ik heb niet gezegd dat ik alléén dan mag bestellenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Yes, you're sooooo cool!!
![]()
![]()
@ SQ
En daar tussen dan? Die eerste 10 is natuurlijk zo gehaald, maar daarna.... straks mis je de nieuwe Orly's nog
Laten we hopen dat dat het isquote:
Zoiets dacht ik inderdaad alquote:Op maandag 14 juni 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik alléén dan mag bestellen
Ja, net online gezetquote:Op maandag 14 juni 2010 12:48 schreef mirannie het volgende:
Gaaf Delta!!! Is op je blog te vinden heo dat gemaakt is??
Dank je wel! Sinds ik ze iedere keer lak barsten en splijten ze niet meerquote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef bluejean het volgende:
[..]
Wat heb jij een prachtige nagels, PF! Lekker kleurtje ook wel.
Ga binnenkort ook maar eens kijken of ze hier nog wat leuke Catrice-lakjes hebben. Meestal is het rekje leeg.
Die I Sea You vond ik echt geweldig!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:28 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Amy!!! Jij perfectionist, ziet er toch geweldig uit voor een eerste keer!!!
@ Ainnir, geweldig koffertje
@ PF, Ik hou van grijs en ook LWF is prachtig. Je moet je even over de standaard kleuren heenzetten en dan wil je nooit meer anders!!
@ Tammymara, leuk!!
@ Holyme, lief kleurtje. Ik heb er nog aan getwijfeld die te bestellen maar roze is niet zo mijn ding. Heb er wel een paar gewoon omdat het kan
Als je haar mailt kom je erachter dat de echt mooie kleuren al verkocht zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 13:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is iemand nog op zoek naar goedkope ArtdeLautrec?
Op marktplaats, adnr 351504724
niet iedereen heeft dezelfde smaakquote:Op maandag 14 juni 2010 13:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als je haar mailt kom je erachter dat de echt mooie kleuren al verkocht zijn
Die holoot nog best goedquote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etos effect nails
Ik denk dat je 'm alleen nog op ebay kan krijgen...quote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mad as a Hatter..ik had het al eerder gevraagd maar is die nog ergens te krijgen inmiddels?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 14 juni 2010 14:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm alleen nog op ebay kan krijgen...
Voor monsterprijzen![]()
![]()
Linkje
Of zou de Sephora 'm nog verkopen? Daar heb ik hem wel zien staan.. Maar dan heb je hem voor de Nederlandse prijs. ;oquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:08 schreef Ainnir het volgende:
Oh ja, ben dit weekend wezen shoppen in Palm Springs.. piepklein cosmeticawinkeltje gevonden waar ze dus gewoon OPI koffers verkopen! Heb deze meegenomen in de uitverkoop voor $16![]()
[ afbeelding ]
Bovenin basecoats, topcoats, tools, nagelolie enz:
[ afbeelding ]
En onderin remover, verdunner, wattenstaafjes, plaknagels en ander spul:
[ afbeelding ]
Nice holo ondanks dat het roze isquote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etos effect nails
Bij mij bij de V&D en de DA verkopen ze ze nog.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mad as a Hatter..ik had het al eerder gevraagd maar is die nog ergens te krijgen inmiddels?
Ik moet dus daadwerkelijk uitbellen he, naar klantenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef vamperotica het volgende:
Oke...Ook heul oftopic, maar ik vinnum leuk...
[ afbeelding ]
Ik heb alleen inbound... Maar ook terugbellen op eerdere inboundacties die mensen zijn inderdaad niet vrolijk!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet dus daadwerkelijk uitbellen he, naar klanten. Er is al boos opgehangen!
Zover ik weet 13,95...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geen Sephora in de buurtmirannie weet jij wat ze daar kosten, toevallig?
Wishlist bekijken gaatquote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zover ik weet 13,95...
Ik ben wel bereid 'm te swappen, alleen dan wel tegen iets van mijn wishlist, anders laat ik 'm thuis
Waar vind ik jouw wishlist?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zover ik weet 13,95...
Ik ben wel bereid 'm te swappen, alleen dan wel tegen iets van mijn wishlist, anders laat ik 'm thuis
Mijn back-up bottle komt hier vandaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb mijn wishlist nergens staan, haha, maar dat volgt dan nog. Maar Taartjesfee is inderdaad eerst.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wishlist bekijken gaat![]()
![]()
Maar Taartjesfee mag eerst hoor... als je 'm weg wilt doen
Ik kon 'm al nie vindenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb mijn wishlist nergens staan, haha, maar dat volgt dan nog. Maar Taartjesfee is inderdaad eerst.
Zo even uit mijn hoofd:quote:
Van mij mogen de denen zo nog wel ff doorgaan jaquote:Op maandag 14 juni 2010 14:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo druk dat ik het eerste doelpunt gemist heb![]()
IOle voor een Oranje erg goed te doen
Daar heb ik er helaas niet een vanquote:Op maandag 14 juni 2010 14:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zo even uit mijn hoofd:
CG let's do it in 3D, CG sexagon, OPI what's dune, OPI standing room only, OPI dazzled by gold, OPI ds amethyst, OPI ds shimmer, OPI sand-erella, NYX graffiti...
en nog een paar
Ik wacht ook op de " nog een paar"quote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar heb ik er helaas niet een van
probeer eens bij een 'MOOI' parfumerie.. die konden mijnes ook nog bestellen toen TD dat niet meer konquote:
Had je mijn link gezienquote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar heb ik er helaas niet een van
Had ik gezien ja, bedankt! Ik wacht even af wat hier uit komtquote:
Tnx Daph en Teganquote:Op maandag 14 juni 2010 15:41 schreef Daph_ het volgende:
Zoya is ook te koop via eBay bij maiandjays, sparkling*nails, ttluvspolish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |