Alleen wanneer Griekenland speelt. Elke nederlaag van Griekenland compenseert de afwezigheid van Turkije.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen wanneer Griekenland speelt. Elke nederlaag van Griekenland compenseert de afwezigheid van Turkije.Haha, okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 2-0 verliezen van Zuid-Korea
...
[ Bericht 0% gewijzigd door Julis op 13-06-2010 12:06:21 ]
Zuid-Korea.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, ok. 2-0 verliezen tegen Zuid-Korea
...
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen wanneer Griekenland speelt. Elke nederlaag van Griekenland compenseert de afwezigheid van Turkije.U draait en U bent niet eerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zuid-Korea.![]()
Herinner je het WK van 8 (?) jaar terug nog? Toen al die Zuid-Koreanen ons gingen steunen.
Toen was Guus Hiddink de coah van Zuid-Koreaquote:Op zondag 13 juni 2010 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zuid-Korea.![]()
Herinner je het WK van 8 (?) jaar terug nog? Toen al die Zuid-Koreanen ons gingen steunen.
Ja en we hadden gewonnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Toen was Guus Hiddink de coah van Zuid-Korea! We speelde toch tegen ze voor de derde plaats?
Die mega grote Turkse vlag die de Koreanen hadden meegenomen.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet gezien! Mooi die beelden
!
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die mega grote Turkse vlag die de Koreanen hadden meegenomen.![]()
Vanaf 2.30
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hey![]()
Voor jou zeker een leuke tijd nu, met al dat voetbal. Volg je het?
Snap wel dat je geen zin hebt in een toetsweek.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Uhu! Maar ik heb binnenkort ook toetsweek. Dat is wat minder. Volg jij het WK niet
?
Maar ben je nu eigenlijk in Nederland?
Gebruik dat woord in godsnaam alsjeblieft nooit meer. Echt zo'n walgelijke uitdrukking vind ik dat. Ik krijg er de kriebels van.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Snap wel dat je geen zin hebt in een toetsweek.Nee, heb niet zo veel met voetbal, kijk het ook niet echt, tenzij er heel veel knappe mannen rondlopen dan wil ik wel even een seconde of twee blijven hangen tijdens het zappen.
![]()
Ja ben sinds gisteren weer in ons koude kikkerlandje. Zucht...
Ja, vraag dat aan bortecinem, die een lekker duidelijke topictitel heeft geschreven.quote:
Een typefoutje, geloof ikquote:
Hahahaquote:Op zondag 13 juni 2010 12:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Snap wel dat je geen zin hebt in een toetsweek.Nee, heb niet zo veel met voetbal, kijk het ook niet echt, tenzij er heel veel knappe mannen rondlopen dan wil ik wel even een seconde of twee blijven hangen tijdens het zappen.
![]()
Ja ben sinds gisteren weer in ons koude kikkerlandje. Zucht...
Is toch een bekende alliteratie. Maar ok, sorry, zal het nooit meer doen in jouw aanwezigheid.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gebruik dat woord in godsnaam alsjeblieft nooit meer. Echt zo'n walgelijke uitdrukking vind ik dat. Ik krijg er de kriebels van.
Gaat grammatica/spellen je ook niet zo goed af met een lege maag? Je leest over mijn punt heen. Het is al goed hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je nog toen msnk een topic maakte over het feit dat veel Turken het WK niet volgen omdat Turkije niet meedoet.
Ja, weet ik. Maar ik vind het echt een nare uitdrukkingquote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is toch een bekende alliteratie. Maar ok, sorry, zal het nooit meer doen in jouw aanwezigheid.
Ja, I know. Ik had mijn reactie al geedit.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaat grammatica/spellen je ook niet zo goed af met een lege maag? Je leest over mijn punt heen. Het is al goed hoor.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik vind het echt een nare uitdrukking. Maar misschien is het meer iets voor de vorige generatie om het te gebruiken.
Sorry, ik neem mijn woorden terug. De huidige generatie + een klein aantal jaartjes verschil.
Ik hap wel een andere keer weer, ben nu nog te relaxt.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Of is het nog te vroeg voor leeftijdsgrappen?
Waarom niet?quote:
Wik gaf je toch heel veel kamelenquote:
Rahat hareket edemiyorum. Steeds naar familie enzo. Ene week bij die, andere week bij die. En sommige familieleden wonen echt afgelegen. Zit je een week ergens in een gat waar je nergens heen kunt. En dat 6 weken lang.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte waarom wil je niet gaan? Laat mij in jouw plaats gaan
Racist.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ben niet zo erg Turkijegericht, maar het heeft gewoon wat. Toen we op het vliegveld stonden en weer allemaal Hollanders zagen wilde ik het liefst omdraaien en weglopen.
Ja, ik ook wel. Maar het is meer dat ik 6 weken lang elke dag met mijn ouders en zusje zit opgescheept.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ben niet zo erg Turkijegericht, maar het heeft gewoon wat. Toen we op het vliegveld stonden en weer allemaal Hollanders zagen wilde ik het liefst omdraaien en weglopen.
Nee, het is te laat.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Wik gaf je toch heel veel kamelen? Misschien kan hij jou wel redden
? Of kan dat niet meer
?
Oké, ik ga nu weer verder met leren![]()
.
Dat is wel stom ja. De laatste keer dat ik naar familie was, was volgens mij in 2006/2007. Ik was toen 13 of 14 en mocht helemaal nergens heen in m'n eentje. En dan dat heen en weer gereis tussen Ankara en Kirsehirquote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Rahat hareket edemiyorum. Steeds naar familie enzo. Ene week bij die, andere week bij die. En sommige familieleden wonen echt afgelegen. Zit je een week ergens in een gat waar je nergens heen kunt. En dat 6 weken lang.
Ga je normaal nooit naar je familie dan? Wat doen jullie dan in Turkije?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel stom ja. De laatste keer dat ik naar familie was, was volgens mij in 2006/2007. Ik was toen 13 of 14 en mocht helemaal nergens heen in m'n eentje. En dan dat heen en weer gereis tussen Ankara en Kirsehir, bleef uiteindelijk toch liever in Kirsehir, terwijl daar nog minder te doen is.
1. ga alleen reizen
2. vraag of jullie iets anders kunnen doen dan familiebezoeken
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar het is meer dat ik 6 weken lang elke dag met mijn ouders en zusje zit opgescheept.
Maakt niet uit Zeldaquote:Op zondag 13 juni 2010 12:27 schreef Bortecinem het volgende:
Tjeerd, sorry dat ik zo uitviel tegen je. Ik was net wakker en had niet ontbeten.
Jawel, maar vorig jaar (2009) zijn we niet geweest. - lees voor dit gedeelte pmquote:Op zondag 13 juni 2010 12:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga je normaal nooit naar je familie dan? Wat doen jullie dan in Turkije?
Ik vind familie leuk hoor, daar niet van. Maar ik bepaal liever zelf wanneer ik ga en hoelang ik blijf zeg maar.
Oh en het meest hatelijk was ik vergeten: we gaan met de auto!!!![]()
Oh, oke. Anladim.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, maar vorig jaar (2009) zijn we niet geweest. - lees voor dit gedeelte pm-
Ik ben nog nooit met de auto geweest, ik wil dat ook een keer meemaken, maar m'n ouders willen niet.Ik heb liever een leuke plaats in Turkije en dat we daar gewoon gaan gezmek.
Komt hij bij jullie logeren? Leuk toch. Wij hebben een paar weken terug ook familie uit TR hier gehad. Gezellig.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n neefje uit TR (14/15) komt dit jaar alleen naar NL
.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, oke. Anladim.
Hahaha, ga later met je broer samen ofzo. Dan zou het waarschijnlijk ook een stuk relaxter zijn dan met de hele familie.
En die Balkanlanden.
Nee hij gaat bij m'n tante.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Komt hij bij jullie logeren? Leuk toch. Wij hebben een paar weken terug ook familie uit TR hier gehad. Gezellig.
En? Kun je goed opschieten met die Bulgaren?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
.
Ik kan daar als Turk niet over meepraten, dat is toch zielig? Ik ken alleen Bulgaren uit Nederland.
Ze zijn heel vaak rond de supermarkt waar ik werk. Ik had nooit echt het besef dat ik Bulgaren had gezien totdat ik over de omschrijving ging nadenken. (ok ik had er wat gezien toen ik <10 was. Ze spreken echt raar Turks.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En? Kun je goed opschieten met die Bulgaren?
Damn, Bilmi. Een Turk uit Bulgarije is een Turk, geen Bulgaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze zijn heel vaak rond de supermarkt waar ik werk. Ik had nooit echt het besef dat ik Bulgaren had gezien totdat ik over de omschrijving ging nadenken. (ok ik had er wat gezien toen ik <10 was. Ze spreken echt raar Turks.En hun vreemde kleding (wat miss alleen hier is) en rare bekken.
Maar voelen ze zich dan Bulgaars of Turks? Bulgaars toch?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn, Bilmi. Een Turk uit Bulgarije is een Turk, geen Bulgaar.![]()
Dus er leven Bulgaarse Turken bij jullie in de buurt? Grappig.
Nee, tuurlijk niet. Damn, ik kan mij echt ongelofelijk ergeren aan dit soort reacties. Hoe kom je er überhaupt bij om ze Bulgaren te noemen? Je weet toch best dat er veel Turken in de Balkan leven, en dat een etnische afkomst niet perse hetzelfde is als je nationaliteit. Verander jij opeens in een etnische Nederlander wanneer je op vakantie gaat naar Rusland?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar voelen ze zich dan Bulgaars of Turks? Bulgaars toch?
Dan zijn het geen Bulgaren maar gewoon Turken. Een Bulgaar die zichzelf een Turk noemt is net zo logisch als een Griek die zich een Turk noemt. Onmogelijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:21 schreef DatASS het volgende:
De Bulgaren die ik ken zeggen dat ze Turks zijn
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Damn, ik kan mij echt ongelofelijk ergeren aan dit soort reacties. Hoe kom je er überhaupt bij om ze Bulgaren te noemen? Je weet toch best dat er veel Turken in de Balkan leven, en dat een etnische afkomst niet perse hetzelfde is als je nationaliteit. Verander jij opeens in een etnische Nederlander wanneer je op vakantie gaat naar Rusland?
De meeste Turken in de Balkan hebben een andere cultuur dan de Turken uit Turkije. Veel van hen hebben ook niet zoveel met Turkije of de Turken uit Turkije - al zullen ze dat niet snel toegeven. Maar dat hoeft ook niet. Ik vind dat wij Turken uit Nederland, Duitsland, Frankrijk enz. ook anders zijn dan de Turken uit Turkije. Maar dat betekent niet dat ik geen Turk ben. Ik heb gewoon niet zoveel met de Turken uit Turkije. Gelukkig hebben wij hen ook niet nodig om ons zelf Turk te kunnen noemen. En de Turken uit de Balkan al helemaal niet, aangezien hun geschiedenis op de balkan wel terug gaat tot soms wel 1500 jaar terug.
Overigens willen de meeste Turken in Bulgarije geen Bulgaarse Turken genoemd worden omdat de etnische Bulgaren zelf oorspronkelijk Bulgaarse Turken en vandaag de dag de Tataren, Karachays en Chuvashen onder de 'Bulgaarse Turken' worden geschaard. De meeste Turken uit Bulgarije die ik ken willen 'Turken uit Bulgarije' genoemd worden. Je ziet op facebook ook veel van die pagina's van die Turken uit Turkije 'Bulgar Türku degil, Bulgaristan Türku'.
De mensen die ik ken die dat zeggen hebben gewoon Bulgaarse ouders en een Bulgaarse naamquote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan zijn het geen Bulgaren maar gewoon Turken. Een Bulgaar die zichzelf een Turk noemt is net zo logisch als een Griek die zich een Turk noemt. Onmogelijk.
Veel Turken in Turkije zijn twintig jaar geleden gedwonen om hun Turks-Islamitische naam te veranderen in een Slavisch/Bulgaarse naam. Niet voor niets zijn er toen bijna een miljoen Turken naar Turkije gevlucht. Google maar op 'Bulgar zulumu'.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef DatASS het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die dat zeggen hebben gewoon Bulgaarse ouders en een Bulgaarse naam
Wat geeft ze dan het gevoel Turk te zijn? Ik ken een aantal Bulgaren die echt scheef Turks spreken, maar tegelijkertijd ook geen Turk genoemd willen worden. Het enige dat ons verbindt is dan toch de taal? Terwijl een andere Turk die ik ken uit Bulgarije (oke dat is wat anders), niets met Bulgaren te maken wil hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Damn, ik kan mij echt ongelofelijk ergeren aan dit soort reacties. Hoe kom je er überhaupt bij om ze Bulgaren te noemen? Je weet toch best dat er veel Turken in de Balkan leven, en dat een etnische afkomst niet perse hetzelfde is als je nationaliteit. Verander jij opeens in een etnische Nederlander wanneer je op vakantie gaat naar Rusland?
De meeste Turken in de Balkan hebben een andere cultuur dan de Turken uit Turkije. Veel van hen hebben ook niet zoveel met Turkije of de Turken uit Turkije - al zullen ze dat niet snel toegeven. Maar dat hoeft ook niet. Ik vind dat wij Turken uit Nederland, Duitsland, Frankrijk enz. ook anders zijn dan de Turken uit Turkije. Maar dat betekent niet dat ik geen Turk ben. Ik heb gewoon niet zoveel met de Turken uit Turkije. Gelukkig hebben wij hen ook niet nodig om ons zelf Turk te kunnen noemen. En de Turken uit de Balkan al helemaal niet, aangezien hun geschiedenis op de balkan wel terug gaat tot soms wel 1500 jaar terug.
Overigens willen de meeste Turken in Bulgarije geen Bulgaarse Turken genoemd worden omdat de etnische Bulgaren zelf oorspronkelijk Bulgaarse Turken waren en vandaag de dag de Tataren, Karachays en Chuvashen onder de 'Bulgaarse Turken' worden geschaard. De meeste Turken uit Bulgarije die ik ken willen 'Turken uit Bulgarije' genoemd worden. Je ziet op facebook ook veel van die pagina's van die Turken uit Bulgarije 'Bulgar Türku degil, Bulgaristan Türku'.
Hun voorouders misschien? Hun bloed? Hun etniciteit? Hun taal -al beheersen ze die bijna niet? In Duitsland spreekt zeker meer dan de helft van de Turkse Duitsers bijna geen Turks meer, verandert dat iets aan hun afkomst/bloed? Nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat geeft ze dan het gevoel Turk te zijn? Ik ken een aantal Bulgaren die echt scheef Turks spreken, maar tegelijkertijd ook geen Turk genoemd willen worden. Het enige dat ons verbindt is dan toch de taal? Terwijl een andere Turk die ik ken uit Bulgarije (oke dat is wat anders), niets met Bulgaren te maken wil hebben.
Ja maar ik zei toch dat deze geen Turk genoemd willen worden! Wat boeit me hun geschiedenis dan? Hoe Turk ze ook zijn geweest in hun geschiedenis, als ze zich dat niet voelen, houdt het toch op?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hun voorouders misschien? Hun bloed? Hun etniciteit? Hun taal -al beheersen ze die bijna niet? In Duitsland spreekt zeker meer dan de helft van de Turkse Duitsers bijna geen Turks meer, verandert dat iets aan hun afkomst/bloed? Nee.
Nogmaals: wij hebben het hier over etnische Turken uit Bulgarije. Niet over de etnische Bulgaren.
Eentje is moslim (die wel Turk genoemd wil worden)quote:Op zondag 13 juni 2010 13:40 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens Bilmi, zijn die Bulgaren eigenlijk moslim of christelijk?
Dan zijn het gewoon geen Turken.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja maar ik zei toch dat deze geen Turk genoemd willen worden! Wat boeit me hun geschiedenis dan? Hoe Turk ze ook zijn geweest in hun geschiedenis, als ze zich dat niet voelen, houdt het toch op?
Ja zie je.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eentje is moslim (die wel Turk genoemd wil worden)
van de rest weet ik het niet
ik denk 2 of 4quote:Op zondag 13 juni 2010 13:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zie je.
Dus:
- Het zijn moslim Turken die hun afkomst verloochen - lijkt me onwaarschijnlijk
- Het zijn etnische Bulgaren die toevallig een beetje Turks spreken - die zijn er namelijk ook
- Het zijn Pomakken, een kleine Islamitische minderheid in Bulgarije die zich vaak als Turken beschouwen, soms niet. Maar zij spreken - op een enkeling na - geen Turks.
- Het zijn Christelijke Gagauz Turken die zoals bijna alle Gagauz Turken op de Balkan en Oost-Europa geassimileerd zijn in de plaatselijke Christelijke bevolking. Een beetje zoals de Laz in Turkije.
Maak uw keuze.![]()
![]()
Marokko en Turkije deden het niet, gevolg: alle Turken en Marokkanen naar Nederlandquote:Op zondag 13 juni 2010 18:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Marokko.nl doet het niet, gevolg: alle Marokkanen op hababam
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Marokko en Turkije deden het niet, gevolg: alle Turken en Marokkanen naar Nederland
Meneer ik-ga-even-een-weekje-niet-meer-fokken-maar-kom-na-één-dag-weer-terugquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meneer ik-ga-even-een-weekje-niet-meer-fokken-maar-kom-na-één-dag-weer-terug_!
Hoe groot is je kamer dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nieuwe meubels voor mijn kamer.![]()
Nu nog even een goede bank vinden.
JE BENT ZWAK, VECHT ERTEGENquote:Op zondag 13 juni 2010 19:06 schreef IHVK het volgende:
Terugval omdat ik de metro toch niks te doen heb.
Ik wil nieuwe meubels.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nieuwe meubels voor mijn kamer.![]()
Nu nog even een goede bank vinden.
Redelijk groot (zolder).quote:
Aldim. Maar djeez, je bent wel duur zegt. Hij heeft zam gelegd op jouw baslik parasi!!quote:
Kwaliteit komt met een prijs.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Redelijk groot (zolder).
[..]
Aldim. Maar djeez, je bent wel duur zegt. Hij heeft zam gelegd op jouw baslik parasi!!
Turkse meiden met Nederlandse jongens? Kafir Sapik Musrik Munafik seni.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je mag wel koffie komen drinken wanneer ik mijn nieuwe bank binnen heb?
Ja ja ja, smoesjes. Je kon ons gewoon niet missen, net zoals wij jou niet kunnen missen. Blijf.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:06 schreef IHVK het volgende:
Terugval omdat ik de metro toch niks te doen heb.
Klopt. Trigger.quote:
Maar Wikkie is een soort van Omanees. Dus dat mag dan toch welllll.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkse meiden met Nederlandse jongens? Kafir Sapik Musrik Munafik seni.
No offense.
Ja maar ik zou sowieso blijven als het om jullie ging.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ja ja, smoesjes. Je kon ons gewoon niet missen, net zoals wij jou niet kunnen missen. Blijf.
Ik heb morgen een tentamen, maar ik ga denk ik pas moeite doen voor de herkansing op 14 juliquote:Op zondag 13 juni 2010 19:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar ik zou sowieso blijven als het om jullie ging.
Alleen het kost zoooveel tijd. En ik MOET die herkansingen halen.
Eigen meubels en die van een ander geeft toch niet helemaal hetzelfde gevoel.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je mag wel koffie komen drinken wanneer ik mijn nieuwe bank binnen heb?
Oke, als het om school gaat dan is het idd beter als je ons een tijd verlaat. Voortaan negeren wij jou wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar ik zou sowieso blijven als het om jullie ging.
Alleen het kost zoooveel tijd. En ik MOET die herkansingen halen.
Tsss, whatever. Koop maar nieuwe meubels met je Bulgaarse huisgenoot. Kunnen jullie samen bankhangen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigen meubels en die van een ander geeft toch niet helemaal hetzelfde gevoel.
Hey, niet meteen sulanmak. Eerst nikah.quote:
Hij is een kolonist, een kruisvaarder, dat is wat hij is!quote:Maar Wikkie is een soort van Omanees. Dus dat mag dan toch welllll.
Ik had het helemaal niet op die manier bekeken. Stenig hem!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:19 schreef Triggershot het volgende:
Hij is een kolonist, een kruisvaarder, dat is wat hij is!
Ya Allah Bismillah.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet op die manier bekeken. Stenig hem!!!
Hopelijk heb ik tegen de tijd dat ik nieuwe meubels ga kopen al geen huisgenoot meer.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tsss, whatever. Koop maar nieuwe meubels met je Bulgaarse huisgenoot. Kunnen jullie samen bankhangen.
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik tegen de tijd dat ik nieuwe meubels ga kopen al geen huisgenoot meer.
Ik hoop voor je dat je de rest van je studietijd met die Bulgaar zit opgescheept.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik tegen de tijd dat ik nieuwe meubels ga kopen al geen huisgenoot meer.
Gast als je mijn skillz niet kent houd dan je mond.quote:
quote:
Die vraag in combinatie met jouw en bortecinems eerdere posts doen mij hier geen antwoord op geven.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast als je mijn skillz niet kent houd dan je mond.
Mooi houten zwaard heb je!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast als je mijn skillz niet kent houd dan je mond.
Begin die kuil te graven Bort.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Die vraag in combinatie met jouw en bortecinems eerdere posts doen mij hier geen antwoord op geven.
Hij heeft wel weer een lekkere smeerboel van de keuken gemaakt nu ik een paar dagen weg ben geweest. Altijd leuk als hij verrassingen voor mij achterlaat.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je de rest van je studietijd met die Bulgaar zit opgescheept.
Ruimt hij het echt niet op? Ik verander de keuken ook altijd in een grote teringzooi wanneer ik kook. Maar ik ruim het wel altijd meteen op.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij heeft wel weer een lekkere smeerboel van de keuken gemaakt nu ik een paar dagen weg ben geweest. Altijd leuk als hij verrassingen voor mij achterlaat.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Toen we op het vliegveld stonden en weer allemaal Hollanders zagen wilde ik het liefst omdraaien en weglopen.
Nieuwschierig aapiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Wat allemaalquote:Op zondag 13 juni 2010 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Komt dit allemaal doorFok
, of kenden jullie elkaar al.
omdat al 3 dagen oud, niet leuk dusquote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Niemand lacht om mijn grap over negers. Ik zag eens grappen maken.
Ik las hem net voor het eerst.quote:
kwikkwak schijnt het te wetenquote:
dank daarvoorquote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iemand blij gemaakt.
Ok ok..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom willen jullie het niet delen met ons
Uiteraard, maar dat wisten we allang.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ok ok..
Ik denk dat Nederland best een kans maakt om wereldkampioen te worden.
Is dit een metafoor nee dat andere maar weet niet meer hoe het heetquote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ok ok..
Je hebt dus gescoord?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ok ok..
Podolski net!quote:
Ja echt hequote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja echt he. Green
...
Wat een geweldige speler die Özil!
En hopelijk gaat Harry Kewell de tweede helft spelen! Harry Kewell
!
Nee, ik deed gewoon irritant.quote:
geregistreerd op: zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:49quote:Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, ik zit al bijna een jaar op fok!. Dat het zo snel is gegaan allemaal.
Je zat op je 14e al op fok!?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik deed gewoon irritant.
[..]
Bij mij is het pas snel gegaan.
Flauwquote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik deed gewoon irritant.
[..]
Bij mij is het pas snel gegaan.
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, ik zit al bijna een jaar op fok!. Dat het zo snel is gegaan allemaal.
Hallo meidenquote:
Maar je eerste post ging over koeien op scootersquote:Op zondag 13 juni 2010 21:42 schreef Julis het volgende:
Zondag 29 juni 2008. Op de dag van de EK-finale. Ik kwam hier voor het 'voetbal'.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Wooah, een koe met een eigen scooter. Die boft zeg
Het lijkt me duidelijk dat de koeien in India dan gelukkiger zijn.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lenzen en Nederland
Klagen over lenzen blijkbaar.
Defol dan.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:45 schreef Triggershot het volgende:
Clio is eigenlijk enige non-noob hier.
Hey zusje, hoe gaat ie?quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar je eerste post ging over koeien op scooters:
[..]
Ik ben al 11 dagen in Almelo, ik blijf niet lang Het gaat heel goed ik zit nog in mijn reis ziekte ik geniet er wel van moet ik toegevenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Hey!
Haha, je bent al een tijd in Almelo, hè?Hoe gaat het
?
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:48 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben al 11 dagen in Almelo, ik blijf niet lang Het gaat heel goed ik zit nog in mijn reis ziekte ik geniet er wel van moet ik toegeven
Eerste account?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:48 schreef ClioSporT het volgende:
Meteen vijf achter elkaarquote:Op zondag 13 juni 2010 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
Hoeveel hebben Turken en Mongolen gemeen?
Mijn eerste post was hier.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
arabieren en joden hebben zelfde bloed, zelfde karakter!
joden hebben een heel voordelige achtergrond en geschiedenis om daarmee de terroristische staat israel mee op te richten. En als iemand kritiek heeft op dat land en/of op de joden dan is diegene een anti-semiet of een terrorist.
Precies het zelfde hebben arabieren (ook semieten). Als je op enige wijze slecht praat over arabieren dan ben je al gauw een kafir. Want de profeet was ook een arabier. Daarom hebben arabieren ook een aparte plek in de Islam.
Je mag een Azeri voor 'alcoholist' en een rus voor 'varken' uitmaken (tefekkur), maar arab betekent Islam dus enig kritiek is verboden.
verhuis allemaal naar hababam, is leuker
Klopt toch wat ik zeg?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, blabla. Maar je reactie sloeg gewoon nergens op.
Hababam.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
arabieren en joden hebben zelfde bloed, zelfde karakter!
joden hebben een heel voordelige achtergrond en geschiedenis om daarmee de terroristische staat israel mee op te richten. En als iemand kritiek heeft op dat land en/of op de joden dan is diegene een anti-semiet of een terrorist.
Precies het zelfde hebben arabieren (ook semieten). Als je op enige wijze slecht praat over arabieren dan ben je al gauw een kafir. Want de profeet was ook een arabier. Daarom hebben arabieren ook een aparte plek in de Islam.
Je mag een Azeri voor 'alcoholist' en een rus voor 'varken' uitmaken (tefekkur), maar arab betekent Islam dus enig kritiek is verboden.
verhuis allemaal naar hababam, is leuker
toen ik je naam zag, heb ik uiteraard jouw naam toe gevoegd, hay meissiequote:
Alle Turken naar hababam! Verlaat fok.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hababam.![]()
Triggershot zou er heen moeten.
want?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hababam.![]()
Triggershot zou er heen moeten.
Volgens mij had ik daarvoor nog wat rel accounts totdat ik besloot "normaal" te doen.quote:
Tijdsgerelateerd?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne alaka sanki?
Waarom ben ik een noob? Of Ayca? Of Bilmi? Of de rest.
hey gidi gunler hey!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daarvoor nog wat rel accounts totdat ik besloot "normaal" te doen.
Neuh, rijp voor het gesticht.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Akil verirsin. Je bent toch zo slim?
lol. is dat zo..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hey gidi gunler hey!
samen met jou heb ik mijn eerste ban opgelopen
Wist ik welquote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef siddha het volgende:
[..]
toen ik je naam zag, heb ik uiteraard jouw naam toe gevoegd, hay meissie
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
noob=nieuweling.. dus ja we zijn noobs als je het vergelijkt met clio...
Ik ben in heel Europa geweest maar eerst was ik in Turkije en laatst in Oostenrijk enquote:
Wat leuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben in heel Europa geweest maar eerst was ik in Turkije en laatst in Oostenrijk ensorry meestal ben ik dan op plaatsen zonder internet
![]()
oh een goal voor aussies
sana kıyamam Al yüreğim senin olsunquote:Op zondag 13 juni 2010 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Oh, weer iets bijgeleerd. Ik dacht dat het een belediging/scheldwoord was zoals 'retard' ofzo.
moet ik nog steeds defolquote:
familie bezoek en daarna wil ik naar die eilandenquote:
Ik ben niet vergeten dat ik je een gigantische klootzak vond, maar de bans weet ik niet meerquote:
Neeee, sorry.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sana kıyamam Al yüreğim senin olsun
[..]
moet ik nog steeds defol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Japan zal moeilijk wordenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat leuk.![]()
Ga je nog naar Japan dit jaar?
Je hebt familie in Australie? Zo vet.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef siddha het volgende:
[..]
familie bezoek en daarna wil ik naar die eilanden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neeee, sorry.
Nee, want ook ik viel daaronder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vetquote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef siddha het volgende:
[..]
familie bezoek en daarna wil ik naar die eilanden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gigantisch? Qua formaat ben je wel wat groter dan ikquote:Op zondag 13 juni 2010 21:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ben niet vergeten dat ik je een gigantische klootzak vond, maar de bans weet ik niet meer
It's a signnn!!!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan toch geen toeval zijn dat het Jodendom, Christendom en Moslim is.
Ik zeg gewoon ja, omdat ze het niet willen zeggenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Mine en Clio zijn officieel een koppel?
Jammerquote:
Islam mattie, niet moslim. ik ontdek een fout in je grap, omdat ik geen ander weerwoord kon bedenken.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan toch geen toeval zijn dat het Jodendom, Christendom en Moslim is.
Qua klootzakheid niet dus. Fijn dat je het zelf inzietquote:Op zondag 13 juni 2010 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gigantisch? Qua formaat ben je wel wat groter dan ik
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoi Min-e ablaheb je het leuk gehad met clio
![]()
![]()
Pak je agenda er bijquote:Op zondag 13 juni 2010 22:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
was echt ontzettend leuk!
Mijn huid moest wel blijkbaar wel wennen aan de zon ( ik niet, vond het heerlijk), ben aan het vervellen. Daar gaat mijn lekkere kleurtje.
owquote:Op zondag 13 juni 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Islam mattie, niet moslim. ik ontdek een fout in je grap, omdat ik geen ander weerwoord kon bedenken.
Ik heb mijn klootzak nooit gemetenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Qua klootzakheid niet dus. Fijn dat je het zelf inziet
hahahahahahquote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb mijn klootzak nooit gemeten
Tofquote:Op zondag 13 juni 2010 22:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
was echt ontzettend leuk!
Mijn huid moest wel blijkbaar wel wennen aan de zon ( ik niet, vond het heerlijk), ben aan het vervellen. Daar gaat mijn lekkere kleurtje.
Harry Kewell speelt niet, daaromquote:
Ik heb het schema niet, dus weet niet of het kanquote:Op zondag 13 juni 2010 22:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Harry Kewell speelt niet, daarom. En Neill heeft zijn dag niet echt
. En ze spelen met één man minder. ...Duitsland speelt gewoon goed
. Ik zie ze wel ver komen, dit WK. Straks wordt de finale Duitsland-Nederland
! Of kan dat niet?
Fokmeet in Didim dan maar?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tof![]()
Goed insmeren he![]()
Hier was het ook wel lekker weeralleen zo benauwd
Turken op Fok! #473 Izin - Seizoenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga toch na(a)r(e) (t)Urk!
Fok jou. Lekker direct.:[w
Ik ben een beetje inspiratieloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |