Alleen wanneer Griekenland speelt. Elke nederlaag van Griekenland compenseert de afwezigheid van Turkije.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen wanneer Griekenland speelt. Elke nederlaag van Griekenland compenseert de afwezigheid van Turkije.Haha, okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 2-0 verliezen van Zuid-Korea
...
[ Bericht 0% gewijzigd door Julis op 13-06-2010 12:06:21 ]
Zuid-Korea.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, ok. 2-0 verliezen tegen Zuid-Korea
...
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen wanneer Griekenland speelt. Elke nederlaag van Griekenland compenseert de afwezigheid van Turkije.U draait en U bent niet eerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zuid-Korea.![]()
Herinner je het WK van 8 (?) jaar terug nog? Toen al die Zuid-Koreanen ons gingen steunen.
Toen was Guus Hiddink de coah van Zuid-Koreaquote:Op zondag 13 juni 2010 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zuid-Korea.![]()
Herinner je het WK van 8 (?) jaar terug nog? Toen al die Zuid-Koreanen ons gingen steunen.
Ja en we hadden gewonnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Toen was Guus Hiddink de coah van Zuid-Korea! We speelde toch tegen ze voor de derde plaats?
Die mega grote Turkse vlag die de Koreanen hadden meegenomen.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet gezien! Mooi die beelden
!
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die mega grote Turkse vlag die de Koreanen hadden meegenomen.![]()
Vanaf 2.30
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hey![]()
Voor jou zeker een leuke tijd nu, met al dat voetbal. Volg je het?
Snap wel dat je geen zin hebt in een toetsweek.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Uhu! Maar ik heb binnenkort ook toetsweek. Dat is wat minder. Volg jij het WK niet
?
Maar ben je nu eigenlijk in Nederland?
Gebruik dat woord in godsnaam alsjeblieft nooit meer. Echt zo'n walgelijke uitdrukking vind ik dat. Ik krijg er de kriebels van.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Snap wel dat je geen zin hebt in een toetsweek.Nee, heb niet zo veel met voetbal, kijk het ook niet echt, tenzij er heel veel knappe mannen rondlopen dan wil ik wel even een seconde of twee blijven hangen tijdens het zappen.
![]()
Ja ben sinds gisteren weer in ons koude kikkerlandje. Zucht...
Ja, vraag dat aan bortecinem, die een lekker duidelijke topictitel heeft geschreven.quote:
Een typefoutje, geloof ikquote:
Hahahaquote:Op zondag 13 juni 2010 12:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Snap wel dat je geen zin hebt in een toetsweek.Nee, heb niet zo veel met voetbal, kijk het ook niet echt, tenzij er heel veel knappe mannen rondlopen dan wil ik wel even een seconde of twee blijven hangen tijdens het zappen.
![]()
Ja ben sinds gisteren weer in ons koude kikkerlandje. Zucht...
Is toch een bekende alliteratie. Maar ok, sorry, zal het nooit meer doen in jouw aanwezigheid.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gebruik dat woord in godsnaam alsjeblieft nooit meer. Echt zo'n walgelijke uitdrukking vind ik dat. Ik krijg er de kriebels van.
Gaat grammatica/spellen je ook niet zo goed af met een lege maag? Je leest over mijn punt heen. Het is al goed hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je nog toen msnk een topic maakte over het feit dat veel Turken het WK niet volgen omdat Turkije niet meedoet.
Ja, weet ik. Maar ik vind het echt een nare uitdrukkingquote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is toch een bekende alliteratie. Maar ok, sorry, zal het nooit meer doen in jouw aanwezigheid.
Ja, I know. Ik had mijn reactie al geedit.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaat grammatica/spellen je ook niet zo goed af met een lege maag? Je leest over mijn punt heen. Het is al goed hoor.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik vind het echt een nare uitdrukking. Maar misschien is het meer iets voor de vorige generatie om het te gebruiken.
Sorry, ik neem mijn woorden terug. De huidige generatie + een klein aantal jaartjes verschil.
Ik hap wel een andere keer weer, ben nu nog te relaxt.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Of is het nog te vroeg voor leeftijdsgrappen?
Waarom niet?quote:
Wik gaf je toch heel veel kamelenquote:
Rahat hareket edemiyorum. Steeds naar familie enzo. Ene week bij die, andere week bij die. En sommige familieleden wonen echt afgelegen. Zit je een week ergens in een gat waar je nergens heen kunt. En dat 6 weken lang.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte waarom wil je niet gaan? Laat mij in jouw plaats gaan
Racist.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ben niet zo erg Turkijegericht, maar het heeft gewoon wat. Toen we op het vliegveld stonden en weer allemaal Hollanders zagen wilde ik het liefst omdraaien en weglopen.
Ja, ik ook wel. Maar het is meer dat ik 6 weken lang elke dag met mijn ouders en zusje zit opgescheept.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ben niet zo erg Turkijegericht, maar het heeft gewoon wat. Toen we op het vliegveld stonden en weer allemaal Hollanders zagen wilde ik het liefst omdraaien en weglopen.
Nee, het is te laat.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Wik gaf je toch heel veel kamelen? Misschien kan hij jou wel redden
? Of kan dat niet meer
?
Oké, ik ga nu weer verder met leren![]()
.
Dat is wel stom ja. De laatste keer dat ik naar familie was, was volgens mij in 2006/2007. Ik was toen 13 of 14 en mocht helemaal nergens heen in m'n eentje. En dan dat heen en weer gereis tussen Ankara en Kirsehirquote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Rahat hareket edemiyorum. Steeds naar familie enzo. Ene week bij die, andere week bij die. En sommige familieleden wonen echt afgelegen. Zit je een week ergens in een gat waar je nergens heen kunt. En dat 6 weken lang.
Ga je normaal nooit naar je familie dan? Wat doen jullie dan in Turkije?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel stom ja. De laatste keer dat ik naar familie was, was volgens mij in 2006/2007. Ik was toen 13 of 14 en mocht helemaal nergens heen in m'n eentje. En dan dat heen en weer gereis tussen Ankara en Kirsehir, bleef uiteindelijk toch liever in Kirsehir, terwijl daar nog minder te doen is.
1. ga alleen reizen
2. vraag of jullie iets anders kunnen doen dan familiebezoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |