Dan kijk je ff op sbs6!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef fiooon het volgende:
Ik wil Joran-nieuws!!
Dit verhaal werpt wel licht op oud nieuws, misschien dat je het interessant vind. Wel veel delen trouens, heb het ooit op een druilerige zondagmiddag (als deze) zitten doorkijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef fiooon het volgende:
Zijn we allemaal aan het schaften ofzo? Ik wil Joran-nieuws!!
Lijkt me een onzin-verhaal...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:46 schreef beequeen het volgende:
Lekker betrouwbaar, die detectives.![]()
Elsevier 2008.
Meer ouwega ik niet uit de sloot halen.
Daar heb ik het dus ook ook over. Begrijpend lezen valt niet mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:26 schreef Ladidadida het volgende:
De opzet hadden ze dus al vóór het gebeuren. Sterker nog, door die opzet heeft hij de kans gehad om weg te komen naar Peru.
Dus dat en wat Luna zegt.quote:
Lekker, cafee noir lijkt me hier wel bij passen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat en wat Luna zegt.![]()
Koekje erbij?![]()
hehequote:Op zondag 13 juni 2010 16:53 schreef fiooon het volgende:
Als het in een Nederlands blad / krant / website staat zal het wel waar zijn.
Volgens dit artikel ligt hij juist niet op zijn matrasje maar op de grond ...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:57 schreef fiooon het volgende:
Het duurt me wel lang met nieuws over Joran. Ik begin me wel wat zorgen te maken over hem. Of komt het omdat het vandaag zondag is? Joran ligt gewoon lekker op zijn matrasje van zijn vrije dag te genieten.
Bron: http://elcomercio.pe/noti(...)miguel-castro-castroquote:Stephany Flores bekende moordenaar van slapen op de vloer, zelfs al was hij voorzien van een matras, op zijn eerste dag in de gevangenis
Ze moeten gewoon ff een cameraploeg bij hem langs sturen. Kom op nou... ik wil zien hoe ie daar zit, wat ie eet, hoe vies het daar is, wat voor leipo's er nog meer zitten, wat zijn uitzicht is, waar ie zijn behoefte moet doen.... Dát willen we zien.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:57 schreef fiooon het volgende:
Het duurt me wel lang met nieuws over Joran. Ik begin me wel wat zorgen te maken over hem. Of komt het omdat het vandaag zondag is? Joran ligt gewoon lekker op zijn matrasje van zijn vrije dag te genieten.
Talpa wil er vast wel geld instekenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon ff een cameraploeg bij hem langs sturen. Kom op nou... ik wil zien hoe ie daar zit, wat ie eet, hoe vies het daar is, wat voor leipo's er nog meer zitten, wat zijn uitzicht is, waar ie zijn behoefte moet doen.... Dát willen we zien.
Gaarne nog even de bron vermelden. Dat scheelt namelijk weer zoeken. Valt me trouwens nog mee dat Joran nog geen diaree heeft.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef MargrietV het volgende:
Vers van de pers:
Joran heeft 5x van de emmer gebruikt gemaakt, 1x voor een bolus, had pech emmer lazerde om. Moest zijn hempie gebruiken om het op te dweilen.
Heeft Meneer Pastoor op bezoek gehad, die vroeg of hij nog wat te biechten had.
Joran vroeg om vergeving en kreeg opdracht van Meneer Pastoor om een rozenkrans te bidden als boetendoening.
Hr. Pastoor was wel geschokt dat Joran met blote borst daar zat. Joran weigerde de communie, want hij had al droog brood gehad.
De gevangenisdirecteur kwam nog langs en die gaf hem een pak kaarten dan kon Joran lekker gaan Patience.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef MargrietV het volgende:
Vers van de pers:
Joran heeft 5x van de emmer gebruikt gemaakt, 1x voor een bolus, had pech emmer lazerde om. Moest zijn hempie gebruiken om het op te dweilen.
Heeft Meneer Pastoor op bezoek gehad, die vroeg of hij nog wat te biechten had.
Joran vroeg om vergeving en kreeg opdracht van Meneer Pastoor om een rozenkrans te bidden als boetendoening.
Hr. Pastoor was wel geschokt dat Joran met blote borst daar zat. Joran weigerde de communie, want hij had al droog brood gehad.
De gevangenisdirecteur kwam nog langs en die gaf hem een pak kaarten dan kon Joran lekker gaan Patience.
Precies! En ik vraag me ook af of hij een horloge draagt.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon ff een cameraploeg bij hem langs sturen. Kom op nou... ik wil zien hoe ie daar zit, wat ie eet, hoe vies het daar is, wat voor leipo's er nog meer zitten, wat zijn uitzicht is, waar ie zijn behoefte moet doen.... Dát willen we zien.
O ik heb er nog een liggen, die maggie wel hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:06 schreef MargrietV het volgende:
Bron: mijn duim.
Verder zit hij zonder verschoninkjes en wil graag 30 gele slips van Zeeman.
Ik zou dan 15 bruine en 15 gele slips nemen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:06 schreef MargrietV het volgende:
Bron: mijn duim.
Verder zit hij zonder verschoninkjes en wil graag 30 gele slips van Zeeman.
Zijn Ferrari horloge had hij aan die taxichauffeurs gegeven en zijn door de politie teruggevonden, dus dienen als bewijslast en dus niet in bezit van Joran.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:07 schreef fiooon het volgende:
[..]
Precies! En ik vraag me ook af of hij een horloge draagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |