quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef Szura het volgende:
Huta Galung wint in 3 sets van Knittel en speelt de 3e ronde van de kwalificatie voor Wimbledon.
Tegen Adrian Mannarino (Fra, 246)
Dat moet Nick van der Meer wel zijn geweest ja. Lefty met een zeer goed gravelspelletje. Jammer genoeg speelt hij sinds een jaartje ofzo niet meer internationaal.quote:
Ja, ik geloof het wel. Wat een enorm harde service heeft die zeg.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:14 schreef Chriz2k het volgende:
Het schijnt dat Julio Silva aangifte heeft gedaan tegen Koellerer wegens racisme, Koellerer zou hem een aap hebben genoemd en ''Ga terug naar de jungle'' hebben gezegd om vervolgens een aap na te doen door onder zijn armen te krabben.
http://esporte.uol.com.br(...)banido-do-tenis.jhtm
van:quote:Ok so I was at Eastbourne yesterday. I saw a guy stumbling around the grounds. Excuse my harshness but he looked like a fat alcoholic hobo. Half an hour later, much to my amazement, I saw him play a qualies match. It was none other than SamprasKilla George Bastl. What has he turned into? people were actually laughing at him as they walked past, pretty harsh.
Wat een baasquote:Op zondag 4 juli 2010 18:15 schreef wimderon het volgende:
Georg Bastl, de man die in 2002 Sampras naar huis sloeg op Wimbledon.
[..]
van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woont hij tegenwoordig in een hut in de bergen ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:15 schreef wimderon het volgende:
George Bastl, de man die in 2002 Sampras naar huis sloeg op Wimbledon.
[..]
van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk uit de kast. Het werd tijd zeg.quote:
quote:Pablo Cuevas URU [1] vs. Stephan Fransen NED [WC]
Q vs. Diego Junqueira ARG
Roko Karanusic CRO vs. Marcel Felder URU
Q vs. Steve Darcis BEL [6]
Daniel Köllerer AUT [3] vs. Denis Gremelmayr GER
Jiri Vanek CZE vs. Daniel Muñoz-De la Nava ESP
Ivo Klec SVK vs. Matwé Middelkoop NED
Filip Krajinovic SRB vs. Tobias Kamke GER [5]
Julio Silva BRA [8] vs. Gaston Gaudio ARG
Yannick Mertens BEL vs. Thomas Schoorel NED [WC]
Jonathan Dasnières de Véigy FRA vs. Q
Alexandre Sidorenko FRA vs. Oscar Hernandez ESP [4]
Yuri Schukin KAZ [7] vs. Jannick Lupescu NED [WC]
Justin Eleveld NED [WC] vs. Kristof Vliegen BEL
Q vs. Jerzy Janowicz POL
Simone Vagnozzi ITA vs. Peter Luczak AUS [2]
Stephan Fransen ken ik persoonlijk. Wel een slechte loting zeg.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Tim86 het volgende:
Challenger Scheveningen deze week, met oa Vliegen, Karanusic, Janowicz, Vanek, Luczak, Gremelmayr,Darcis, Gaudio en culthelden als King Oscar, Crazy Dani. Verder enkele notoire fixers (naast de 2 culthelden) en een lading Nederlanders met Fransen, Smit, Eleveld, Lupescu, Schoorel.
Ook Julio Silva doet mee, maar helaas kan hij Dani pas in de finale treffen
[..]
Wanneer speelt hij?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Chriz2k het volgende:
Even kijken of ik in de loop van de week nog een wedstrijdje van Crazy Dani kan meepakken.
Zijn 1e ronde partij is vandaag tegen Gremelmayr, dus hopelijk komt hij daar doorheen.quote:
Ik zie het ook. De OOP voor vandaag.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zijn 1e ronde partij is vandaag tegen Gremelmayr, dus hopelijk komt hij daar doorheen.
Ik had vandaag moeten gaan; achter elkaar Hernandez, Koellerer en Gaudio!
Heb ik voor niets helemaal de wedstrijdleiding opgebeldquote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zie het ook. De OOP voor vandaag.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb ik voor niets helemaal de wedstrijdleiding opgebeld.
Balen zeg.quote:
Prachtig affiche.quote:
Ben je er live aanwezig?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:53 schreef Tim86 het volgende:
Schoorel verliest set 1 met 7-5 tegen Gremelmayr. Had een lading setpoints op 5-4 op service van de Duitser maar verloor toch 3 games op rij.
Nee, Challengers zijn tegenwoordig bijna net zo goed te volgen eigenlijk.quote:
Oke, dank je wel. Ik ben bij Gremelmayer-Kamke geweest op vrijdag. Het was eigenlijk niks vond ik, tot 4-1 tweede set. Toen was het de ene mooie rally na de andere. Vond het het mooste tennis dat ik ooit live heb gezien.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Challengers zijn tegenwoordig bijna net zo goed te volgen eigenlijk.
Livescore: http://www.siemensopen.nl/item/siemens-open/189/live-score.html
En zelfs een hele goede stream: http://www.siemensopen.nl(...)eo-centre-court.html
Ja, vond ik ook jammer bij Stephan Franssen. Die had ik graag ver zien komen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:05 schreef Tim86 het volgende:
Ja zulke potjes zijn vaak verrassend leuk om te zien. Deze wedstrijd is nog behoorlijk slordig..Schoorel staat al de hele week flink te rammen van wat ik zo hoorde, maar mist op de beslissende momenten duidelijk nog de ervaring die Gremelmayr wel heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |