Dank je! Ik vind het een beetje somber, maar misschien is het leuk bij een blauw jurkje oid..quote:Op maandag 14 juni 2010 08:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
dat is mij ook geleerd, bij brede nagels niet alles te lakken omdat ze dan dunner lijken en je vingers langer.
Ik vind het je wel mooi staan, deze kleur.
Ik vind het prachtig! Grijsquote:Op maandag 14 juni 2010 08:35 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Catrice - 280 - London's Weather Forecast - 2 laagjes
Ik vind ze supermooi!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:35 schreef AmyGrace het volgende:
Als ze nou niet winnen! haal ik het er na de wedstrijd meteen weer vanaf![]()
[ link | afbeelding ]
Ik vind het ook echt heel mooiquote:Op maandag 14 juni 2010 09:35 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toen ik deed marblen gebruikte ik vaselinequote:Op maandag 14 juni 2010 09:38 schreef AmyGrace het volgende:
Tip voor de mensen die gaan watermarblen: Alles rond je nagel insmeren met (nagelriem)olie voordat je je vinger in het water dipt, dan kun je de overtollige nagellak er later zo vanaf trekken. Want plakband:Overal plakresten, iew!
vind het wel echt waanzinnig gedaan!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:35 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wow, echt een prachtig kleurtje!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:16 schreef Linnie20v het volgende:
@ Debsterr
Neeeeeeewhehe!!
Maar omdat ik al de hele dag koppijn heb, heb ik alleen wat spagetti gehad vanmiddag. Ik heb nergens zin in en kan me er niet toe zetten wat klaar te maken want geuren zijn nu erg sterk voor me en dan krijg ik kotsneigingen. (Migraine patientje, dus ook moeite met licht, bewegingen etc)
Zoya Zara, moeilijk op de kiek te zetten dus even 2 pica's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tweede is meest kleur accuraat.
Mooi kleurtjequote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Holyme het volgende:
P.F, staat je goed! Als je het te somber vindt, een stempeltje of stickertje ofzo past erg goed bij die kleur vind ik
AmyGrace, joh da's hardstikke goed gelukt!En (Delta ook) bedankt voor de tip, zat zelf aan schilderstape ipv plakband te denken, maar dat wordt dan dus olie of vaseline
[ afbeelding ]
Essie Splash of grenadine
Oh wauw, dat is mooi!!quote:Op maandag 14 juni 2010 08:08 schreef Ainnir het volgende:
Oh ja, ben dit weekend wezen shoppen in Palm Springs.. piepklein cosmeticawinkeltje gevonden waar ze dus gewoon OPI koffers verkopen! Heb deze meegenomen in de uitverkoop voor $16![]()
[ afbeelding ]
Bovenin basecoats, topcoats, tools, nagelolie enz:
[ afbeelding ]
En onderin remover, verdunner, wattenstaafjes, plaknagels en ander spul:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:35 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ach, schots en scheef valt wel mee, het zijn gewoon wapperende vlaggetjequote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Tammymara het volgende:
Schots en scheef en niet schoongemaakt maar ja.
Aan het schots en scheve kan ik nu toch niets doen en het schoonmaken is al gebeurd
morgen is hij er toch weer af.
[ afbeelding ]
Tof met die glitterz!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Tammymara het volgende:
Schots en scheef en niet schoongemaakt maar ja.
Aan het schots en scheve kan ik nu toch niets doen en het schoonmaken is al gebeurd
morgen is hij er toch weer af.
[ afbeelding ]
Oeh, das wel een prettig kleurtje naast al het oranje-geweldquote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Holyme het volgende:
P.F, staat je goed! Als je het te somber vindt, een stempeltje of stickertje ofzo past erg goed bij die kleur vind ik
AmyGrace, joh da's hardstikke goed gelukt!En (Delta ook) bedankt voor de tip, zat zelf aan schilderstape ipv plakband te denken, maar dat wordt dan dus olie of vaseline
[ afbeelding ]
Ik vind het net te donker, maar misschien is wit er wel erg leuk bij!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Ben je voor Luxemburgquote:Op maandag 14 juni 2010 09:35 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh wauwiequote:Op maandag 14 juni 2010 09:35 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, dat had ik dus laatst ook. Sowieso duurt het een paar dagen, en nu zit het weekend er ook nog tussen. Irritant is het inderdaad wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nog steeds geen verzonden bericht gehad van sparkling*nails... Terwijl het geld al de 10e is overgemaakt... Grr.
Wat heb jij een prachtige nagels, PF! Lekker kleurtje ook wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:35 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Catrice - 280 - London's Weather Forecast - 2 laagjes
Ach.. Ik heb 28 mei besteld en nog geen bevestiging van verzenden gehad, dus dat van jou valt nog meequote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nog steeds geen verzonden bericht gehad van sparkling*nails... Terwijl het geld al de 10e is overgemaakt... Grr.![]()
Ja en plus het is mijn eerste Evilbay aankoop duuus ik hoop echt dat het goed gaatquote:Op maandag 14 juni 2010 11:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus laatst ook. Sowieso duurt het een paar dagen, en nu zit het weekend er ook nog tussen. Irritant is het inderdaad wel.
ze zijn alleen wel traag.. vind ik dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef mirannie het volgende:
Komt goed!! Sparkling*nails is te vertrouwen!!
Helemaal mee eens hoor!! En heb dat ook al een paar keer naar haar gemaild. Als troost kreeg ik een flesje nagellakremover van Zoya als extra'tje bij m'n laatste bestelling... nou ja, toch leuk.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
ze zijn alleen wel traag.. vind ik dan.
Heb er 1 keer besteld en had pas na 3 weken ofzo het pakketje ontvangen.
Een week vanaf bestellen? Nee, dat is alleen voor SQ weggelegdquote:Op maandag 14 juni 2010 11:37 schreef Mss het volgende:
Wat een mooie wk-mani's allemaal. Ik heb even geen nagellak op. Mijn date-mani was ook al mislukt omdat ik geen SV heb. Ik ben nog aan het wachten op mijn pakketje van ttluvspolish, en sinds mijn vorige TD-mislukking ben ik wel behoorlijk huiverig. Dat pakketje zou er toch met een week wel moeten zijn?
Ah ok ben dus niet de enige.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:50 schreef mirannie het volgende:
Helemaal mee eens hoor!! En heb dat ook al een paar keer naar haar gemaild. Als troost kreeg ik een flesje nagellakremover van Zoya als extra'tje bij m'n laatste bestelling... nou ja, toch leuk.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
ze zijn alleen wel traag.. vind ik dan.
Heb er 1 keer besteld en had pas na 3 weken ofzo het pakketje ontvangen.
Ah kijk, dat verklaart een hoop. Ik had TD tijden verwacht. Dat is wel jammer dat ik straks een berg nieuwe lakjes heb maar geen SV. Dan móet ik eigenlijk wel falen bij bubsel. Ik bedoel, het zou toch zonde zijn als ik al die nieuwe lakjes straks niet mooi kan gebruiken? Toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Een week vanaf bestellen? Nee, dat is alleen voor SQ weggelegdIk heb 2,5 week moeten wachten.
misschien ligt het aan jullie postbezorgers. Hier is altijd alles supersnel namelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Een week vanaf bestellen? Nee, dat is alleen voor SQ weggelegdIk heb 2,5 week moeten wachten.
Hier normaal ook, heb alles vrij vlot binnen alleen sparkling*nails duurt en duurt maar. Heb inmiddels 2,5 week geleden besteld en nog niet eens een verzendbevestiging gehad, dus moet even mailen denk.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien ligt het aan jullie postbezorgers. Hier is altijd alles supersnel namelijk.
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier normaal ook, heb alles vrij vlot binnen alleen sparkling*nails duurt en duurt maar. Heb inmiddels 2,5 week geleden besteld en nog niet eens een verzendbevestiging gehad, dus moet even mailen denk.
De rest is hier over het algemeen altijd snel! Onze postbezorger is ook ontzettend aardig, we kennen elkaar wederzijds bij voornaam
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop niet dat mijn nagellakkunsten iets zeggen over het WK, want mijn nagels oranje lakken is net voor de derde keer mislukt![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:21 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, ja ik dacht dit ergens gelezen te hebben op de ebaysite....maar kan het nu niet terugvinden...
Dus misschien was ik wel zo awesome dat ik ook iets extra's heb gekregen![]()
Wow, die zijn echt geweldig zeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:35 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik heb niet gezegd dat ik alléén dan mag bestellenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:26 schreef mirannie het volgende:
[..]
Yes, you're sooooo cool!!
![]()
![]()
@ SQ
En daar tussen dan? Die eerste 10 is natuurlijk zo gehaald, maar daarna.... straks mis je de nieuwe Orly's nog
Laten we hopen dat dat het isquote:
Zoiets dacht ik inderdaad alquote:Op maandag 14 juni 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik alléén dan mag bestellen
Ja, net online gezetquote:Op maandag 14 juni 2010 12:48 schreef mirannie het volgende:
Gaaf Delta!!! Is op je blog te vinden heo dat gemaakt is??
Dank je wel! Sinds ik ze iedere keer lak barsten en splijten ze niet meerquote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef bluejean het volgende:
[..]
Wat heb jij een prachtige nagels, PF! Lekker kleurtje ook wel.
Ga binnenkort ook maar eens kijken of ze hier nog wat leuke Catrice-lakjes hebben. Meestal is het rekje leeg.
Die I Sea You vond ik echt geweldig!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:28 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Amy!!! Jij perfectionist, ziet er toch geweldig uit voor een eerste keer!!!
@ Ainnir, geweldig koffertje
@ PF, Ik hou van grijs en ook LWF is prachtig. Je moet je even over de standaard kleuren heenzetten en dan wil je nooit meer anders!!
@ Tammymara, leuk!!
@ Holyme, lief kleurtje. Ik heb er nog aan getwijfeld die te bestellen maar roze is niet zo mijn ding. Heb er wel een paar gewoon omdat het kan
Als je haar mailt kom je erachter dat de echt mooie kleuren al verkocht zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 13:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is iemand nog op zoek naar goedkope ArtdeLautrec?
Op marktplaats, adnr 351504724
niet iedereen heeft dezelfde smaakquote:Op maandag 14 juni 2010 13:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als je haar mailt kom je erachter dat de echt mooie kleuren al verkocht zijn
Die holoot nog best goedquote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etos effect nails
Ik denk dat je 'm alleen nog op ebay kan krijgen...quote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mad as a Hatter..ik had het al eerder gevraagd maar is die nog ergens te krijgen inmiddels?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 14 juni 2010 14:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm alleen nog op ebay kan krijgen...
Voor monsterprijzen![]()
![]()
Linkje
Of zou de Sephora 'm nog verkopen? Daar heb ik hem wel zien staan.. Maar dan heb je hem voor de Nederlandse prijs. ;oquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:08 schreef Ainnir het volgende:
Oh ja, ben dit weekend wezen shoppen in Palm Springs.. piepklein cosmeticawinkeltje gevonden waar ze dus gewoon OPI koffers verkopen! Heb deze meegenomen in de uitverkoop voor $16![]()
[ afbeelding ]
Bovenin basecoats, topcoats, tools, nagelolie enz:
[ afbeelding ]
En onderin remover, verdunner, wattenstaafjes, plaknagels en ander spul:
[ afbeelding ]
Nice holo ondanks dat het roze isquote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etos effect nails
Bij mij bij de V&D en de DA verkopen ze ze nog.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mad as a Hatter..ik had het al eerder gevraagd maar is die nog ergens te krijgen inmiddels?
Ik moet dus daadwerkelijk uitbellen he, naar klantenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef vamperotica het volgende:
Oke...Ook heul oftopic, maar ik vinnum leuk...
[ afbeelding ]
Ik heb alleen inbound... Maar ook terugbellen op eerdere inboundacties die mensen zijn inderdaad niet vrolijk!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet dus daadwerkelijk uitbellen he, naar klanten. Er is al boos opgehangen!
Zover ik weet 13,95...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geen Sephora in de buurtmirannie weet jij wat ze daar kosten, toevallig?
Wishlist bekijken gaatquote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zover ik weet 13,95...
Ik ben wel bereid 'm te swappen, alleen dan wel tegen iets van mijn wishlist, anders laat ik 'm thuis
Waar vind ik jouw wishlist?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zover ik weet 13,95...
Ik ben wel bereid 'm te swappen, alleen dan wel tegen iets van mijn wishlist, anders laat ik 'm thuis
Mijn back-up bottle komt hier vandaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb mijn wishlist nergens staan, haha, maar dat volgt dan nog. Maar Taartjesfee is inderdaad eerst.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wishlist bekijken gaat![]()
![]()
Maar Taartjesfee mag eerst hoor... als je 'm weg wilt doen
Ik kon 'm al nie vindenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb mijn wishlist nergens staan, haha, maar dat volgt dan nog. Maar Taartjesfee is inderdaad eerst.
Zo even uit mijn hoofd:quote:
Van mij mogen de denen zo nog wel ff doorgaan jaquote:Op maandag 14 juni 2010 14:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo druk dat ik het eerste doelpunt gemist heb![]()
IOle voor een Oranje erg goed te doen
Daar heb ik er helaas niet een vanquote:Op maandag 14 juni 2010 14:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zo even uit mijn hoofd:
CG let's do it in 3D, CG sexagon, OPI what's dune, OPI standing room only, OPI dazzled by gold, OPI ds amethyst, OPI ds shimmer, OPI sand-erella, NYX graffiti...
en nog een paar
Ik wacht ook op de " nog een paar"quote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar heb ik er helaas niet een van
probeer eens bij een 'MOOI' parfumerie.. die konden mijnes ook nog bestellen toen TD dat niet meer konquote:
Had je mijn link gezienquote:Op maandag 14 juni 2010 15:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar heb ik er helaas niet een van
Had ik gezien ja, bedankt! Ik wacht even af wat hier uit komtquote:
Tnx Daph en Teganquote:Op maandag 14 juni 2010 15:41 schreef Daph_ het volgende:
Zoya is ook te koop via eBay bij maiandjays, sparkling*nails, ttluvspolish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |