Wat een vrouw, ze zat laatst bij Letterman weer mooi te wezen. Veel tekst kan ik me niet herinneren, behalve dat ze insecten eet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Alweer Salma.
[ afbeelding ]
Ze ziet er altijd zo mooi uit...haar kleding past haar zo mooi, wat wel een uitdaging is vanwege haar vormen...
Mwah. Ik had deze ook gezien, maar ik krijg toch het ballon-idee van deze jurk. Ik vind de froezels en plooien aan de voorkant ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Alweer Salma.
[ afbeelding ]
Ze ziet er altijd zo mooi uit...haar kleding past haar zo mooi, wat wel een uitdaging is vanwege haar vormen...
quote:
Pink ruled , aan een kant jongensachtig maar toch ook met ondeugende jaren 50 stijl.quote:
Wauw. Prachtig! Jurkje is geweldig maar staat d'r ook schitterend. En dat onschuldige koppie erbij hahaha past preciesquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:13 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ashlee Simpson looking fab
[ afbeelding ]
Angelina Jolie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nog een keer AJ. In mooie rooie jurk.
[ afbeelding ]
jurkje isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:54 schreef .ZilveR. het volgende:
Nice, ik vind alleen die schoenen en accesoires niet zo....
Ze heeft kleding AAN en een best 'fit' gezicht, een wonder iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Een wonder is geschied; Amy Winehouse is voor haar doen eens een keer aardig gekleed. Dat moet gepost worden.
[ afbeelding ]
Ze ziet er redelijk normaal uit, niet eens zo'n gekke combiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Een wonder is geschied; Amy Winehouse is voor haar doen eens een keer aardig gekleed. Dat moet gepost worden.
[ afbeelding ]
Oh wow, go Amy.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
Katy Perry
[ afbeelding ][ afbeelding ]
I love this!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
Katy Perry
Gaaf die van Gagaquote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind dit wel apart. Lady Gaga in volgens mij Alexander McQueen:
[ afbeelding ]
Wat een gave jurk die van Gaga!!!quote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Katy Perry in Marchesa ook @VMA's 2010:
[ afbeelding ]
Jammer van Katie, het jurkje had mooier gestaan toen ze nog een paar kilo meer had.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
Katy Perry
quote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef kvd het volgende:
hebben jullie de nagels van Katy ook al gezien? Ze heeft haar verloofde erop laten zetten
[ afbeelding ]
hear hearquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef Radegast het volgende:
Vind eigenlijk alles wat na Lea Michele gepost is maar weinig aan.
Pittige strepen door het haar. Bah bah!quote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef kvd het volgende:
hebben jullie de nagels van Katy ook al gezien? Ze heeft haar verloofde erop laten zetten
[ afbeelding ]
jurk van gaga mooi ja (en naar de botoxboer geweest zo te zien), topje van perry ook maar dat witte rokje eronder was leuker geweest in zwart rood of goud - of doe maar een helemaal ander rokjequote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooooo, mee eens.quote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil dat jurkjequote:
Jurkje van Katyquote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jurkje doet haar weinig goeds met die korte poten zoquote:Op woensdag 15 september 2010 12:57 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Jessica Lowndes
[ afbeelding ]
Iek.... het blijft een verlept drugshoofd...quote:Op woensdag 22 september 2010 00:28 schreef VeerEli het volgende:
Omg wat is daar links bij haar oksel voor gore shit
Kun je nagaan als ze niet een hele plastische chirurgie-botox behandeling had genomenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:21 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Iek.... het blijft een verlept drugshoofd...
That's hot.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
Kim Kardashian @ Oktoberfest:
[ afbeelding ]
Nee dat vind ik juist wel mooi, beetje dramatisch. Ze ziet er goed uit zegquote:Op maandag 27 september 2010 08:46 schreef rena het volgende:
Nicole Richie
[ afbeelding ]
Alleen jammer van dat zwarte strik gebeuren, zonder dat was hij echt mooi.
Moooooi!quote:Op maandag 27 september 2010 08:46 schreef rena het volgende:
Nicole Richie
[ afbeelding ]
Alleen jammer van dat zwarte strik gebeuren, zonder dat was hij echt mooi.
Mooi en ook met dat prachtige lijf erbijquote:
Dat is een mooie fifties dress (denk van het merk Bettie Page) Maar daar moet je wel de goede make-up en het juiste kapsel bij dragen..quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Er staan mooie dingen op deze pagina.
George Clooney & Elisabetta Canalis, strak in pak
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Er staan mooie dingen op deze pagina.
George Clooney & Elisabetta Canalis, strak in pak
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |