Een sloggi?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarover gesproken, laat ik nog maar eens een Sloggi in mijn handbagage doen, met mijn geluk zijn ze vast mijn koffer kwijt
quote:
Ik dacht jij meer was vanquote:
Ja precies en de:quote:Op zondag 13 juni 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht jij meer was van
[ afbeelding ]
Moet dat nou?!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht jij meer was van
[ afbeelding ]
quote:
Natuurlijk!quote:
quote:
Sexyquote:
Hey lekkerding.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:58 schreef Dyr. het volgende:
dus ik zei zo tegen daan, wist jij dat justen ook 1 was?
Ja, ik wacht je op bij de poort.quote:
Van mij mag ie meedoen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:00 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het red, eerst met Twizu afgesproken. Of doe je mee?
Hoe voelt dat eigenlijk?quote:
Erg kutquote:
Aaah. Neem een Fristi en ga hele dag op de bank Fok!ken of films kijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Erg kut
.
Waterpolotoernooi gehad afgelopen weekend, 4 uur slaap in totaal, dit weekend
Ik las Pokemon films kijkenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:04 schreef Twizu het volgende:
[..]
Aaah. Neem een Fristi en ga hele dag op de bank Fok!ken of films kijken.
Nee, geen fristi. Of de oude, maar niet de nieuwe! En ik zit niet op een laptop dus kan niet op de bank FOK!ken, en ik ben dus dood dus ga zo denk ik slapenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:04 schreef Twizu het volgende:
[..]
Aaah. Neem een Fristi en ga hele dag op de bank Fok!ken of films kijken.
Dat is een pré natuurlijk.quote:
Awesome!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 Dyr
2 Ugjerke
3 Patje1987
4 Myraela
5 Annnet
6 Boterhamzakje
7 Marvin
8 Burnaboy
9 Snaavel
10 Eucalyptus
Pics van je wijsheid.quote:
Ik heb het hele weekend ongeschoren in de zon gezeten. Als ik em nu ga scheren heb ik een witte baardquote:Op zondag 13 juni 2010 14:10 schreef Ugjerke het volgende:
Mijn baard heerst.
Ahahaa, faalhaas.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend ongeschoren in de zon gezeten. Als ik em nu ga scheren heb ik een witte baard
Omschrijf de smaak!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
die nieuwe ola ijsjes (krijg het plaatje niet hier)
Ik zeg:![]()
![]()
![]()
quote:
Want?quote:
Wel netjes opgeruimd?quote:
Nee, ik wacht totdat het is opgedroogd, en dan kan ik het als één vel van m'n bureau afscheuren.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:57 schreef Annnet het volgende:
Al onze topics worden gesloten, so we're taking over again.
Ik durf geen topics meer te openen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En als je zo door gaat, kun je voorlopig geen topics meer openen.
Ik zou t een beetje zonde vinden van mn aboquote:
Jij, ben ook zo stom dat je hier voor betaald.....!!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou t een beetje zonde vinden van mn abo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:00 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jij, ben ook zo stom dat je hier voor betaald.....!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik dacht ik steun Fok omdat ik er zoveel tijd doorbreng.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Heel nobel van je... had jij niet laatst al een ban??quote:Op zondag 13 juni 2010 16:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nou ik dacht ik steun Fok omdat ik er zoveel tijd doorbreng.
Ja, 48 uur. Vanwege die kindergifjesquote:Op zondag 13 juni 2010 16:02 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Heel nobel van je... had jij niet laatst al een ban??
Welke kinder gifjes?quote:
welke zijn het dan?quote:
Rustig aan, ik moet zo naar mijn werk... ik ben huiswerk vrij!quote:
Ga eens een baggerforum makenquote:
quote:
Ik voel me nu echt kut.... heb al 10 jaar een vaste baanquote:
Bespottelijke opmerking.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:06 schreef Ugjerke het volgende:
Je moeder is een scholiertje
Dat is een week voor een toetsweek, waarin je hoort te leren voor de toetsweekquote:Op zondag 13 juni 2010 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer iets?
De jeugd is ook niet meer gewend te werken.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat moet dit trouwens allemaal hier in de incrowd-udowu-sc? Uit welke SC zijn jullie weggejaagd?
Uit die van [SINGLES] in R&P, dat is een kliekje geworden.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Uit welke SC zijn jullie weggejaagd?
Beste SWJ,quote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat moet dit trouwens allemaal hier in de incrowd-udowu-sc? Uit welke SC zijn jullie weggejaagd?
[SC} Inteeltkliek #2 - Hopen dat SWJ slaaptquote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef SuperwormJim het volgende:
R&Pquote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Uit die van [SINGLES] in R&P, dat is een kliekje geworden._!
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[SC} Inteeltkliek #2 - Hopen dat SWJ slaapt
Tijd voor een deel 4?
I lolled.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:09 schreef Ugjerke het volgende:
[SC} Inteeltkliek #2 - Hopen dat SWJ slaapt
Tijd voor een deel 4?
Zijn wij dan allemaal familie?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh, doe maar niet.
Er is al een SC
JE ZIT ER MIDDENIN!11!!!!'xDDx'""DxD'x"Dxx![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:11 schreef Ugjerke het volgende:
Ja maar wij snappen niet waar UDOWU voor staat. Dat kenn'n we nie.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst.
Jullie passen hier prima.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:11 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mogen we het dan wel de inteeltkliek sc nummer 4 noemen?
Oh dat voelt wel goed jaquote:Op zondag 13 juni 2010 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Paul is gay hihihiquote:Op zondag 13 juni 2010 16:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
O ja, en deze hier mag gebashed worden.
En jij bent ons grote voorbeeldquote:Op zondag 13 juni 2010 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:14 schreef Socios het volgende:
Ik vind niet dat dit het afvoerputje van FOK! is.
Dankjequote:Op zondag 13 juni 2010 16:14 schreef Socios het volgende:
Ik vind niet dat dit het afvoerputje van FOK! is.
SWJ mag ik je tieten zien/voelen?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen verontschuldigingen aanbieden. Gewoon doorgaan.
sorryquote:Op zondag 13 juni 2010 16:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen verontschuldigingen aanbieden. Gewoon doorgaan.
neuken?quote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
Dus een mod mag wel een doodsverwenzing doen, maar een user niet, wat gemeen
Zo gaat het ook in de echte wereld!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, en ze mogen ook slotjes geven en ik niet. ZO ONEERLIJK. Ik wil ook een slotje doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
ja, er is niets mooiers als de hemel met veel maagdenquote:
Ik zou slotje doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, en ze mogen ook slotjes geven en ik niet. ZO ONEERLIJK. Ik wil ook een slotje doen.
Ok, je hebt gelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 16:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Graag linkje naar doodverwensing door mod.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja, er is niets mooiers als de hemel met veel maagden
ok, het was weer een konijn!quote:
moslims neuken! +1quote:Op zondag 13 juni 2010 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zijn wel allemaal minderjarigen, want iedereen neukt bij moslims voor zijn 16e
Sorry, U bent gezaktquote:Op zondag 13 juni 2010 16:23 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Koe
[ afbeelding ]
Koe
[ afbeelding ]
Koe
[ afbeelding ]
Koe
[ afbeelding ]
Koe
Heul niet, alles zwart-wit! ik vind het een 6 waard... neuken?quote:
Oh yeahhhhquote:Op zondag 13 juni 2010 16:25 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Heul niet, alles zwart-wit! ik vind het een 6 waard... neuken?
mooi! 7+, neuken?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:28 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlandse Witte Geit
[ afbeelding ]
Nederlandse Witte Geit
[ afbeelding ]
Nederlandse Witte Geit
[ afbeelding ]
Nederlandse Witte Geit
[ afbeelding ]
Nederlandse Witte Geit
[ afbeelding ]
Nederlandse Witte Geit
[ afbeelding ]
Nederlandse Witte Geit
[ afbeelding ]
Nederlandse Witte Geit
Lang ben ik wel ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:29 schreef eucalyptus het volgende:
Annnet is echt een kwaliteitsuser van formaat
Ja, ik pas net nietquote:
quote:
Genoeg gangen, meer grottenquote:
Jij bent van de diepgaande gesprekken....quote:
Echt wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jij bent van de diepgaande gesprekken....
ik wil bij jou in je holletje kruipen!quote:
Dit zijn allemaal mensen uit ONZquote:Op zondag 13 juni 2010 16:37 schreef justmattie het volgende:
Wat doen al die PUBers hier eigenlijk? Is de PUB SC dicht of zo?
Ik kijk bij twee mensen in hun postgeschiedenis en zie PUB er tussen staan. Maar goed dat zal dan toeval zijn geweest.quote:
Dus daar komen ze vandaan!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:37 schreef justmattie het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:38 schreef Annnet het volgende:
SWJ, hoe voelt het om kleuterjuf te zijn zonder opleiding.
Ja.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:39 schreef Marvelous het volgende:
NNNNEEEEEEEEEERRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
quote:
jij puber van een jaar of 23!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:37 schreef justmattie het volgende:
Wij mogen geen topics openen, daarom zitten we hierquote:Op zondag 13 juni 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerst, heel vroeger, was dit de ONZ SC, toen hebben ze die centraal gezet en kwam er niemand meer, behalve het 'kliekje'. Toen werd de SC dichtgegooid en gingen we andere mensen irriteren, en de SC kwam daarom maar weer terug. Nu is iedereen gewend aan de centraalligging van de SC en komt er nieuwe aanwas als jullie bij en kunnen we de mods terecht wijzen.
Triest bijna, aan je postgedrag is niet op te merken dat je 27 bentquote:Op zondag 13 juni 2010 16:41 schreef Marvelous het volgende:
[..]
jij puber van een jaar of 23!
kijk eens verder als je neus lang is
Niet piepenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerst, heel vroeger, was dit de ONZ SC, toen hebben ze die centraal gezet en kwam er niemand meer, behalve het 'kliekje'. Toen werd de SC dichtgegooid en gingen we andere mensen irriteren, en de SC kwam daarom maar weer terug. Nu is iedereen gewend aan de centraalligging van de SC en komt er nieuwe aanwas als jullie bij en kunnen we de mods terecht wijzen.
Dan zit je hier goed, want wij mogen ook iets niet, namelijk in andere SC's gaan zittenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Wij mogen geen topics openen, daarom zitten we hier
We gingen laatst even in PUB baggeren omdat alles in ONZ gesloten werdquote:Op zondag 13 juni 2010 16:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kijk bij twee mensen in hun postgeschiedenis en zie PUB er tussen staan. Maar goed dat zal dan toeval zijn geweest.
Ben jij een kloon van Zeroku, of andersomquote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oe! Doe eens! Doe eens!
Aaaahh, toeoeoeoeoeoeoeoeoeoe
Hij is wel gigantisch neukbaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Triest bijna, aan je postgedrag is niet op te merken dat je 27 bent_!
Oke, SWJ;quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oe! Doe eens! Doe eens!
Hij is dan ook een ontzettende loser. Onthoud dat.quote:
Ja, erg he?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Triest bijna, aan je postgedrag is niet op te merken dat je 27 bent_!
Hai stoeprand.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij is dan ook een ontzettende loser. Onthoud dat.
Jij hebt die PI zeker als standaard PI ingesteld?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is het niet kusjekroelslijmslijm voor je genoeg?
Er zitten hier mensen van een andere komaf, en de onzin kliek was zo-even helemaal niet te bekennenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oe! Doe eens! Doe eens!
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt die PI zeker als standaard PI ingesteld?
Lang verhaal... het was dit of een ban geloof ik?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatjes...
Marv, wist niet dat je hier kwam lol
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zitten hier mensen van een andere komaf, en de onzin kliek was zo-even helemaal niet te bekennen
Of doodgaan uit verveling.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Lang verhaal... het was dit of een ban geloof ik?
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:46 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Lang verhaal... het was dit of een ban geloof ik?
Of op Annnet fappen uit vervelingquote:
Dat was het, slap hè? Het voelde wel enigzins lekker, maargoed, ik denk dat ik het gewoon moet houden bij economisch en niet persoonlijk, om iemand terecht te wijzen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. En nu? Waar blijft ie nou? Ah, kom. Zeg niet dat dit alles was!
Okquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was het, slap hè? Het voelde wel enigzins lekker, maargoed, ik denk dat ik het gewoon moet houden bij economisch en niet persoonlijk, om iemand terecht te wijzen.
Wees blij, wees blijquote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ow, dat was een terechtwijzing. Ik snap 'm niet
nee ik voel me alleenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is het niet kusjekroelslijmslijm voor je genoeg?
Wow, daar ging jij even de fout in.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik voel me alleen
krijg ik nu een knuffelkusjekroel van jou
smsen, tja... niet mijn ding! liever persoonlijk contactquote:Op zondag 13 juni 2010 16:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]maar gelukkig kan ik je dan altijd nog smsen
mocht je een ban gekregen hebben lol
Ze is al bezet (getrouwd), kijk maar in fobo!quote:
Naatje was een echte kansmaker.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ze is al bezet (getrouwd), kijk maar in fobo!
Dat geloof ik meteen...quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik voel me alleen
krijg ik nu een knuffelkusjekroel van jou
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
Oh help. De huppels en DW staan bij Con voor de deur
Kusjekroelquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
Dus?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
quote:
quote:
whehehequote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
Kuttoeters, verboden moeten ze worden #argnig
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
Kuttoeters, verboden moeten ze worden #argnig
Wel erg makkelijk zo..quote:
Inderdaad. Het werd net gezellig.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Kut, de incrowd is weer terug. Waar zijn die baggeraars nu die deze SC wel even zouden overnemen?
Op gegetenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Kut, de incrowd is weer terug. Waar zijn die baggeraars nu die deze SC wel even zouden overnemen?
Ze zijn aliens aan het afknallen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Vrees niet, ik ben weer weg hoor. M'n zelfgevangen makreeltjes bbq'enquote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |