ja en na een poosje dan ga je er toch op slapen hoor, zijn er ook douches daar??quote:Op zondag 13 juni 2010 17:37 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk dat een matras daar veelal gebruikt wordt als toilet. Je kunt beter op een matras plassen dan in de hoek van je cel want een matras neemt veel beter vocht op.
Haha, nee man, Daarbij, die twee hadden niks gedaan. Had Joran verzonnen voor een alibi. Dompig heeft ontslag genomen(lees moeten nemen) omdat ie zich verzette tegen de tegenwerkende houding van de FBI. En ik wil je ook nog best vertellen dat juist de twee zoontjes van Jug Twitty op Aruba waren ten tijden van Natalee's verblijf. Dus. .quote:Op zondag 13 juni 2010 17:29 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zeg er ook even bij dat dompig twee neefjes had die satisch en deepak heten
op aruba is het allemaal vriendjes of familie
Waarschijnlijk alleen een goldenshower.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:43 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
ja en na een poosje dan ga je er toch op slapen hoor, zijn er ook douches daar??
Uitleverenquote:
FC Utrecht? Hm.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:47 schreef peesmaker het volgende:
Ik ga altijd naar FC Utrecht, op de tribune zitten we met een man of 8. 1 daarvan was docent en heeft mij veel verteld over Deepack, bleek dat hij hem les heeft gegeven. Dan hoor je toch wel wat van zo een achtergrond van zo een jongen.
ik geloof van dat hele strandverhaaltje niets, ik heb zo een idee dat die Natalie ook in een hotelkamer is gestorven en daarna van het balkon afgeflikkerd isquote:Op zondag 13 juni 2010 17:56 schreef Luna3 het volgende:
[..]
FC Utrecht? Hm.![]()
Ja, dat waren ook geen lievertjes natuurlijk. Joran had alleen maar vrienden met een strafblad. Maar met deze zaak hadden ze niks te maken, behalve dat ze Joran en Natalee op het strand hadden afgezet geloof ik. En het waren al helmaal geen neefies van Dompig
Haha, hormoonbommetje komt weer in de aanval (grapje)quote:Op zondag 13 juni 2010 17:34 schreef djenneke het volgende:
Gisteren was je anders nog bloedserieus. Het zou allemaal opzet zijn van Ricardo Flores samen met Beth TwittyAparte café noir'tjes heb je. Waar kun je die krijgen? Ze schijnen hallucinerend te werken
Hoe dan, elke dag ff lekker doorgesmeerd worden, prachtig...quote:Op zondag 13 juni 2010 18:00 schreef fiooon het volgende:
Trouwens, die Wendy van Lien wegen drugssmokkel ook in een Peruaanse vrouwen-gevangenis zat is overgeplaatst naar een mannen-gevangenis. Daar moet je als vrouw toch niet aan denken...
Ja, die docu had ik gezien afgelopen week. Poe, veel schrijnender geval! Zwanger in de bak, bevallen, kind naar moeder, nu in een mannengevangenis. Pfffff.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:00 schreef fiooon het volgende:
Trouwens, die Wendy van Lien wegen drugssmokkel ook in een Peruaanse vrouwen-gevangenis zat is overgeplaatst naar een mannen-gevangenis. Daar moet je als vrouw toch niet aan denken...
Naja zeg! Doe's normaal! Ze was inderdaad heel dom, heeft zich om laten lullen/verleiden tot smokkel, dacht dat het 4 kilo zou zijn, werd 16 kilo in tas gedaan (ook dom van haar ja, klopt) maar dit gun je zo'n kind toch niet?!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef matthijst het volgende:
Hoe dan, elke dag ff lekker doorgesmeerd worden, prachtig...
Had ze maar geen drugs moeten smokkelen, simpel wijf
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hoe dan, elke dag ff lekker doorgesmeerd worden, prachtig...
Had ze maar geen drugs moeten smokkelen, simpel wijf
Heb nog een potje poker met m gespeeld in HC Nijmegen..quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef _Joy_ het volgende:
Zitten er eigenlijk mensen op fok die Joran (of 1 v/d andere hoofdrolspelers) echt kennen? Ik niet hoor.
Was hij aardig?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heb nog een potje poker met m gespeeld in HC Nijmegen..
Dus eerst sterft ze op een hotelkamer, en daarna gooien ze haar van een balkon af? Okee? Makes scense..quote:Op zondag 13 juni 2010 18:00 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
ik geloof van dat hele strandverhaaltje niets, ik heb zo een idee dat die Natalie ook in een hotelkamer is gestorven en daarna van het balkon afgeflikkerd is
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:22 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik moet toegeven dat ik de laatste paar nachten wel een stuk banger in bed lig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |