Sorry hoor, maar als je een ander mens zo'n hel toewenst, dan ben je zelf ook niet helemaal jofel.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:10 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Nee, is niet erg genoeg in landen als Nederland. Laat 'm maar mooi wegrotten. Hij kiest er voor om te gaan kloten in zulke landen.
Dat zal niet lang duren hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 16:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hetzelfde eten als het personeel, wat een luxe zeg.
Heb je dat niet meegekregen? Hij lag onder het bed en wordt nu verdacht van medeplichtigheid.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wat heeft die er nou weer mee te maken.
Dan weet je duidelijk niet waar je over praat idd.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je een ander mens zo'n hel toewenst, dan ben je zelf ook niet helemaal jofel.
En dat vind jij gek na het Flores-gebeuren?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:05 schreef Ladidadida het volgende:
Wat ook wel aangeeft dat ze hem gewoon èrgens voor willen straffen, maakt niet uit wat, en dan ook gewoon lekker lang. De hypocrisie daar is ook niet te filmen
OH NOESquote:Op zondag 13 juni 2010 16:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heb je dat niet meegekregen? Hij lag onder het bed en wordt nu verdacht van medeplichtigheid.
Had ie ff moeten nadenken dan. Hij heeft dat meisje in Peru vermoord....quote:Op zondag 13 juni 2010 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan weet je duidelijk niet waar je over praat idd.
Ik praat niet goed wat Joran heeft gedaan (áls 'ie het heeft gedaan) en van mij mag hij de rest van zijn leven in de bak blijven, maar dat hoeft niet onder zulke mensonterende omstandigheden.
quote:
Weet ik veel?! Daar komt mrcool mee!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wat heeft die er nou weer mee te maken.
Dat was toen nog helemaal niet gebeurdquote:Op zondag 13 juni 2010 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat vind jij gek na het Flores-gebeuren?
Ja dom van hem, maar daar gaat het niet om. Punt is dat je niemand zulke mensonterende toestanden toewenst.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
Had ie ff moeten nadenken dan. Hij heeft dat meisje in Peru vermoord....
Niemand? Ook Hitler niet? Benno L?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dom van hem, maar daar gaat het niet om. Punt is dat je niemand zulke mensonterende toestanden toewenst.
No shit Sherlock.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:16 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee was een geintje hoor... waarschijnlijk bedoelt hij Twitty.
Ik heb het over de uitzendingen ná de moord op SF. Moeilijk hè?quote:
Docu Renee Gielenquote:
Ja, ik kan nou ff de beelden niet vinden die ik gezien heb met die Dompig, hierboven refereer ik naar een betaalsite, beetje lullig. Ik heb die Dompig zien vertellen dat zij op Aruba heel erg gedwarsboomd waren door de FBI en de familie van NAtalee, en dat hij zoiets had van, je wil toch zeker wel dat ze gevonden wordt...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:21 schreef mrcool het volgende:
Dat ze banden hebben met Bush heb ik idd eerder gehoord...
De opzet hadden ze dus al vóór het gebeuren. Sterker nog, door die opzet heeft hij de kans gehad om weg te komen naar Peru.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het over de uitzendingen ná de moord op SF. Moeilijk hè?
Maar we gaan weer herkauwen over het feit dat Joran zo beestachtig behandelt wordt.
Been there, done that.
staat ook allemaal in het boek, en nog veel meer.quote:
De FIFA doet blijkbaar echt alles voor geldquote:Op zondag 13 juni 2010 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lol.. op de reclame langs de lijn bij Servië - Ghana staat: "Castrol Castrol".
Ligt eraan hoe heh, als ze op Aruba zaken wilde nagaan over Natalee leven om zo een compleet beeld te krijgen over dat vermiste meisje, en dat wordt tegengehouden door de nabestaande, dan wordt een onderzoek je wel moeilijk gemaakt ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:27 schreef mrcool het volgende:
Maar goed, ook al dwarsbomen ze zo'n onderzoek wil dat nog niet zeggen dat het onderzoek ook slecht uitgevoerd moet worden...
Dan kijk je ff op sbs6!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef fiooon het volgende:
Ik wil Joran-nieuws!!
Dit verhaal werpt wel licht op oud nieuws, misschien dat je het interessant vind. Wel veel delen trouens, heb het ooit op een druilerige zondagmiddag (als deze) zitten doorkijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef fiooon het volgende:
Zijn we allemaal aan het schaften ofzo? Ik wil Joran-nieuws!!
Lijkt me een onzin-verhaal...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:46 schreef beequeen het volgende:
Lekker betrouwbaar, die detectives.![]()
Elsevier 2008.
Meer ouwega ik niet uit de sloot halen.
Daar heb ik het dus ook ook over. Begrijpend lezen valt niet mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:26 schreef Ladidadida het volgende:
De opzet hadden ze dus al vóór het gebeuren. Sterker nog, door die opzet heeft hij de kans gehad om weg te komen naar Peru.
Dus dat en wat Luna zegt.quote:
Lekker, cafee noir lijkt me hier wel bij passen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat en wat Luna zegt.![]()
Koekje erbij?![]()
hehequote:Op zondag 13 juni 2010 16:53 schreef fiooon het volgende:
Als het in een Nederlands blad / krant / website staat zal het wel waar zijn.
Volgens dit artikel ligt hij juist niet op zijn matrasje maar op de grond ...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:57 schreef fiooon het volgende:
Het duurt me wel lang met nieuws over Joran. Ik begin me wel wat zorgen te maken over hem. Of komt het omdat het vandaag zondag is? Joran ligt gewoon lekker op zijn matrasje van zijn vrije dag te genieten.
Bron: http://elcomercio.pe/noti(...)miguel-castro-castroquote:Stephany Flores bekende moordenaar van slapen op de vloer, zelfs al was hij voorzien van een matras, op zijn eerste dag in de gevangenis
Ze moeten gewoon ff een cameraploeg bij hem langs sturen. Kom op nou... ik wil zien hoe ie daar zit, wat ie eet, hoe vies het daar is, wat voor leipo's er nog meer zitten, wat zijn uitzicht is, waar ie zijn behoefte moet doen.... Dát willen we zien.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:57 schreef fiooon het volgende:
Het duurt me wel lang met nieuws over Joran. Ik begin me wel wat zorgen te maken over hem. Of komt het omdat het vandaag zondag is? Joran ligt gewoon lekker op zijn matrasje van zijn vrije dag te genieten.
Talpa wil er vast wel geld instekenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon ff een cameraploeg bij hem langs sturen. Kom op nou... ik wil zien hoe ie daar zit, wat ie eet, hoe vies het daar is, wat voor leipo's er nog meer zitten, wat zijn uitzicht is, waar ie zijn behoefte moet doen.... Dát willen we zien.
Gaarne nog even de bron vermelden. Dat scheelt namelijk weer zoeken. Valt me trouwens nog mee dat Joran nog geen diaree heeft.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef MargrietV het volgende:
Vers van de pers:
Joran heeft 5x van de emmer gebruikt gemaakt, 1x voor een bolus, had pech emmer lazerde om. Moest zijn hempie gebruiken om het op te dweilen.
Heeft Meneer Pastoor op bezoek gehad, die vroeg of hij nog wat te biechten had.
Joran vroeg om vergeving en kreeg opdracht van Meneer Pastoor om een rozenkrans te bidden als boetendoening.
Hr. Pastoor was wel geschokt dat Joran met blote borst daar zat. Joran weigerde de communie, want hij had al droog brood gehad.
De gevangenisdirecteur kwam nog langs en die gaf hem een pak kaarten dan kon Joran lekker gaan Patience.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef MargrietV het volgende:
Vers van de pers:
Joran heeft 5x van de emmer gebruikt gemaakt, 1x voor een bolus, had pech emmer lazerde om. Moest zijn hempie gebruiken om het op te dweilen.
Heeft Meneer Pastoor op bezoek gehad, die vroeg of hij nog wat te biechten had.
Joran vroeg om vergeving en kreeg opdracht van Meneer Pastoor om een rozenkrans te bidden als boetendoening.
Hr. Pastoor was wel geschokt dat Joran met blote borst daar zat. Joran weigerde de communie, want hij had al droog brood gehad.
De gevangenisdirecteur kwam nog langs en die gaf hem een pak kaarten dan kon Joran lekker gaan Patience.
Precies! En ik vraag me ook af of hij een horloge draagt.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon ff een cameraploeg bij hem langs sturen. Kom op nou... ik wil zien hoe ie daar zit, wat ie eet, hoe vies het daar is, wat voor leipo's er nog meer zitten, wat zijn uitzicht is, waar ie zijn behoefte moet doen.... Dát willen we zien.
O ik heb er nog een liggen, die maggie wel hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:06 schreef MargrietV het volgende:
Bron: mijn duim.
Verder zit hij zonder verschoninkjes en wil graag 30 gele slips van Zeeman.
Ik zou dan 15 bruine en 15 gele slips nemen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:06 schreef MargrietV het volgende:
Bron: mijn duim.
Verder zit hij zonder verschoninkjes en wil graag 30 gele slips van Zeeman.
Zijn Ferrari horloge had hij aan die taxichauffeurs gegeven en zijn door de politie teruggevonden, dus dienen als bewijslast en dus niet in bezit van Joran.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:07 schreef fiooon het volgende:
[..]
Precies! En ik vraag me ook af of hij een horloge draagt.
Ik denk van niet, maar waarom vraag je je dat af?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:07 schreef fiooon het volgende:
[..]
Precies! En ik vraag me ook af of hij een horloge draagt.
Ik merk het ja, want je posts sluiten werkelijk 0,0 op elkaar aanquote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb ik het dus ook ook over. Begrijpend lezen valt niet mee.
Jouw advies is dus 15 anti-remspoorslips.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:09 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik zou dan 15 bruine en 15 gele slips nemen.
Superquote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef thespindoctor het volgende:
de wiki is klaar
http://wiki.fok.nl/index.php/Joran_van_der_Sloot_-_Peru
Was dat trouwens een digitaal horloge want dat had wel handig voor hem geweest want daar zit in iedergeval een kalender op. Kon hij zijn alarm alvast instellen 35 jaartjes verder.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zijn Ferrari horloge had hij aan die taxichauffeurs gegeven en zijn door de politie teruggevonden, dus dienen als bewijslast en dus niet in bezit van Joran.
Geen flauw idee, heb niks met horloges, leef graag tijdloos.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef fiooon het volgende:
[..]
Was dat trouwens een digitaal horloge want dat had wel handig voor hem geweest want daar zit in iedergeval een kalender op. Kon hij zijn alarm alvast instellen 35 jaartjes verder.
Nou, ik had het ook best raar gevonden want een batterij gaat maar een paar jaartjes mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar waarom vraag je je dat af?
gevangenen plegen dat met kruisjes op de muur te doen, met een groot kruis per tien jaarquote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef fiooon het volgende:
[..]
Was dat trouwens een digitaal horloge want dat had wel handig voor hem geweest want daar zit in iedergeval een kalender op. Kon hij zijn alarm alvast instellen 35 jaartjes verder.
Hij mag gewoon ouderwets op zijn muur turven.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef fiooon het volgende:
[..]
Inderdaad, die mogelijkheid was ik vergeten.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:15 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
gevangenen plegen dat met kruisjes op de muur te doen, met een groot kruis per tien jaar
Klopt het dat die plaatjes en zo het daar niet doen? (Heb niet zo veel verstand van wiki'squote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef thespindoctor het volgende:
de wiki is klaar
http://wiki.fok.nl/index.php/Joran_van_der_Sloot_-_Peru
Haha, die Joran!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:23 schreef MargrietV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-gevangenis.dhtml
zeg er ook even bij dat dompig twee neefjes had die satisch en deepak hetenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:20 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Docu Renee Gielen
http://www.nataleedoc.com/
http://www.vodwallet.com/nataleedoccom/vod/Natalee_Holloway_The_Unrevealed_Time_Lines_.html?p=58&pi=typein&sessionId=ad1527a1f5fbada11cc26f1b02980838&sessionToken=6eb980d1a7452bc3ef4a41fb706ac1de
Ja, dan moet je even luisteren naar de verklaringen van Gerard Dompig, voormalig politie chef, onderzoeksleider van de zaak Holloway op Aruba. Holloway-koude kant zou banden hebben met witte huis Bush en fbi destijds.. Heel vaag allemaal.
http://static.rnw.nl/migr(...)-holloway-redirected
http://weblog.detectivebureau.net/2008/01/jo-ranis-over.html
Het is normaal dat je de eerste tijd slecht slaapt in een vreemde omgeving. Je moet altijd even de tijd nemen om je draai te vinden.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:23 schreef MargrietV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-gevangenis.dhtml
Maar om dan op de grond ipv een matras te gaan liggenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:30 schreef fiooon het volgende:
[..]
Het is normaal dat je de eerste tijd slecht slaapt in een vreemde omgeving. Je moet altijd even de tijd nemen om je draai te vinden.
Dat zal wel geen Hästensmatras zijn, maar waarschijnlijk een of ander beschimmeld oud ding met allerlei vieze vlekken erop.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:32 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Maar om dan op de grond ipv een matras te gaan liggen
Gisteren was je anders nog bloedserieus. Het zou allemaal opzet zijn van Ricardo Flores samen met Beth Twittyquote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef Luna3 het volgende:
Ja precies, die detectives ja! Wazig stel, maar leuk zondagmiddag-vermaak.
quote:Joran van der Sloot is nerveus en eet weinig
LIMA - Joran van der Sloot is nerveus en depressief en eet weinig. Hij slaapt op de grond, terwijl bewakers in de gevangenis hem een matras hebben gegeven. Dat hebben bronnen binnen de Peruaanse politie tegen de krant El Comercio gezegd.
Van der Sloot heeft zijn arrogantie opzij gezet, aldus de politiebronnen. Peruaanse media hadden eerder gemeld dat Van der Sloot bang is om in zijn gevangenis Miguel Castro Castro in de Peruaanse hoofdstad Lima vermoord te worden.
Dat wees een politiewoordvoerster als speculaties van de hand. Wel bevestigde ze dat hij aangeboden heeft te zeggen waar het lijk van Natalee Holloway is, in ruil voor overplaatsing naar Aruba.
Uitleveren
De Peruaanse president Alan García heeft aangegeven Van der Sloot aan geen enkel land uit te leveren totdat hij zijn straf in Peru heeft uitgezeten. Van der Sloot is aangeklaagd voor moord met voorbedachte rade op de Peruaanse Stephany Flores.
Hij heeft bekend. In de Castro Castro gevangenis wacht hij zijn proces af.
Ik denk dat een matras daar veelal gebruikt wordt als toilet. Je kunt beter op een matras plassen dan in de hoek van je cel want een matras neemt veel beter vocht op.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:34 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat zal wel geen Hästensmatras zijn, maar waarschijnlijk een of ander beschimmeld oud ding met allerlei vieze vlekken erop.
In iedere cel zit daar een soort gat in de grond en dat is het toiletquote:Op zondag 13 juni 2010 17:37 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk dat een matras daar veelal gebruikt wordt als toilet. Je kunt beter op een matras plassen dan in de hoek van je cel want een matras neemt veel beter vocht op.
Cellen hebben daar geen gat om in te schijten/pissen? Geloof je het zelf?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:37 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk dat een matras daar veelal gebruikt wordt als toilet. Je kunt beter op een matras plassen dan in de hoek van je cel want een matras neemt veel beter vocht op.
Het is eigenlijk gewoon een groot avonturen en dierenpark in éénquote:Op zondag 13 juni 2010 17:40 schreef johan555 het volgende:
[..]
In iedere cel zit daar een soort gat in de grond en dat is het toilet
de meeste gevangenen dekken dat gat s'nachts af met hun matras ,
want anders komen er teveel ratten binnen .
ja en na een poosje dan ga je er toch op slapen hoor, zijn er ook douches daar??quote:Op zondag 13 juni 2010 17:37 schreef fiooon het volgende:
[..]
Haha, nee man, Daarbij, die twee hadden niks gedaan. Had Joran verzonnen voor een alibi. Dompig heeft ontslag genomen(lees moeten nemen) omdat ie zich verzette tegen de tegenwerkende houding van de FBI. En ik wil je ook nog best vertellen dat juist de twee zoontjes van Jug Twitty op Aruba waren ten tijden van Natalee's verblijf. Dus. .quote:Op zondag 13 juni 2010 17:29 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zeg er ook even bij dat dompig twee neefjes had die satisch en deepak heten
op aruba is het allemaal vriendjes of familie
Waarschijnlijk alleen een goldenshower.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:43 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
ja en na een poosje dan ga je er toch op slapen hoor, zijn er ook douches daar??
Uitleverenquote:
FC Utrecht? Hm.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:47 schreef peesmaker het volgende:
Ik ga altijd naar FC Utrecht, op de tribune zitten we met een man of 8. 1 daarvan was docent en heeft mij veel verteld over Deepack, bleek dat hij hem les heeft gegeven. Dan hoor je toch wel wat van zo een achtergrond van zo een jongen.
ik geloof van dat hele strandverhaaltje niets, ik heb zo een idee dat die Natalie ook in een hotelkamer is gestorven en daarna van het balkon afgeflikkerd isquote:Op zondag 13 juni 2010 17:56 schreef Luna3 het volgende:
[..]
FC Utrecht? Hm.![]()
Ja, dat waren ook geen lievertjes natuurlijk. Joran had alleen maar vrienden met een strafblad. Maar met deze zaak hadden ze niks te maken, behalve dat ze Joran en Natalee op het strand hadden afgezet geloof ik. En het waren al helmaal geen neefies van Dompig
Haha, hormoonbommetje komt weer in de aanval (grapje)quote:Op zondag 13 juni 2010 17:34 schreef djenneke het volgende:
Gisteren was je anders nog bloedserieus. Het zou allemaal opzet zijn van Ricardo Flores samen met Beth TwittyAparte café noir'tjes heb je. Waar kun je die krijgen? Ze schijnen hallucinerend te werken
Hoe dan, elke dag ff lekker doorgesmeerd worden, prachtig...quote:Op zondag 13 juni 2010 18:00 schreef fiooon het volgende:
Trouwens, die Wendy van Lien wegen drugssmokkel ook in een Peruaanse vrouwen-gevangenis zat is overgeplaatst naar een mannen-gevangenis. Daar moet je als vrouw toch niet aan denken...
Ja, die docu had ik gezien afgelopen week. Poe, veel schrijnender geval! Zwanger in de bak, bevallen, kind naar moeder, nu in een mannengevangenis. Pfffff.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:00 schreef fiooon het volgende:
Trouwens, die Wendy van Lien wegen drugssmokkel ook in een Peruaanse vrouwen-gevangenis zat is overgeplaatst naar een mannen-gevangenis. Daar moet je als vrouw toch niet aan denken...
Naja zeg! Doe's normaal! Ze was inderdaad heel dom, heeft zich om laten lullen/verleiden tot smokkel, dacht dat het 4 kilo zou zijn, werd 16 kilo in tas gedaan (ook dom van haar ja, klopt) maar dit gun je zo'n kind toch niet?!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef matthijst het volgende:
Hoe dan, elke dag ff lekker doorgesmeerd worden, prachtig...
Had ze maar geen drugs moeten smokkelen, simpel wijf
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hoe dan, elke dag ff lekker doorgesmeerd worden, prachtig...
Had ze maar geen drugs moeten smokkelen, simpel wijf
Heb nog een potje poker met m gespeeld in HC Nijmegen..quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef _Joy_ het volgende:
Zitten er eigenlijk mensen op fok die Joran (of 1 v/d andere hoofdrolspelers) echt kennen? Ik niet hoor.
Was hij aardig?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heb nog een potje poker met m gespeeld in HC Nijmegen..
Dus eerst sterft ze op een hotelkamer, en daarna gooien ze haar van een balkon af? Okee? Makes scense..quote:Op zondag 13 juni 2010 18:00 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
ik geloof van dat hele strandverhaaltje niets, ik heb zo een idee dat die Natalie ook in een hotelkamer is gestorven en daarna van het balkon afgeflikkerd is
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:22 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik moet toegeven dat ik de laatste paar nachten wel een stuk banger in bed lig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |