Een sloggi?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarover gesproken, laat ik nog maar eens een Sloggi in mijn handbagage doen, met mijn geluk zijn ze vast mijn koffer kwijt
quote:
Ik dacht jij meer was vanquote:
Ja precies en de:quote:Op zondag 13 juni 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht jij meer was van
[ afbeelding ]
Moet dat nou?!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht jij meer was van
[ afbeelding ]
quote:
Natuurlijk!quote:
quote:
Sexyquote:
Hey lekkerding.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:58 schreef Dyr. het volgende:
dus ik zei zo tegen daan, wist jij dat justen ook 1 was?
Ja, ik wacht je op bij de poort.quote:
Van mij mag ie meedoen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:00 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het red, eerst met Twizu afgesproken. Of doe je mee?
Hoe voelt dat eigenlijk?quote:
Erg kutquote:
Aaah. Neem een Fristi en ga hele dag op de bank Fok!ken of films kijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Erg kut
.
Waterpolotoernooi gehad afgelopen weekend, 4 uur slaap in totaal, dit weekend
Ik las Pokemon films kijkenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:04 schreef Twizu het volgende:
[..]
Aaah. Neem een Fristi en ga hele dag op de bank Fok!ken of films kijken.
Nee, geen fristi. Of de oude, maar niet de nieuwe! En ik zit niet op een laptop dus kan niet op de bank FOK!ken, en ik ben dus dood dus ga zo denk ik slapenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:04 schreef Twizu het volgende:
[..]
Aaah. Neem een Fristi en ga hele dag op de bank Fok!ken of films kijken.
Dat is een pré natuurlijk.quote:
Awesome!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 Dyr
2 Ugjerke
3 Patje1987
4 Myraela
5 Annnet
6 Boterhamzakje
7 Marvin
8 Burnaboy
9 Snaavel
10 Eucalyptus
Pics van je wijsheid.quote:
Ik heb het hele weekend ongeschoren in de zon gezeten. Als ik em nu ga scheren heb ik een witte baardquote:Op zondag 13 juni 2010 14:10 schreef Ugjerke het volgende:
Mijn baard heerst.
Ahahaa, faalhaas.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend ongeschoren in de zon gezeten. Als ik em nu ga scheren heb ik een witte baard
Omschrijf de smaak!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
die nieuwe ola ijsjes (krijg het plaatje niet hier)
Ik zeg:![]()
![]()
![]()
quote:
Want?quote:
Wel netjes opgeruimd?quote:
Nee, ik wacht totdat het is opgedroogd, en dan kan ik het als één vel van m'n bureau afscheuren.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:57 schreef Annnet het volgende:
Al onze topics worden gesloten, so we're taking over again.
Ik durf geen topics meer te openen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En als je zo door gaat, kun je voorlopig geen topics meer openen.
Ik zou t een beetje zonde vinden van mn aboquote:
Jij, ben ook zo stom dat je hier voor betaald.....!!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou t een beetje zonde vinden van mn abo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:00 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jij, ben ook zo stom dat je hier voor betaald.....!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik dacht ik steun Fok omdat ik er zoveel tijd doorbreng.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Heel nobel van je... had jij niet laatst al een ban??quote:Op zondag 13 juni 2010 16:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nou ik dacht ik steun Fok omdat ik er zoveel tijd doorbreng.
Ja, 48 uur. Vanwege die kindergifjesquote:Op zondag 13 juni 2010 16:02 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Heel nobel van je... had jij niet laatst al een ban??
Welke kinder gifjes?quote:
welke zijn het dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |