Nee!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:19 schreef WTFbbq het volgende:
Is een normaal mens gelukkiger dan een debieltje?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:19 schreef WTFbbq het volgende:
Is een normaal mens gelukkiger dan een debieltje?
1) hier is het gras groenerquote:Maar zijn ze ook gelukkiger dan onze campina koeien?
Die vraag zijn we voor de simpelheid van het topic even vergeten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
1) hier is het gras groener
2) hier is de lucht schoner
3) hier worden ze verzorgd door de boer
4) hier krijgen ze de medisch noodzakelijke dingen als het nodig is
5) hier worden ze geslacht als ze overbodig zijn geworden
Weet een koe eigenlijk wel wat geluk is?
als ze geslachtsrijp zijn (vleeskoe) of als ze te weinig melk gaan geven (melkkoe)quote:En waarom zijn ze overbodig?
Wooahquote:
Is de lucht hier schoner? Ik dacht dat we op een van de goorste plekken van de wereld leefden qua luchtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
1) hier is het gras groener
2) hier is de lucht schoner
3) hier worden ze verzorgd door de boer
4) hier krijgen ze de medisch noodzakelijke dingen als het nodig is
5) hier worden ze geslacht als ze overbodig zijn geworden
Weet een koe eigenlijk wel wat geluk is?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:05 schreef Fetai het volgende:
[..]
Is de lucht hier schoner? Ik dacht dat we op een van de goorste plekken van de wereld leefden qua lucht?
Nou slotje dan maar! Discussie gesloten. Beter als een step krijgen ze nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:24 schreef Julis het volgende:
Maar... de koeien in India hebben geen step.
[ afbeelding ]
Jij bent dus nog nooit in India geweest? (Ik wel dus)quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:05 schreef Fetai het volgende:
[..]
Is de lucht hier schoner? Ik dacht dat we op een van de goorste plekken van de wereld leefden qua lucht?
Deze koe weet dus niet meer of ie gelukkig is of nietquote:
Ja, die prachtige mooie naar stront ruikende straten van India.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:21 schreef IHVK het volgende:
Ik denk het wel hoor. Ze chillen 'm gewoon op de straten van India.
Dat is echt wel veel toffer dan een beetje gras eten op de polders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:14 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Jij bent dus nog nooit in India geweest? (Ik wel dus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |