quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
Katy Perry
[ afbeelding ][ afbeelding ]
I love this!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
Katy Perry
Gaaf die van Gagaquote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind dit wel apart. Lady Gaga in volgens mij Alexander McQueen:
[ afbeelding ]
Wat een gave jurk die van Gaga!!!quote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Katy Perry in Marchesa ook @VMA's 2010:
[ afbeelding ]
Jammer van Katie, het jurkje had mooier gestaan toen ze nog een paar kilo meer had.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
Katy Perry
quote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef kvd het volgende:
hebben jullie de nagels van Katy ook al gezien? Ze heeft haar verloofde erop laten zetten
[ afbeelding ]
hear hearquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef Radegast het volgende:
Vind eigenlijk alles wat na Lea Michele gepost is maar weinig aan.
Pittige strepen door het haar. Bah bah!quote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef kvd het volgende:
hebben jullie de nagels van Katy ook al gezien? Ze heeft haar verloofde erop laten zetten
[ afbeelding ]
jurk van gaga mooi ja (en naar de botoxboer geweest zo te zien), topje van perry ook maar dat witte rokje eronder was leuker geweest in zwart rood of goud - of doe maar een helemaal ander rokjequote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooooo, mee eens.quote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil dat jurkjequote:
Jurkje van Katyquote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jurkje doet haar weinig goeds met die korte poten zoquote:Op woensdag 15 september 2010 12:57 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Jessica Lowndes
[ afbeelding ]
Iek.... het blijft een verlept drugshoofd...quote:Op woensdag 22 september 2010 00:28 schreef VeerEli het volgende:
Omg wat is daar links bij haar oksel voor gore shit
Kun je nagaan als ze niet een hele plastische chirurgie-botox behandeling had genomenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:21 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Iek.... het blijft een verlept drugshoofd...
That's hot.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
Kim Kardashian @ Oktoberfest:
[ afbeelding ]
Nee dat vind ik juist wel mooi, beetje dramatisch. Ze ziet er goed uit zegquote:Op maandag 27 september 2010 08:46 schreef rena het volgende:
Nicole Richie
[ afbeelding ]
Alleen jammer van dat zwarte strik gebeuren, zonder dat was hij echt mooi.
Moooooi!quote:Op maandag 27 september 2010 08:46 schreef rena het volgende:
Nicole Richie
[ afbeelding ]
Alleen jammer van dat zwarte strik gebeuren, zonder dat was hij echt mooi.
Mooi en ook met dat prachtige lijf erbijquote:
Dat is een mooie fifties dress (denk van het merk Bettie Page) Maar daar moet je wel de goede make-up en het juiste kapsel bij dragen..quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Er staan mooie dingen op deze pagina.
George Clooney & Elisabetta Canalis, strak in pak
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Er staan mooie dingen op deze pagina.
George Clooney & Elisabetta Canalis, strak in pak
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |