaha ja dat dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OHja die ook nogSowieso onderwater lvl's zijn altijd kut. Ook met Zelda.
Je kon daar ook kk chill vliegen met je mutsje. Op die eilanden enzo.quote:
Vliegen was chill maar ook lastig.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je kon daar ook kk chill vliegen met je mutsje. Op die eilanden enzo.
Nog wat gebeurd daarnet?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:47 schreef Potloodvis het volgende:
Degelijke wedstrijd. Nu maar hopen dat Ghana ook met 1-0 wint.
die heb ik zo vaak gedaanquote:
Zij kunnen wel dansen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, super gaaf. Als oranje supporters nou ook zo gezellig waren.
Nee, de match heb ik wel gezien. Ik had het over dat vestje terugbrengen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders, maar ze laten elkaar ten minste voetballen.
Ik ookquote:
Zoveel kutlvl's als je erover nadenktquote:
quote:
Volgens mij weet ze niet dat ik een vriendin heb. Ze had zich speciaal voor mij gedoucht en haar vader had al gevraagd wie ik was. Toen ik de deur uitliep zonder haar een kusje te geven keek ze ook lichtelijk teleurgesteld.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, de match heb ik wel gezien. Ik had het over dat vestje terugbrengen.
Stijldansenquote:
quote:
Zie deze man tories zetten.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze niet dat ik een vriendin heb. Ze had zich speciaal voor mij gedoucht en haar vader had al gevraagd wie ik was. Toen ik de deur uitliep zonder haar een kusje te geven keek ze ook lichtelijk teleurgesteld.
Grapjasquote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze niet dat ik een vriendin heb. Ze had zich speciaal voor mij gedoucht en haar vader had al gevraagd wie ik was. Toen ik de deur uitliep zonder haar een kusje te geven keek ze ook lichtelijk teleurgesteld.
Ja, lach maar. Je hebt er best veel aanquote:
Gabberrrquote:Op zondag 13 juni 2010 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik alleen die lijpe danspasjes uit de 80's en 90's. Echt dansen kan ik niet.
Oei, meteen ook haar vader erbijquote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik je hiervoor bewijs kan geven, maar wat zou ik ermee opschieten om zo'n verhaal te verzinnen?quote:
ja kan ik =$quote:
C-walk en jerken doet die boy laki.quote:
Ja, maar die moest van haar maar terug naar buiten waar hij aan het werk was. Dus ik weet hoe hij eruit ziet maar niet mee gepraat. Haar broertje kwam ook even spieken.quote:
E-penis.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik je hiervoor bewijs kan geven, maar wat zou ik ermee opschieten om zo'n verhaal te verzinnen?
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Onmogelijk boy. Ik heb me gister onsterfelijk gemaakt door zo'n beetje alle dansen te doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso heb ik hier de soepelste heupen. Maar dat heb ik al meerdere malen gezegd.
Deze boi werd gister gesandwiched door 4 15 jarigen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Onmogelijk boy. Ik heb me gister onsterfelijk gemaakt door zo'n beetje alle dansen te doen.
Volgens mij ben jij echt een soort Fezquote:Op zondag 13 juni 2010 16:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso heb ik hier de soepelste heupen. Maar dat heb ik al meerdere malen gezegd.
Grapjasquote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Deze boi werd gister gesandwiched door 4 15 jarigen.
+100000 e-penis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |